Letnia prezentacja dostępu do zdolności dostępu powraca z najnowszymi w dostępnych grach


Teraz, na trzecim roku, letnia prezentacja dostępu do zdolności dostępu powraca po to, by naprawić brak znaczących informacji o dostępności w trwającym sezonie gier wideo. Gdy widzimy postęp ogólnie zwalniajest to również czasowe przypomnienie dobrej pracy, która wciąż dzieje się w dążeniu do większej dostępności w grach.

„W czasach, w których obserwujemy spowolnienie przyjęcia dostępności w przestrzeni gier AAA”, organizator Laura Kate Dale Mówi: „Pokazujemy, że istnieją interesujące dostępne gry, gry z unikalnymi i interesującymi funkcjami, a dostępna jest coś, co może doprowadzić dodatkową publiczność do zakupu i zagrania w gry”.

Prezentacja też rośnie. W 2025 r. Jest dłuższy, bardziej pełen gier i jednocześnie strumieniowo strumieniowo na Twitch, YouTube (gdzie jest również dostępny na żądanie) i na pierwszej stronie Steam. Ten wzrost wiąże się z własnymi wyzwaniami-złagodzonymi w tym roku przez wielu Cats Studio nadchodzących jako sponsor-ale AA Summer Showcase zapewnia dostępną platformę w odpowiedzi na koszty prezentowania na wzrok w innym miejscu (Wcześniej doniesiono, że prezentacja zwiastunów podczas letniej festynu gier zaczyna się od 250 000 $), zapewniając niepełnosprawnym widzom informacje, które muszą wiedzieć, czy mogą się podekscytować nowymi i nadchodzącymi wydaniami.

To lekcja Dale ma nadzieję, że inne platformy mogą zająć się na pokładzie. „Rozwijam serial w nadziei, że inne prezentują kopiowanie tego, co robimy i uczyni to normą” – mówi. „Gdybym mógł zrezygnować z organizacji Letniej Showcase w przyszłym roku, ponieważ każdy inny program w czerwcu zobowiązał się do mówienia o dostępności w ramach ich ogłoszeń, to byłaby wspaniała wiadomość”.

Aby to pomóc (przepraszam, Laura, nie rezygnuj jeszcze), The Verge Zeintarował gry w tegorocznej letniej prezentacji dostępności dostępności poniżej.

Chromagun 2: barwnik twardy.
Zdjęcie: Pixel Maniacs

Reklama

Dostępność wizualna w skupieniu

Głównym tematem, który pojawił się z tegorocznej prezentacji, są względy ślepej kolorów. Prezentacja rozpoczęła się Chromagun2: barwnik twardy autor: Pixel Maniacs, puzzler oparty na kolorach z perspektywy pierwszej osoby. W trybie ślepym kolorów kolory są łączone z symbolami dla lepszego analizowania, a symbole łączą się, gdy kolory są mieszane.

Podobny duch jest powtórzony w mieczach i piórze SoulBlaze. Pokémon zmieszane z RPG stołowymi (wliczanie kości). Łączy również kolory i ikony, dodając wysoki poziom dostosowywania do wskaźników kolorów, trudności i obszernej funkcji tekstu na mowę, która obsługuje natywne systemy tekstu na mowę i NVDA.

Później, Wieżaki Nayeli Od Blindcoco Studios, strategii opartej na siatce RPG, prezentowała własne względy ślepych kolorów i imponującą gamę opcji dostosowywania wizualnego.

Zrzut ekranu z gry wideo Heartspell: Horizon Academy.

Heartspell: Horizon Academy.
Zdjęcie: Dire Kitten Games

Przeniesiony trend mile widziany w ubiegłym rokuGry nadal unikają presji czasu i stany awarii. Dire Kittens Games ‘ Heartspell: Horizon Academy to symulator randkowy puzzli, który wydaje się Ozdobiony klejnotami spotyka się Chłopak hatoful. Być może jego najbardziej mile widzianą cechą jest możliwość całkowitego pomijania zagadek, choć zawiera również dostosowanie trudności z puzzli. Światło słoneczne Z Krillbite Studio to chłodna przygoda turystyczna, która zadaje gracza z zbieraniem kwiatów podczas spaceru przez spokojny las. Wydaje się nawigację, ponieważ zawsze będziesz zmierzać we właściwy sposób, podczas gdy wskazówki dźwiękowe kierują cię do pobliskich kwiatów.

Tegoroczna Showcase zawierała dwa tytuły z gier w Darzal. Dawca zadań to powieść wizualna zarządzania niskim stawki, która wypowiada gracza jako zadania przekazujące Heroes RPG, a jednocześnie 6-boczne historie to gra logiczna obejmująca przewracanie płytek w celu odsłonięcia obrazu. Gry zostały zaprezentowane przez Degoingtona, programistę z przewlekłym bólem rąk, który rozwija się z myślą o tych potrzebach i, co ciekawe, z ich głosem (dzięki Talon Voice). Obie gry nie mają presji czasu, bez wejścia lub kombinacji i pozwalają na grę jednoręczną.

Sterowanie jednoręczne są również punktem kulminacyjnym Crayonix Games ‘ Rollick N ‘RollGra puzzli, w której kontrolujesz sam poziom, aby zdobyć samochody zabawkowe do celu bez ciężaru tykającego zegara.

