Jak zinfiltrować stację przekaźnikową Vox w The Outer Worlds 2


Zastanawianie się jak zinfiltrować stację przekaźnikową Vox w Światy zewnętrzne 2 to Twoje pierwsze duże zadanie i masz wiele sposobów, aby je wykonać. Istnieje śmiercionośny sposób, po prostu przejście przez frontowe drzwi, i więcej niż jedna metoda obejmująca sojusz z frakcją. Możesz jednak także przekraść się do środka kilkoma sekretnymi wejściami.

Poniżej opisaliśmy wszystkie znalezione sposoby zinfiltrować stację przekaźnikową Vox w Światy zewnętrzne 2w tym jakich umiejętności potrzebujesz, aby pierwsza część misji przebiegła sprawnie.


Jak zinfiltrować stację przekaźnikową Vox w The Outer Worlds 2

Istnieje wiele sposobów wejścia do stacji przekaźnikowej Vox Światy zewnętrzne 2. Możesz podążać ścieżką Ciotkowego Wyboru lub Protektoratu, albo podążać kilkoma niezależnymi ścieżkami.

Jeśli jednak nie chcesz współpracować ani z przedstawicielem Ciotkowego Wyboru, ani z wyrzutkami Protektoratu, masz inną możliwość infiltracji stacji przekaźnikowej. Właściwie to trzy inne, a dwa z nich nawet na początku nie narazą cię na niebezpieczeństwo.

Reklama

Bocznica Milverstreet lub Kaur

W miarę postępów w zadaniu „Sabotażysta raju” pojawi się taka możliwość pracować z Milverstreet lub Kaur. Jeśli zdecydujesz się stanąć po którejś z nich i podążać za ich liniami zadań lub pomóc Czujnemu Hogarthowi w Wesport, w naturalny sposób dostaniesz się na stację. Metoda jest taka sama dla każdego. Po ukończeniu wymaganego zadania otrzymasz możliwość zasadniczo szybkiej podróży do holu wejściowego stacji, całkowicie omijając dziedziniec.

Brama frontowa

Zdjęcie: Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios za pośrednictwem Polygon

Inną opcją jest oczywiście samo przejście przez frontową bramę, co z wielu powodów jest złym pomysłem. Stacja jest niedostępna, co oznacza, że ​​wejście do środka natychmiast liczy się jako wtargnięcie i powoduje, że wrogowie zaatakują cię, gdy tylko zobaczą.

Możesz wejść w interakcję z kontenerem przed bramą, by uwolnić kilka dużych automechów. Po wizycie w fabryce automechów lub po przeczytaniu dziennika danych w pomieszczeniu inżynieryjnym stacji dowiesz się, że ci duzi goście są podekscytowani zyranium i postrzegają wszystko jako zagrożenie, więc szczęśliwie maszerują na dziedziniec stacji i strzelają do każdego, kogo zobaczą jako pierwsi. W okolicy jest wystarczająco dużo żołnierzy, aby dość szybko pokonać boty, ale ta metoda jest przyzwoitym sposobem na wyeliminowanie kilku wrogów, jednocześnie odwracając uwagę. Działa to również niezależnie od tego czy odwiedzasz fabrykę automecha czy czytasz terminal.

Celem jest dotarcie do głównego wejścia stacji na drugim końcu dziedzińca, ale biorąc pod uwagę liczbę wrogów, których musisz zabić lub ominąć, aby się tam dostać, ta metoda zdecydowanie nie jest najzdrowszą opcją dla twojej drużyny.

Boczne drzwi

Gdzie szukać drugiego wejścia do Stacji Przekaźnikowej w Outer Worlds 2 Obraz Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios za pośrednictwem Polygon

Trzecia opcja prowadzi na podwórze bocznym wejściem i najłatwiej ją przeoczyć. Jeśli jednak nie masz trzech punktów w otwieraniu zamków, możesz pominąć tę metodę.

Nieco na północ od mostu znajdziesz dezertera z Protektoratu, któremu grozi egzekucja. Możesz ich uratować lub pozwolić im zginąć, ale jeśli po zakończeniu sceny pójdziesz nieco dalej na północ, zauważysz w trawie przewód zasilający. Podążaj nim po prawej stronie, a zaprowadzi Cię on na półkę z widokiem na wejście do stacji. Zeskocz na budynek pod tobą i do niego, a następnie udaj się na dziedziniec.

Drugie wejście do Stacji Przekaźnikowej Vox w Outer Worlds 2 Zdjęcie: Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios za pośrednictwem Polygon

Możesz stąd przejść na drugą stronę dziedzińca i za pomocą otwierania zamków przedostać się do pomieszczenia inżynieryjnego, w którym przebywa dwóch strażników, lub możesz podjąć większe ryzyko i spróbować przedostać się przez frontowe drzwi. Po drugiej stronie jest jednak znacznie więcej strażników, więc jeśli celem jest przedostanie się bez walki, pamiętaj o zapisaniu stanu gry przed wypróbowaniem tej opcji.

