Karnet bojowy Fortnite właśnie stał się droższy. Oto, co to oznacza


Mój Fortnite locker, nazwa interfejsu użytkownika, który zawiera wszystkie moje przedmioty kosmetyczne, stała się odpowiednikiem szuflady na śmieci w grach wideo. Przeszukaj moje konto, a znajdziesz plecakową wersję Ninken z Naruto, obok tęczowego opakowania na broń, które dostałem z kolekcji Pride 2021. Gra zawiera podmenu emotikonów, oklejeń, samochodów, instrumentów i zestawów Lego. To wszystko za dużo i szczerze mówiąc obawiam się, że ostatnie zmiany w Fortnite usługa subskrypcji od Epic Games ignoruje prostą prawdę: czasami mniej znaczy więcej.

W środę firma Epic Games ogłosiła duża zmiana w załodze Fortnitecomiesięczna usługa subskrypcji, która nagradza graczy karnetem bojowym Battle Royale, V-dolcami i innymi korzyściami. Od 1 grudnia abonenci Fortnite Crew będą otrzymywać treści z Music Pass i Lego Pass bez dodatkowych kosztów. Kiedy więc zmiana zostanie wprowadzona w życie, gracze, którzy ją zasubskrybują, będą mogli robić postępy i wymieniać elementy kosmetyczne w innych grach na platformie, takie jak przepustki bojowe z Festiwal Fortnite’a I LEGO Fortnite.

Na pierwszy rzut oka wygląda to wyjątkowo prokonsumencko – i pod wieloma względami rzeczywiście tak jest. Zasadniczo oznacza to dawanie ludziom większej liczby przedmiotów za darmo. Jeśli wykupię subskrypcję i będę chciał grać tylko w trybie Battle Royale, nadal otrzymam całą masę innych elementów kosmetycznych z innych gier na Fortnite. Oprócz tego Epic Games zmieniło również sposób działania przepustki bojowej, więc awansowanie na wyższy poziom w jednym przepustce spowoduje odblokowanie przedmiotów w innym. W ten sposób nie musisz szlifować każdej gry osobno, jeśli chcesz zdobywać elementy kosmetyczne z innych przepustek bitewnych.

Brzmi świetnie, ale do ogłoszenia dołączone zostało kolejne powiadomienie: standardowa cena karnetu bojowego Battle Royale (poza subskrypcją Crew) zostanie podniesiona z 950 do 1000 V-dolców.

Podwyżka cen nie zmienia znacząco kwoty, jaką płacisz w dolarach. Możesz kupić 1000 V-dolców za 8,99 USD w sklepie w grze. Poza tym 50 V-dolców nie jest wygórowaną kwotą i nie wystarczy nawet na zakup emotki niskiego poziomu. Jeśli jednak jesteś zwykłym graczem, kwota ta może się sumować i nawet marne 50 V-dolców może zadecydować o tym, czy będziesz w stanie kupić określoną skórkę w sklepie danego dnia. (Co ma znaczenie, bo kto wie, kiedy Twój ulubiony kosmetyk powróci do Fortnite sklep, ponieważ obraca przedmioty do wewnątrz i na zewnątrz!)

Według mnie takie stopniowe podwyżki cen służą jedynie zwiększeniu wartości usługi subskrypcji i pozwalają graczom uzasadnić chęć zakupu pełnej premii Fortnite prenumerata. To prawie jak odpowiednik współczesnej gry wideo polegającej na łączeniu usług telewizji kablowej lub transmisji strumieniowej — możesz nie chcieć wszystkiego, ale ponieważ wszystkie poszczególne części stają się tak drogie, w końcu ma to sens finansowy.

Reklama

Co więcej, tego typu zmiany dotyczą sposobu, w jaki firma Epic Games chce, aby użytkownicy wchodzili w interakcję z jej platformą, a nie faktycznego sposobu, w jaki robi to większość graczy. W momencie publikacji Lego Fornite ma 24 600 aktywnych użytkowników, a Fortnite Festival ma 8500 graczy. Dla porównania, w nierankingowej wersji trybu Battle Royale bierze udział ponad 542 000 graczy, a w Zero Build – 344 800 graczy. Zamiast ulepszać przepustkę bojową w tych grach, firma Epic Games zdecydowała się podnieść cenę i wepchnąć kilka niepotrzebnych przedmiotów do szafek subskrybentów Fortnite Crew.

Jako gracz Battle Royale nie chcę więcej śmieci. Chcę przejrzystego systemu cenowego, jeśli chodzi o artykuły kosmetyczne. Chcę stałą cenę karnetu bojowego. Chcę szafkę i koło emotek, które będę w stanie zorganizować. Nie chcę utrudniać wyrównywania przepustki bojowej i chciałbym mieć możliwość kupowania starych skórek. Tak więc, chociaż zmiana załogi Fortnite może na pozór wydawać się w porządku, z pewnością mam wrażenie, że firma rzuca mi w twarz mnóstwo śmieci.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Potwierdzono procesor Intel „Panther Lake” w węźle 18 A, uruchamianie z wersją ES0 Silicon

Podczas 22. dorocznej globalnej konferencji technologicznej Barclays Intel był gościem, a dwóch tymczasowych współzarządców firmy, Michelle Johnston Holthaus i David Zinsner, przedstawiło krótkie...

The Game Awards 2024: najważniejsze ogłoszenia, zwiastuny i ujawnienia

Lawina zapowiedzi nowych gier uderzyła o godz Nagrody gier 2024począwszy od powrotów klasycznych marek (Okami, Turok, Virtua Fighter) po ujawnienie zupełnie nowych światów...

Okami otrzyma kontynuację

Podczas gali The Game Awards firma Capcom przygotowała niemałą niespodziankę. Deweloper zapowiedział kontynuację Okamipięknej i ukochanej przygodowej gry akcji, która została wydana w...
Advertisment