CIRP opublikował nowy raport dotyczący sprzedaży iPadów w USA w kwartale czerwcowym. Wraz z nową wersją iPada Pro i iPada Air tej wiosny, oto, co według danych firmy jest najpopularniejszym iPadem i jak zmieniło się to w ciągu ostatniego roku.
W swoim najnowszym raporcie „Odświeżenie iPada wygląda na działające”, CIRP ujawnia udziały rynkowe poszczególnych modeli iPada w okresie od czerwca 2023 r. do 2024 r.
Dane CIRP wykazały, że w 2023 r. iPad Pro był najpopularniejszym modelem w ofercie tabletów tej firmy, ale podstawowy iPad był bardzo blisko remisu, z różnicą 3%.
Najpopularniejszy iPad w 2024 roku
Na rok 2024 M4 iPad Pro odświeżenie okazało się na tyle kuszące, że przejęło udziały w rynku od iPada Air i iPada mini.
Dane CIRP wskazują, że w USA w drugim kwartale 2018 r. 43% nabywców iPadów wybrało iPada Pro, co stanowi wzrost o 5% w skali roku.
Sprzedaż podstawowych modeli iPadów utrzymała się na poziomie 35% udziału w rynku, podczas gdy sprzedaż iPada Air spadła o 3%, a iPada mini o 2%.
CIRP podkreśla, że wzrost sprzedaży iPada Pro może być zasługą wczesnych użytkowników.
Jak widzieliśmy przy okazji wielu innych premier produktów Apple, pierwsi klienci wydają się kierować swoją ofertę w stronę najdroższych i najbardziej zaawansowanych modeli, w tym przypadku iPadów Pro.
Co o tym myślisz? Czy nowy iPad Pro to najlepszy wybór? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach! Aby uzyskać szczegółowy przegląd oferty iPadów na rok 2024, sprawdź nasze pełne porównanie:
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.