Koncept Jeepa Wagoneer S Trailhawk to w pełni elektryczny pojazd terenowy


Dziś w Nowym Jorku Jeep zaprezentował swojego pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a przeznaczonego na rynek północnoamerykański. I choć cała uwaga skupiła się na Wagoneerze S za 71 995 dolarów, producent samochodów miał jeszcze jedną rzecz do pokazania: koncepcyjny Trailhawk do jazdy w terenie tego samego pojazdu elektrycznego, z ładnymi 31,5-calowymi oponami.

Leśnozielony SUV ma kilka cech, które odróżniają go od standardowego Wagoneera S, w tym budzący grozę bagażnik dachowy wycinany laserowo, haki holownicze wydrukowane w 3D, podwyższone zawieszenie, kołpaki i mnóstwo innych gadżetów zarówno dla miłośników przekładni, jak i miłośników głazów.

Ładnie się prezentuje na oponach 31,5 cala

Trailhawk to nazwa wyposażenia zwykle stosowana w przypadku najbardziej wytrzymałych pojazdów terenowych Jeepa, wyposażonych w trwalsze wyposażenie i materiały. Ponadto pojazdy Trailhawk często przechodzą testy terenowe, co oznacza, że ​​przeszły szereg testów dotyczących zwrotności, artykulacji i prześwitu. Dzięki koncepcji Wagoneer S Trailhawk Jeep sygnalizuje swoje zainteresowanie rozszerzeniem tych możliwości na rodzący się segment pojazdów zasilanych akumulatorowo.

Koncepcja Trailhawk oferuje wiele tych samych funkcji, co Wagoneer S, ale jest o krok dalej. Oprócz terenowych 31,5-calowych opon, koncepcja opiera się na podwyższonym zawieszeniu, co zapewnia większy prześwit. Haki holownicze są osadzone z przodu i z tyłu pojazdu, a funkcjonalne wyciągi powietrza są przeznaczone do pracy w środowiskach o wysokim ciśnieniu. Naklejka na maskę jest antyodblaskowa, plakietka zlicowana z pojazdem, a panoramiczny dach składa się z dwóch paneli, które wpuszczają świeże powietrze – lub jakby kurz.

Pięć trybów jazdy Jeepa dla Wagoneera S zyskuje szósty tryb w koncepcji Trailhawk: Rock. Przełącznik trybu znajduje się na konsoli środkowej w kolorze awaryjnym w kolorze czerwonym, co ułatwia przełączanie. Kierownica ma kształt ośmiokąta i ma specjalne uchwyty na godzinie 9. i 3., przydatne w szczególnie trudnych momentach.

Reklama

Elektryczny offroad nie jest nowością. Ford, Chevy, GMC i Rivian sprzedają swoje elektryczne ciężarówki równie sprawne na żwirze, jak i na chodniku. Coroczne zawody terenowe King of the Hammers obejmują segment przeznaczony wyłącznie dla pojazdów skalnych zasilanych akumulatorowo. Ale Jeep to marka, która szczyci się swoimi potężnymi silnikami wyrzucającymi brud, więc wprowadzenie wersji plug-in miałoby całkowity sens.

Firma nie zobowiązuje się do wprowadzenia koncepcji Trailhawk do produkcji, ale podczas dzisiejszego wydarzenia kierownictwo mocno dawało do zrozumienia, że ​​pojazd terenowy rzeczywiście ostatecznie stanie się prawdziwym pojazdem elektrycznym. Dyrektor generalny Jeepa, Antonio Filosa, powiedział, że Wagoneer S będzie wyposażony w kilka wersji wyposażenia, a na pierwszym miejscu pojawi się w pełni wyposażona wersja Launch Edition.

Fotografia: Andrew J. Hawkins / The Verge



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Studio gier współzałożone przez Dr Disrespecta „natychmiast” kończy współpracę ze streamerem

Midnight Society, studio gier, którego współzałożycielem jest Dr Disrespect, zakończyło współpracę ze streamerem. W poście na X, – napisało studio że w...

Avid Pro Tools zapewnia obsługę ARA 2 dla rozwiązań iZotope, Synchro Arts i Sound Radix oraz nowe wtyczki MIDI

Firma Avid ogłosiła aktualizację oprogramowania do produkcji dźwięku Pro Tools, która wprowadza obsługę ARA 2 dla rozwiązań firm iZotope, Synchro Arts i Sound...

24 czerwca 2024 – Rozmowy Apple i Meta, dramat DMA

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić,...
Advertisment