Drugie wyjście z pomieszczenia inżynieryjnego prowadzi do szeregu wąskich schodów i podestów, gdzie patroluje więcej strażników, a na górze znajduje się wejście do właściwej stacji przekaźnikowej Vox.

Kanalizacja

Legowisko Raptidonów w Outer Worlds 2
Zdjęcie: Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios za pośrednictwem Polygon

Ostatnią metodą jest najlepsza metoda ponieważ pomija konieczność ukrywania się lub przebijania się do stacji przekaźnikowej. Dodatkowo zyskasz dostęp do zamkniętego skrzydła stacji, w którym znajdziesz mnóstwo gadżetów.

Do stacji przekaźnikowej możesz wejść kanałem w jaskini raptidonów, którą odwiedzisz podczas zadania towarzysza Inez, jeśli zdecydujesz się rzucić wyzwanie Matce Raptidonów. W najgłębszym miejscu jaskini, za miejscem, w którym wyskakuje Matriarcha Raptidon, zauważysz dużą białą rurę z osłoną z postrzępionego drutu. Wejście w interakcję z nim przenosi Cię do kanałów stacji, gdzie wita Cię zdenerwowany żołnierz Protektoratu.

Wejście do kanałów do Stacji Przekaźnikowej Vox w Outer Worlds 2
Grafika: Josh Broadwell/Polygon | Zdjęcia źródłowe: Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios za pośrednictwem Polygon

W naszej rozgrywce możesz przekonać ją do wyjścia tylko wtedy, gdy masz co najmniej trzy punkty Retoryki i powiesz jej, że powinna opuścić stację. Boi się raptidonów, ale z naszego doświadczenia wynika, że ​​nie będzie żadnych konsekwencji, jeśli zabijesz zwierzęta, powiesz jej, że jest to bezpieczne lub nie, i skłamiesz, że jest to bezpieczne. Jeśli wyjdzie, otrzymasz kartę dostępu do zbrojowni stacji przekaźnikowej. Alternatywnie możesz ją zabić i zrabować kartę. Możesz także do niego wejść, jeśli masz co najmniej cztery punkty w otwieraniu zamków lub materiałach wybuchowych, choć nie jest to wymagane do przedostania się przez stację – tylko po to, aby zdobyć dodatkowy łup ze zbrojowni.

To powiedziawszy, to, co znajduje się w zbrojowni – na lewo od drzwi prowadzących do głównej sali – jest bardzo przydatne. Możesz zdobyć między innymi pałkę ogłuszającą i pistolet z wybuchającymi nabojami, ale najlepszym przedmiotem jest zestaw urazowy, dzięki któremu możesz się ożywić, jeśli polegniesz w bitwie (a jeden z twoich towarzyszy wciąż żyje).

Obrazek wskazujący, gdzie znajduje się zbrojownia Stacji Przekaźnikowej Vox w Outer Worlds 2
Grafika: Josh Broadwell/Polygon | Obraz źródłowy: Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios za pośrednictwem Polygon

Tak czy inaczej, drogą kanałową można dostać się do zachodniego skrzydła stacji przekaźnikowej. To skrzydło jest w pełni obsadzone i niebezpieczne, ale oznacza to, że nie musisz w ogóle zajmować się dziedzińcem. Ukrywanie się jest możliwe podczas udania się do centralnego holu stacji, choć zdobędziesz więcej punktów doświadczenia, jeśli po drodze stoczysz kilka walk. Jeśli chcesz zdobyć jeszcze wyższy poziom przed ukończeniem historii Rajskiej Wyspy, jest na to sposób.

Z naszego doświadczenia wynika, że ​​staniesz twarzą w twarz z wrogimi siłami Protektoratu niezależnie od tego, czy sprzymierzysz się z Ciocia’s Choice, czy gangiem z Westport i bez względu na to, w jaki sposób wejdziesz na stację. Wydaje się, że nie da się przejść walciem przez stację przekaźnikową bez walki.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Szef gier firmy Microsoft potwierdza własny projekt konsoli Xbox na potrzeby premiery konsoli nowej generacji

Niedawno, po wypuszczeniu przez firmę ASUS Seria ROG Xbox Ally i pojawiły się pogłoski o potencjalnym porzuceniu przez Xbox długiej linii własnych projektów...

Swift SDK dla Androida jest już dostępny

Po ogłoszeniu ww Grupa robocza Androida na początku tego roku właśnie wydano pierwszą wersję zapoznawczą pakietu Swift SDK dla systemu Android. Oto szczegóły. „Ten...

Oczy kolejnego startupu Sama Altmana wykorzystują fale dźwiękowe do czytania w mózgu

To jest fragment Źródła: Alex Heathbiuletyn o sztucznej inteligencji i branży technologicznej, dystrybuowany raz w tygodniu tylko dla subskrybentów The Verge.Sam Altman zaprosił...
Advertisment