Koncept: TV + osiągnął swój szczyt – czas na oficjalny merch z Apple Store


Minęły dwa lata, odkąd Apple po raz pierwszy zaprezentował Apple TV + wiosną 2019 roku. Minęło trochę czasu, ale wygląda na to, że usługa wreszcie osiągnęła sukces dzięki hitom takim jak „Ted Lasso” i „Dickinson”. Inne programy, takie jak „For All Mankind”, są kultowe, a duże wydarzenia, takie jak nowy dokument Billie Eilish, były dość popularne. Oczywiste jest, że fani są gotowi, by Apple przygotował oficjalne produkty do swoich programów. Jeden z twórców „Ted Lasso” tweetował kilka dni temu ten towar rzeczywiście jest w drodze. Oto, jak to może wyglądać.

W sieci jest mnóstwo bootlegowych gadżetów dla różnych programów Apple TV +, głównie dla „Teda Lasso”. Nie jest to niespodzianką, ponieważ serial stał się wielkim hitem dla firmy. Optymistyczny program stał się ostoją życia w pandemii. To budujące i po prostu czysta radość z oglądania w tych trudnych czasach.

Wszyscy wiemy, że gdyby Apple spróbował zrobić towar, zrobiłby niesamowite rzeczy. W rzeczywistości wyprodukowali już kilka produktów na targi, takie jak „Ted Lasso”. Ale raczej nie udostępnili ich opinii publicznej decydując się na wysyłanie paczek z prezentami prasie i liderom branży telewizyjnej. Produkty marki Apple, które sprzedają wyłącznie w Infinite Loop i Apple Park, zawsze były niesamowicie fajnymi produktami, aby pokazać swoją dumę z Apple. Nie ma wątpliwości, że projektanci Apple’a mogliby zrobić to samo w przypadku tych programów i filmów.

Można by zacząć od dodania nowej kategorii Apple TV + w aplikacji Apple Store i na Apple.com. Użyłem trochę nieoficjalny towar w tych przykłady, ale nadal rozumieją ten pomysł. Myślę też, że warto byłoby zajrzeć do sekcji gadżetów Apple Music, aby znaleźć artykuły promocyjne, takie jak nowa karta podarunkowa Billie Eilish i naklejka.

Sklep z gadżetami w aplikacji Apple Store może wyglądać bardzo podobnie do istniejących sekcji akcesoriów. Ale zamiast organizować głównie według kategorii, przedmioty można organizować według pokazów. Wybór rozmiaru byłby taki sam, jak wybór rozmiaru dla zespołu Solo Loop. Wszystkie kluczowe mechanizmy są dostępne dla takich produktów.

Znam wiele osób, które chciałyby przygotować się do kolejnego sezonu „Ted Lasso” czy „The Morning Show” i odebrać gadżety na te programy. Gdyby Apple poszedł tą drogą, spodziewałbym się, że te produkty będą dostępne na wyłączność online i będą produktami „Tylko w Apple”. Po prostu koszmarem byłoby przechowywanie odzieży i artykułów promocyjnych w każdym sklepie Apple na całym świecie oprócz istniejących i przyszłych produktów. Ułatwia również Apple potencjalnie drukowanie na żądanie, aby uniknąć konieczności zarządzania zapasami.

Reklama

Poniżej możesz sprawdzić niektóre produkty wysyłane przez Apple w drugim sezonie „Teda Lasso”. Pudełko zawiera między innymi kubek i koszulkę.

Co myślisz o tym, że Apple produkuje towary do promowania treści Apple TV +? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej!

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ten modder udowadnia, że ​​wszystko jest lepsze z podłączonym ekranem GBA SP

Czy kiedykolwiek patrzyłeś na Nintendo DS i pomyślałeś, że byłoby fajniej, gdyby górny ekran został zamieniony na Game Boy Advance SP? A...

Po prostu kupić nowego iPada Pro? Oto 10 akcesoriów, które poprawią wrażenia

To świetny czas na bycie użytkownikiem iPada Pro. The najnowszego iPada Pro model jest wyposażony w najbardziej zaawansowany chip Apple w historii,...

Wymiana baterii iPada Pro OLED jest łatwiejsza niż kiedykolwiek

Jabłka najnowszego iPada Pro Jest wyjątkowo sztywny jak na swoją cienką konstrukcjęi najwyraźniej także krok naprzód, jeśli chodzi o możliwość naprawy. iFixit...
Advertisment