Zrzut ekranu z gry wideo Cairn.

Kopiec.
Zdjęcie: piekarze gier

Mówiąc o najważniejszych wydarzeniach, był to kolejny interesujący trend, który wyłoni się z tegorocznej prezentacji. Symulator farby w sprayu przez Whitethorn Games jest w istocie Symulator PowerWash z odwrotnością. Wśród pakietu funkcji dostępności, które pomagają graczom odpocząć i malować wszystko, od ścian i mostów po coś, co wygląda jak stopa Iron Man, gra pozwala podkreślić zadania malarskie i daje znaczny poziom kontroli nad tym, jak wyglądają atrakcje i jak trwają. Gry WhiteThorn dostarcza informacji o dostępności dla wszystkich swoich gier Tutaj.

KopiecW Natomiast jest to trudna gra wspinaczkowa od Bakers, która wygląda jak przeszczep Octodad na El Capitan. Ponieważ zachęca graczy do znalezienia nowych tras w górach, gra pozwala graczom podkreślić kończyny swojej postaci, a także całkowicie pominąć minigry szybkiego reakcji, a Rewind Falls.

Najważniejsze informacje są również ważne dla gier na połowie zatopionych Wymuch: Zmocona ludzkośćw którym gracze mogą desaturować tło i dostosować rozmiar i ton konturów wroga, aby jego chaotyczny strzelanin był bardziej widoczny. Coś Qudyka Wracanie do domuktóry zadebiutował podczas prezentacji, oferuje również napiętą rozgrywkę horroru, gdy unikasz grupy morderców. Możesz włączyć tryb o wysokiej kontroli, który podkreśla obiekty, aby odróżnić je od środowiska (w tym wspomnianych zabójców).

Zrzut ekranu z bitów gier wideo i bop.

BITS & BOPS.
Zdjęcie: Tempo Lab Games

Jeśli ten rok był trudny dla dostępności, było to jeszcze bardziej rozczarowujące dla niewidomych graczy, jeśli chodzi o gry, które można odtwarzać niezależnie. AA Summer Showcase zawierała jednak interludium pokazujące najlepsze tytuły z ostatniego Gry dla niewidomych graczy 4Game Jam, w którym wszystkie gry są zaprojektowane z myślą o nieistotnej grze i oceniane przez niewidomych. Prezentowano cztery gry: LACUS OPPERTAS przez jeden z zeszłorocznych wyróżniających sięW Niewidzialne przebudzenieW BaristaI Nekromanta bzdury. Zostało to ścigane przez spojrzenie na Tempo Labs Games ‘ BITS & BOPSzbiór gier rytmicznych z prostymi elementami sterującymi i zaprojektowanymi tak, aby można było grać w całości bez widocznej pomocy.

Zrzut ekranu z gry wideo w środy.

Środa.
Zdjęcie: Arte France

Dostępne gry niezależne często faworyzują przytulne, ale tegoroczna letnia wizytówka AA przyniosła wyjątkową grę, która niszczyła ten trend. Środy Arte France to gra, która zajmuje się następstwami nadużyć w dzieciństwie. To z pewnością jest zgodne z szeregiem niezależnych gier indie. ŚrodyJednak pozycjonuje się jako bardziej obficie badanie tej traumy, zarówno poprzez wspomnienia z powieści wizualnych, jak i rozgrywkę menedżera parku rozrywki.

Podobnie jak wiele gier Showcase w tym roku, Środy Obejmuje łagodzenie ślepoty kolorów-choć żadne niezbędne informacje nie są powiązane z kolorem w grze-a także kompleksowy dziennik tekstu dla wsparcia poznawczego, ręcznego i automatycznego przewijania tekstu oraz opcji dostosowywania prędkości kursora, animacji, czcionek, danych wejściowych i innych. Co więcej, wszystkie te opcje są wyświetlane podczas premiery, a gra zawsze otwiera się w trybie okienkowym, aby umożliwić łatwiejsze konfigurację zewnętrznych narzędzi dostępności.

Jest to ciekawy tytuł ze względu na bogactwo funkcji dostępności, ale także dla tego, jak radzi sobie z tematem – ponieważ być może wszyscy potrzebujemy więcej nadziei w tym roku, tak?



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pisarze fanfiction walczą AI, jeden zeskrobanie na raz

W internetowym świecie pisarzy fanfiction, którzy pióra historie inspirowane ich ulubionymi filmami, książkami i grami i dzielą się nimi za darmo, istnieją niewypowiedziane...

Rapidus ogłasza współpracę z Siemens dla projektu półprzewodników 2 NM

Rapidus Corporation, producent zaawansowanych logicznych półprzewodników, ogłosił dziś strategiczną współpracę z oprogramowaniem Siemens Digital Industries w zakresie procesów projektowania i produkcji półprzewodników dla...

Recenzja śmierci 2: znacznie bardziej przystępny, jeśli jesteś przygotowany

Długo zajęło mi docenienie Śmierć. Nie jestem nawet pewien, czy w pełni go dostałem po pierwotnej rozgrywce, która była równa części hipnotyzujące i...
Advertisment