Kompozytorzy Hyper Light Breaker o tworzeniu muzyki roguelike, która się nie starzeje


Hiperlekki łamacz wygląda na stworzoną specjalnie dla mnie: wymagający roguelike od twórców niezależnego hitu Hyper Light Drifter ale z Oddech dziczy– jak eksploracja. Chociaż nadal wiele nie wiemy o grze – we wczesnym dostępie będzie dostępna dopiero tej jesieni – kiedy dostałem możliwość porozmawiania z dwoma kompozytorami gry, skorzystałem z okazji. Miałem nadzieję, że odpowiedzą na moje pytania dotyczące tego, co kompozytorzy myślą o pisaniu muzyki do roguelike’ów.

Hiperlekki łamacz to sieciowa gra typu roguelike z otwartym światem, której akcja toczy się w futurystycznym, zrujnowanym świecie. Jeśli znasz neon, estetykę 2D z Super światło Włóczęga, wyobraź sobie, jak to wygląda, ale w 3D. Dla Przerywacz, kluczową kwestią podczas tworzenia gry było pisanie muzyki, która „wytrzyma tysiące godzin grania” — mówi kompozytor Joel Corelitz. „Czy potrafimy napisać muzykę, która wytrzyma tyle rozgrywki? To się nie starzeje?

Pisanie muzyki, która nie irytuje, jest oczywiście wyzwaniem dla wielu kompozytorów gier. A niektóre gry wypełniają twoje uszy proceduralnie generowaną muzyką, tak jak Niebo niczyje. Ale struktura roguelike z konieczności zmusza cię do wielokrotnego słuchania pewnych utworów muzycznych podczas odtwarzania poziomów, „więc muzyka, która jest częściej słyszana, musi być w jakiś sposób mniej męcząca” — mówi Corelitz.

Zapytałem, co myśli o tym zespół. „Chodzi o znalezienie właściwej równowagi między prostotą a złożonością, a następnie zastanowienie się, w jaki sposób wspieramy rozgrywkę tą równowagą” — mówi Corelitz. Dla Przerywacz, zespół odkrył, że nie musi tworzyć muzyki, która jest złożona z akordowego punktu widzenia; zamiast tego muszą stworzyć teksturę, która ewoluuje. „To, co naprawdę zaczęliśmy bardziej eksplorować, to te bogate w fakturę utwory muzyczne, które natychmiast są rozpoznawalne jako należące do Przerywacz ale może istnieć przez dłuższy czas [in a way] który naprawdę wspiera świat”. Inny kompozytor w grze, Troupe Gammage, dodał, że chcą dodać emocji i intencjonalności do tego, co w przeciwnym razie mogłoby wydawać się głównie muzyką ambientową.

Możesz naprawdę zorientować się, jak to wszystko zabrzmi w praktyce, słuchając tego utworu Hiperlekki łamaczzatytułowany „Enmity”, z którym podzielił się programista Heart Machine Krawędź. Studio mówi, że usłyszysz to podczas walki z Exusem, jedną z „koron” (bossów) w grze.

Kompozytorzy rozmawiali także o tym, jak tworzyć muzykę do Hiperlekki łamacz różnił się od procesu dla Maszyna serca Słoneczny Popiół. Słoneczny Popiół ma dedykowane poziomy, więc jeśli gracz zmęczy się jakąś piosenką, prawdopodobnie nie będzie musiał jej słuchać zbyt długo. Ale z Przerywacz“Jeśli [the composers are] jesteśmy czymś zmęczeni, prawdopodobnie musimy coś z tym zrobić” — mówi Gammage. „Chcemy, żeby gracze grali [Hyper Light Breaker] przez rok. Chcemy, aby ludzie byli zaangażowani w grę z czasem, abyśmy mogli po prostu zobaczyć, co jest męczące”.

Reklama

„Na podłodze w krojowni jest dużo materiału” — mówi Corelitz. Do gier typu Przerywacz, jego strategią jest po prostu wprowadzenie muzyki do gry i słuchanie jej w odpowiednim kontekście, aby mógł na nią zareagować. „Współistnieje w tej idealnej równowadze między efektami dźwiękowymi, projektowaniem poziomów, paletami kolorów i wszystkim innym, i wystarczy kliknąć. Jedynym sposobem, aby to ocenić, jest zagranie w tę grę”.

Jeśli chodzi o rodzaje dźwięków, które możesz usłyszeć w grze, spodziewaj się wielu syntezatorów. I nadstawiaj ucho na dźwięki z Una Corda, specjalny rodzaj fortepianu. Ale pomóc dawać Hiperlekki łamacz własną paletę, wszystkie dźwięki dla Przerywacz są zaprojektowane specjalnie do gry, według Corelitz. „Tworzenie tej palety od podstaw jest tak samo częścią procesu komponowania, jak pisanie samych notatek”.

Szerszym celem ścieżki dźwiękowej jest stworzenie wrażenia ekspansywnej, syntetycznej wizji przyszłości. Przerywacz to gra, w której wiele zależy od społeczności i jest „najmniej samotną grą Heart Machine”. Sam nie grałem w tę grę, więc nie mogę ci powiedzieć, czy tak to wygląda w praktyce. Ale nie mogę się doczekać, aż usłyszę muzykę, żeby się o tym przekonać.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

BattlerGC Pro może być ostateczną formą kontrolera GameCube

To nowe Kontroler BattlerGC Pro wygląda na to, że może to być najlepszy gamepad GameCube — wyposażony w odporne na dryf joysticki z...

Ta funkcja Sonoma w iOS 17 i macOS sprawia, że ​​automatyczne wypełnianie jest jeszcze wygodniejsze

Z biegiem lat Apple radykalnie udoskonaliło swoje możliwości Funkcja automatycznego wypełniania do automatycznego wypełniania hasła, adresy, dane kart kredytowych i inne. W...

Komisja FCC ma przywrócić neutralność sieci

Federalna Komisja Łączności ma w czwartek głosować za przywróceniem neutralności sieci w ramach ostatniej serii trwającej od lat gry w politycznego ping-ponga.Oczekuje się,...
Advertisment