Konferencja HEAD akustyka MOBILITY Voice and Noise, 8-9 maja 2024 r


„Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy kształtować jej brzmienie”. To hasło i inspiracja dla Konferencji Głos i Hałas MOBILITY, promowanej przez HEAD akustyka. Obiecując praktyczne spojrzenie na wszystkie zastosowania związane z głosem i hałasem w sektorze mobilności, w tym najnowsze trendy i metody w zakresie sprzętu audio i akustyki samochodowej, konferencja odbywa się w dniach 8–9 maja w Presidio Golden Gate Club i Presidio Officer’s Club w San Francisco, Kalifornia.

„Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy kształtować jej brzmienie”. To hasło i inspiracja dla Konferencji Głos i Hałas MOBILITY, promowanej przez HEAD akustyka. Obiecując praktyczne spojrzenie na wszystkie zastosowania związane z głosem i hałasem w sektorze mobilności, w tym najnowsze trendy i metody w zakresie sprzętu audio i akustyki samochodowej, konferencja odbywa się w dniach 8–9 maja w Presidio Golden Gate Club i Presidio Officer’s Club w San Francisco, Kalifornia.

HEAD akustyka promuje tę konferencję w San Francisco jako sposób na przedstawienie aktualnego i praktycznego spojrzenia na wszystkie zastosowania związane z głosem i hałasem w motoryzacji i mobilności – co mogą zapewnić tylko mniejsze, ściśle ukierunkowane wydarzenia takie jak te. Wydarzenie obejmie prezentacje i praktyczne demonstracje badające sposób, w jaki technologia zmienia krajobraz mobilności, z dużą ilością okazji do demonstracji i praktycznych doświadczeń.

Kompleksowy program obejmie wszystkie istotne aspekty ewolucji akustyki samochodowej, od hałasu i wibracji, oceny jakości mowy i dźwięku, po projektowanie i inżynierię dźwięku. Niektóre z poruszanych tematów będą dokładnie dotyczyć najnowszych rozwiązań motoryzacyjnych, takich jak połączone systemy audio w pojazdach, a także przyszłości wrażeń audio w samochodzie i tego, co czeka motoryzacyjne krajobrazy dźwiękowe.

Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób najbardziej zaawansowane w branży narzędzia do testowania i pomiaru sprzętu i oprogramowania mogą wpłynąć na lepsze zrozumienie doświadczeń motoryzacyjnych. I chociaż ogólne tematy skupiają się na wyzwaniach związanych z głosem i hałasem w mobilności, niektóre sesje będą również dotyczyć zastosowań lotniczych i kosmicznych, a także wykorzystania osobistych urządzeń audio w pojazdach autonomicznych.

Prezentacje rozpoczną się w środę po południu, 8 maja, a zakończą się networkingiem i zajęciami towarzyskimi po godzinie 17:00. Czwartek 9 maja to cały dzień wypełniony prezentacjami, praktycznymi pokazami i mnóstwem możliwości nawiązania kontaktów podczas przerw i posiłków. Choć agendę poprowadzą głównie inżynierowie akustyki firmy HEAD z Niemiec i USA, nie zabraknie gościnnych prezentacji takich firm jak m.in. Zoox, Yobe, PolytecQualcomm i inne.

Reklama

Do najważniejszych punktów potwierdzonego programu należy prezentacja otwierająca wygłoszona przez prof. Klausa Genuita (HEAD akustyka GmbH) na temat znaczenia hałasu ulicznego i dźwięków akustycznych w rozwoju obszarów miejskich oraz roli nowej normy Soundscape serii ISO 12913. Również pierwszego dnia Jesse Gratke (HEAD akustyka Inc) omówi, jak przetestować interfejs głosowy poza ustandaryzowanymi scenariuszami, Jacob Soendergaard (HEAD akustyka Inc) opowie, dlaczego ludzie nadal korzystają ze słuchawek w samochodzie, a Andre Schevciw (Qualcomm) opowie o standardzie transmisji mowy ETSI TS 103 640 w urządzeniach z aktywną redukcją szumów (ANC).

Już w czwartek 9 maja Matthias Wegerhoff (HEAD akustyka GmbH) poprowadzi sesję na temat wykorzystania analizy modalnej i innych metod w inżynierii akustycznej, w tym auralizacji, a następnie Stefan Hank (HEAD akustyka GmbH) opowie o doświadczeniach w projektowaniu dźwięku dla pojazdów elektrycznych i różnic w postrzeganiu na różnych rynkach docelowych. Rozwijając ten temat, Marc Marroquin (HEAD akustyka Inc) opowie o dźwiękach wytwarzanych przez pojazdy elektryczne podczas ładowania w sesji zatytułowanej „Czy pojazdy elektryczne marzą o elektrycznych owcach?

Sesje rozwijają się z bardziej praktycznej perspektywy, a Jan Reimes (HEAD akustyka GmbH) omawia testowanie systemów rozpoznawania mowy i dialogów w samochodzie, Eric Lawrence (Polytec) mówi o zastosowaniu wibrometrii laserowej do pomiarów reakcji akustycznej i jakości dźwięku, a Frank Kettler ( HEAD akustyka GmbH) zajmujący się optymalizacją środowiska akustycznego dla pasażerów i projektowaniem „stref akustycznych” przy użyciu kombinacji technik. Jan Reimes wygłosi także sesję nt Dźwięk Bluetooth LE oraz konsekwencje dla testowania aplikacji mowy i dźwięku przy użyciu zaktualizowanych specyfikacji.

 

Konferencja MOBILITY Voice and Noise w dniach 8-9 maja 2024 r. odbywa się o godz Klub Presidio Golden Gate i Klub Oficerski Prezydium. Presidio oferuje zakwaterowanie, a także bezpłatny transport na konferencję z całego miasta.

Rejestracja na wstęp ogólny kosztuje tylko 349 dolarów. Udział w konferencji jest bezpłatny dla uczestników z firmy posiadającej aktualny kontrakt SMA z firmą HEAD akustyka.

Rejestracja jest już dostępna tutaj: https://www.eventbrite.com/e/head-acoustics-mobility-voice-and-noise-conference-tickets-729001552267

www.headacoustics.com



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mocowanie Tesli przypominało pedały Cybertruck z tą instalacją nitów

Chwila Film Aarona Casha opublikowany w serwisie X twierdzi, że jest to „35-sekundowa naprawa wycofania” zademonstrowana podczas wydarzenia „Cyber ​​Takeover” w Long Beach,...

Następna era Home Assistant zaczyna się teraz

Jak rozwiązać problem przekształcenia popularnej platformy inteligentnego domu, opartej na ideałach open source i otwartych standardów, w coś większego, co pozostanie wierne tym...

Dolphin wyjaśnia, dlaczego jego emulator GameCube i Wii nie będzie dostępny w App Store

Firma Apple niedawno zmieniła swoje zasady, zezwalając na korzystanie z emulatorów gier w App Store. Delta, jedna z podstawowych aplikacji do emulacji,...
Advertisment