Wapno jest testowane dwa nowe rowery elektryczne zaprojektowane, aby udostępnić rowery miejskie szerszemu gronu rowerzystów. Oprócz przepustnic, które oznaczają, że nie musisz pedałować, aby się poruszać, LimeBike i LimeGlider oferują 20-calowe koła z grubymi oponami dla lepszej przyczepności, ramy z obniżonym krokiem, aby ułatwić wsiadanie i zsiadanie, oraz niższe środki ciężkości dla większej stabilności.
LimeBike ma „uzupełniać” wspomaganie pedałowania Rower elektryczny Gen4, który Lime wprowadził na rynek w 2022 r.. Posiada pedały, a także przepustnicę na kierownicy, co pozwala rowerzystom pedałować z elektrycznym wspomaganiem lub poruszać się wyłącznie z napędem elektrycznym. Sztyca siodełka ma zacisk z szybką regulacją, aby ułatwić poruszanie się w górę i w dół, a także inne ulepszenia.
Z drugiej strony LimeGlider zamienia pedały na podnóżki i ma tylko przepustnicę. Ma również większe, wyściełane siedzenie, które jest niżej nad ziemią, zapewniając bardziej komfortową jazdę niż na rowerach elektrycznych tej firmy lub hulajnoga elektryczna Lime z siedziskiem została wprowadzona na rynek w zeszłym roku.
Zarówno LimeGlider, jak i LimeBike oferują większe koszyki i lepsze uchwyty na telefon niż istniejące modele firmy. „LimeGlider i LimeBike oferują wgląd w przyszłość mikromobilności, zaprojektowane z myślą o szerszej grupie użytkowników, aby pomóc nam zbliżyć się do naszej misji budowania przyszłości, w której transport jest współdzielony, niedrogi i wolny od emisji dwutlenku węgla” — mówi w komunikacie prasowym dyrektor generalny Lime Wayne Ting.
Na razie Lime testuje LimeBike w Atlancie i Zurychu, natomiast LimeGlider będzie dostępny jako pojazd pilotażowy w Seattle w połowie sierpnia, a w Zurychu pod koniec lata.