Co to jest Karma: The Dark World?
Karma: The Dark World to kinowy thriller psychologiczny z perspektywy pierwszej osoby, który odbywa się w kasecie przyszłej alternatywnej osi czasu po II wojnie światowej. W naszej grze firma znana jako Lewiatan uzyskała niezgłębioną technologię, która pozwoliła im zmagać się pod ich kontrolą, instalując reżim, który uciska obywateli i umieszcza produktywność i posłuszeństwo jako ewangelia.
Osiągają to dzięki różnorodnym środkom, od masowej inwigilacji i substancji zmieniających umysł, po ich tajną organizację nocnych trawlerów, specjalnych agentów roam, którzy mają uprawnienia do badania scen przestępczości i aresztowania obywateli za przesłuchanie i nurkowania umysłu-specjalną technologię, która pozwala im zanurzyć się we wspomnieniach swoich poddanych i zamieszkać w ich wspomnieniach, żyć i interakcji z wydarzeniami w ich wspomnieniach, gdy szukają prawdy ludzi z przeszłości i pokręconych interpretacji emocji, winy i traumy z ich najtrudniejszych doświadczeń.
Gram Daniel McGovern, agent Roam, którego zadaniem jest zbadanie kradzieży w jednym z Lewiatanów Instytutów Naukowych oraz pracy, która prowadzi do znacznie większego badania w sprawie miłości, ludzkości, empatii i złożoności moralności.
Tworzenie ciemnego świata
Uważam, że stworzenie jest głębokim dialogiem z ludzką duszą, przekraczającym książki lub filmy, aby obejmować prawdziwe doświadczenia i emocje. Koncentrujemy się na integracji filozoficznej refleksji z projektowaniem gier, co odzwierciedlono w tytule tej pracy. Związek między przyczyną a skutkiem jest powiązany z każdą chwilą, połączeniem postaci, zdarzeniem i bardziej spiralnie budowaniem całego świata.
Poprzez karmę staramy się przełamać granice tradycyjnego opowiadania historii, tworząc wrażenia, które bawi, wywołując myśl. To nie tylko wirtualna podróż, ale lustro do rzeczywistości, wzywając graczy do poszukiwania własnych odpowiedzi w grze.
Nasz zespół stosuje wyraźne kontrasty w oświetleniu i odważnych paletach kolorystycznych, mające na celu zanurzenie graczy w doświadczenie, które łączy realizm z surrealizmem – inspirowane wibracji gier z Remedy (Alan Wake, Control) i abstrakcyjna natura wizualnej historii znalezionej w dziełach późnego, wielkiego David Lynch (Twin Peaks, Fire Walk with Me, Eraserhead), którego kunszt głęboko wpłynął na nasz rozwój gry, inspirując nas do składania hołdu i uczenia się z jego dzieł. U podstaw naszego stworzenia znajduje się pogoń za wyjątkową cechą doświadczalną – coś, co nawiedzające piękne, które pozostaje nawet po zamknięciu oczu, i wysiłki w celu zatarcia granic między rzeczywistością a iluzją.
W grze składamy hołd panu Davidowi Lynchowi i mamy nadzieję, że gracze będą pielęgnować tę podróż.
Moc PS5 Pro
Podczas rozwoju mieliśmy okazję zacząć korzystać z zestawu PS5 Pro, a także zwiększyć wizualizację i wydajność świata, który stworzyliśmy. Chcielibyśmy poświęcić chwilę, aby podzielić się z Wami funkcjami, na które gracze PS5 Pro mogą się doczekać – a także jak niektóre ekskluzywne materiały do środowiska uchwycone bezpośrednio z PlayStation 5 Pro.
Integracja PSSR
Nasza gra w pełni wykorzystuje technologię Super Resolution PlayStation (PSSR), dostarczając:
- Najwyższa jakość obrazu z zaawansowanymi technikami rekonstrukcji
- Ulepszona definicja krawędzi i jasność tekstury
- Minimalne koszty wydajności przy jednoczesnym zachowaniu wierności wizualnej
- Ulepszona konserwacja szczegółów w ruchu
Wskaźniki wydajności
Dzięki starannej optymalizacji osiągnęliśmy:
- Native 4K rozdzielczość (3840 × 2160)
- Rock-Solid Performance 60 FPS
- Konsekwentne tempo ramy dla gładkiej rozgrywki
- Ulepszone strumieniowanie tekstury za pomocą zwiększonej przepustowości pamięci PS5 Pro
Ulepszenia wizualne
Wersja PS5 Pro zapewnia:
- Filtrowanie tekstury wyższej jakości
- Ulepszone efekty wolumetryczne
- Ulepszone renderowanie odległości
- Doskonała stabilność czasowa
Infrastruktura techniczna
Nasza wdrożenie w pełni wykorzystuje możliwości sprzętowe PS5 Pro:
- Zoptymalizowane wykorzystanie pamięci
- Ulepszone przetwarzanie shaderów
- Ulepszone strumieniowanie zasobów
- Zaawansowane efekty po przetwarzaniu
Mam nadzieję, że podobało Ci się to zakulisowe spojrzenie na to, jak stworzyliśmy wizualny projekt karmy. Niezależnie od tego, czy grasz na PlayStation 5 lub PS5 Pro (i innych platformach) – obiecujemy, że jest to historia, która pozostanie z tobą przez długi czas.
Karma: The Dark World rozpoczyna się 27 marca. Cieszymy się, że wkroczycie w buty agenta Roam – ale pamiętaj… Umysł jest niebezpiecznym miejscem.