Dziedzictwo Kaina: Łupieżca Dusz jest jedną z tych serii gier, które zawsze wydawały mi się niesprawiedliwie pomijane, a na dzisiejszym State of Play firmy Sony w końcu dostaje to, na co zasługuje, przynajmniej trochę. Dwie klasyczne gry Crystal Dynamics, które podobały mi się w ich przedostatniej wersji na Dreamcast, dla konsol PlayStation, dzięki uprzejmości Aspyr Media. Remastery wyjdą 10 grudnia.
Te dwa Łupieżca dusz gry były nadprzyrodzonymi grami akcji i łamigłówkami z silnym zacięciem lovecraftowskim, wydanymi najpierw na oryginalne PlayStation i komputery z systemem Windows w 1999 r., a następnie na Segę Dreamcast w 2000 r. W grach tych wcielasz się w Raziela, bezszczękowego wampira, który został przywrócony do życia przez starszego boga. Jest wyposażony w eteryczny miecz (tytułowy Soul Reaver), który pochłania jego ramię, gdy nadchodzi czas walki.
Gry były trochę jak Legenda Zeldy gra i angażująca rozwiązywanie zagadek, skakanie między światem fizycznym a „światem widmowym” i walka typu hack-and-slash. Zdobywasz nowe umiejętności, pokonując inne wampiry w miarę postępów.
Remaster wygląda bardzo podobnie do innych rozświetlonych Aspyr, z ulepszonymi modelami postaci i przerobionymi teksturami i efektami, ale poza tym wyglądają niemal niezmienione. Miejmy nadzieję, że gra nie podzieli losu niektórych bardziej zabugowanych remasterów Aspyr (patrzę na ciebie, Gwiezdne Wojny: KOTOR II I Star Wars: Battlefront Klasyczna Kolekcja), ponieważ czekałem na możliwość gry Łupieżca dusz znowu przez wiele, wiele lat.