LG Display ogłasza wyniki za czwarty kwartał 2024 r


Firma LG Display ogłosiła dzisiaj niezbadane wyniki finansowe oparte na skonsolidowanych K-IFRS (Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej) za okres trzech miesięcy kończący się 31 grudnia 2024 r.

  • Przychody w czwartym kwartale 2024 r. wzrosły o 15% do 7,833 mld KRW z 6,821 mld KRW w trzecim kwartale 2024 r. i wzrosły o 6% z 7,396 mld KRW w czwartym kwartale 2023 r.
  • Zysk operacyjny w czwartym kwartale 2024 r. wyniósł 83,1 mld KRW. Dla porównania, strata operacyjna wyniosła 80,6 miliarda KRW w trzecim kwartale 2024 r. i zysk operacyjny w wysokości 132 miliardów KRW w czwartym kwartale 2023 r.
  • Zysk EBITDA w czwartym kwartale 2024 r. wyniósł 1,306 mld KRW w porównaniu z zyskiem EBITDA w wysokości 1,162 mld KRW w trzecim kwartale 2024 r. i zyskiem EBITDA w wysokości 1,272 mld KRW w czwartym kwartale 2023 r.
  • Strata netto w czwartym kwartale 2024 r. wyniosła 839 miliardów KRW w porównaniu ze stratą netto w wysokości 338 miliardów KRW w trzecim kwartale 2024 r. i dochodem netto w wysokości 50,5 miliarda KRW w czwartym kwartale 2023 r.

LG Display ogłosiło swoje roczne wyniki finansowe za 2024 rok, wykazując skonsolidowane roczne przychody w wysokości 26,6 biliona KRW i stratę operacyjną w wysokości 560,6 miliarda KRW, która została zmniejszona o około 2 biliony KRW rok do roku.

Przychody wzrosły o 25% rok do roku, ponieważ ulepszenie struktury biznesowej firmy skupionej na wyświetlaczach OLED doprowadziło do widocznej poprawy wyników. Udział produktów OLED generujących całkowite przychody wzrósł o 7% rok do roku, osiągając 55%.

Jeśli chodzi o rentowność, firmie LG Display udało się znacznie zmniejszyć straty operacyjne w porównaniu z rokiem poprzednim, koncentrując się na działaniach związanych z redukcją kosztów i zwiększeniem efektywności operacyjnej w całej firmie, a także na zwiększeniu wyników swojej działalności skoncentrowanej na wyświetlaczach OLED.

LG Display odnotowało również przychody w wysokości 7,833 miliarda KRW w czwartym kwartale 2024 roku, co oznacza wzrost o 15% kwartał do kwartału i 6% rok do roku. Dzięki pomyślnej zmianie sytuacji firma odnotowała kwartalny zysk operacyjny w wysokości 83,1 miliarda KRW.

W szczególności odsetek przychodów w czwartym kwartale, za który odpowiadały produkty OLED, wzrósł do rekordowego poziomu 60% w związku ze wzrostem dostaw paneli OLED do smartfonów. Panele telewizyjne stanowiły 22% przychodów w czwartym kwartale, panele na urządzenia IT, w tym monitory, laptopy i tablety, stanowiły 28%, panele na telefony komórkowe i inne urządzenia stanowiły 42%, a panele samochodowe stanowiły 8%.

LG Display planuje ulepszyć swoją działalność biznesową i wyniki zarządzania, zwiększając podstawowe możliwości we wszystkich obszarach swojej działalności związanej z wyświetlaczami OLED, aby zwiększyć zaufanie klientów, a także kontynuując działania mające na celu redukcję kosztów i zwiększenie wydajności operacyjnej.

Reklama

W swojej małej i średniej wielkości branży OLED firma dąży do umocnienia swojej konkurencyjności w oparciu o stabilne możliwości dostaw i wiodącą pozycję technologiczną. Jeśli chodzi o wyświetlacze OLED dla urządzeń mobilnych, LG Display zapewni zróżnicowaną konkurencyjność poprzez przygotowanie przyszłych technologii wymaganych przez klientów, maksymalnie wykorzystując swoje ulepszone możliwości produkcyjne w celu ograniczenia zmienności sezonowej, dywersyfikacji produktów i zwiększenia dostaw. Jeśli chodzi o produkty OLED dla IT, firma dąży do wzmocnienia swojej wieloletniej pozycji lidera w ramach Tandem OLED, ponieważ ustanowi również skuteczny system reagowania na produkcję, który będzie dostosowany do zmieniającego się otoczenia rynkowego.

W zakresie wielkoformatowych wyświetlaczy OLED firma będzie jeszcze bardziej wzmacniać swoją pozycję na rynku premium poprzez dywersyfikację linii produktów odpowiadających potrzebom konsumentów, w tym telewizorów OLED czwartej generacji, monitorów do gier zoptymalizowanych pod kątem ery AI TV oraz monitorów ultra -duże produkty. Strategia zakłada kontynuację wzrostu jakościowego poprawiającego rentowność poprzez innowacje w strukturze operacyjnej, takie jak efektywne strategie produkcji i sprzedaży oraz redukcja kosztów powiązana z rzeczywistym popytem.

Co więcej, LG Display będzie w dalszym ciągu stabilnie prowadzić działalność w zakresie wyświetlaczy samochodowych dzięki zróżnicowanym produktom i portfolio technologii obejmującemu wyświetlacze P-OLED oparte na technologii Tandem, zaawansowane cienkie OLED (ATO) i wysokiej klasy wyświetlacze LCD LTPS, a także rozwój swojej bazy klientów. Firma planuje umocnić swoją pozycję czołowego światowego gracza na stale rosnącym rynku wyświetlaczy samochodowych i w dalszym ciągu generować stabilne zyski poprzez przyspieszanie innowacji kosztowych dzięki ulepszonej technologii produkcji i procesów. „Pomimo większej niż kiedykolwiek zmienności rynku, koncentrujemy nasze możliwości na dalszej poprawie wyników biznesowych poprzez rozwój naszej struktury biznesowej skupionej na OLED i wzmacnianie rentowności poprzez intensywne działania w zakresie innowacji kosztowych” – powiedział Sung-hyun Kim, dyrektor finansowy i wiceprezes wykonawczy wyświetlacza LG. Kim dodał: „Odwrócimy nasze roczne zyski poprzez dalsze zwiększanie konkurencyjności naszej firmy”.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Elon Musk’s rapid unscheduled disassembly of the US government

Almost 250 years after the Declaration of Independence, America has gotten herself a new king. His name is Elon Musk.“Wait a minute,” you...

Pięć powodów, dla których niektórzy ludzie noszą zegarek jabłkowy na kostce

Rosnąca liczba ludzi nosi Apple Watch Według nowego raportu na kostkach, z cytowanymi pięcioma różnymi powodami. Najbardziej przyziemne z nich to ludzie z małymi...

Złącza zasilające RTX 5090 NVIDIA topią się

Ach cholera, proszę bardzo. Dwóch właścicieli NVIDIA NVIDIA RTX 5090 GPU, zgłosiło stopione złącza zasilania i uszkodzenia swoich zasilaczy. Obrazy wyglądają identycznie jak...
Advertisment