Deweloperzy Niebo niczyje ogłosili kolejną aktualizację, która nosi nazwę Worlds Part I. Według założyciela Hello Games Sean Murrayta aktualizacja będzie jedną z najładniejszych dotychczas w grze, dosłownie zmieniając sposób, w jaki gracze postrzegają wszechświat. „W Niebo niczyje„To, co widzisz na ekranie, jest generowane przez komputer” – napisał Murray. „Poziom różnorodności, jaki osiągamy, znacznie przekracza to, co było możliwe wcześniej”.
Aktualizacja jest w dużej mierze graficzna, dodaje mnóstwo nowych cech pogodowych i terenowych, które mają sprawić, że planety będą wydawać się jeszcze bardziej realistyczne. Woda będzie wytwarzać fale i odbicia, fale będą teraz reagować na różne zjawiska pogodowe, a gra w końcu pozwoli statkom lądować bezpośrednio na wodzie. Worlds Part I doda również nowe warunki atmosferyczne. Strumienie lawy będą wyrzucać iskry w powietrze, a mgła, zamiecie, deszcz i chmury sprawią, że proceduralnie generowane lokalizacje będą bardziej przypominać żywe planety.
Według Murraya tworzenie realistycznych chmur stanowiło dla zespołu wyjątkowe wyzwanie. Wraz z aktualizacją Worlds Part I pojawiła się nowa technologia chmurowa — nie, Nie ten rodzaj — wprowadzi jeszcze więcej różnorodności do planet. Podzielił się również informacją, że aktualizacja będzie miała Żołnierze Kosmosu klimat nowego mecha, w którym gracze będą musieli walczyć z wrogami.
Murray napisał o nowej technologii i pracy nad kolejnym projektem Hello Games, Światło, brak ognia, pozwolił zespołowi wrócić i popracować nad Niebo niczyje„Przez ostatnie pięć lat tworzenia gry nauczyliśmy się nowych rzeczy i wykorzystujemy je w No Man’s Sky” — powiedział Murray.
Aktualizacja jest dostępna już dziś, ale skoro nosi nazwę World’s Part I, możemy być pewni, że niedługo ukaże się część druga.