Lime, wspólny skuter i firma rowerowa, przygotowuje się na kolejne pracowite lato, przytulając się do jednego z największych kibiców, Uber.
Obie firmy niedawno podpisały nową umowę wielolekową, która pozwala Uberowi nadal zawierać wspólne motocykle i skutery w aplikacji RideHail. W ramach umowy wynajęte rowery i skutery będą nadal pojawiać się w aplikacji Uber na rynkach, na których się pokrywają, w tym w USA, Kanadzie, Europie, Australii i Nowej Zelandii. Poprzednia umowa wygasła jeszcze w tym roku.
„Z przyjemnością rozszerzamy ten owocny związek na przyszłość, aby jeźdźcy mogli odkryć i szybko zarezerwować wapno na platformie Uber” – powiedział Wayne Ting, dyrektor generalny Lime. „Współpraca z Uber pozwoliła nam dotrzeć do jeszcze większej liczby osób i zapewnić więcej jeźdźców wspólnego, niedrogiego transportu bez emisji za pośrednictwem jednej z największych platform transportowych na świecie. Ta umowa dodatkowo umacnia wapno jako opcję podróży dwupokołowych w miastach”.
Uber niedawno ogłosił również, że wapno zostanie uwzględnione w ramach swoich członków subskrypcji Uber One, oferując 10 -procentową zwrot gotówki na wszystkie przejażdżki wapna.
W ramach umowy wynajęte rowery i skutery będą nadal pojawiać się w aplikacji Uber
Uber i wapno Po raz pierwszy zebrał się podczas wysokości boomu skutera w 2018 rokuz gigantem Ridehail dołączającym do rundy finansowania o wartości 335 milionów dolarów prowadzonych przez Venture Arm Alphabet, GV. Po raz pierwszy Lime’s Rowery i skutery stały się dostępne do wynajęcia w aplikacji Uber. Podczas pandemii z powodu zamieszaniaUber rzucił kluczową linię życia na wapno, inwestowanie w spółce 170 milionów dolarów W zamian za nabywanie wapna Uber’s Jump Bike and Scooter Business. Dzisiaj Uber posiada 29 procent udziałów w wapnie.
I w miarę postępu pandemii umowa ustawiła wapno wycofaj się z wielu walczących rywali. Gdy inne firmy opadły, limonka przeszła obok wszystkich fuzje i bankructwa, a teraz przedstawia się jako wiodąca wspólna spółka mikromobilności na świecie. Na początku tego roku firma opublikowała wyniki finansowe w 2024 r., W których reklamowała czwarty z rzędu rok o ponad 30 procent wzrostu, drugi z rzędu rok dodatniego wolnego przepływu pieniężnego i 810 mln USD w rezerwacjach brutto.
W miarę zbliżania się letniego sezonu Lime przedstawia nowe rynki. Firma wprowadziła niedawno w Barcelonie, a później w tym roku planuje rozwinąć się na Meksyk. Nadal skaluje również swoje najnowsze pojazdy, Limebike i bez pedału limgliderz uruchomieniem w prawie kilkunastu miastach w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Z dwóch nowych motocykli Lime twierdzi, że planuje dotrzeć do floty ponad 15 000 rozmieszczonych pojazdów na całym świecie w 2025 r.
Partiala Lime w swojej działalności pojawia się, gdy firma niedawno osiągnęła nowy rekord Daily Rideship, przekraczając 1 milion przejażdżek w ciągu jednego dnia 31 maja – a następnie ponownie 1 czerwca. Lime twierdzi, że jeźdźcy również przekroczyli 10 miliardów minut za pomocą platformy, w ciągu ponad 800 milionów indywidualnych podróży od czasu rozpoczęcia usługi Lime w 2017 roku.
Decyzja Lime o dalszym współpracy z Uber pojawia się jako główny rywal firmy Ridehail, Lyft, Podnosi ceny głównej usługi rowerowej, Citi Bike w Nowym Jorku. Lyft badał możliwą sprzedaż roweru Citiale teraz mówi, że planuje Rozszerzanie usługi W zewnętrznych dzielnicach jeszcze w tym roku.
Uber mówi, że jego umowa z wapnem pomaga zbliżyć się do celu platforma zero emisji do 2040. „Wapno było wpływowym partnerem w naszych wysiłkach na rzecz ułatwienia transportu, bardziej przystępnego cenowo i bardziej zrównoważonego” – powiedziała w oświadczeniu Dara Khosrowshahi, dyrektor generalny Uber. Z powszechnym globalnym użyciem przez Uber w ponad 200 miastach, ten następny rozdział dotyczy zebrania razem – i zapewnieniu jeźdźcom jeszcze więcej sposobów na dotarcie tam, gdzie idą bez posiadania samochodu. ”