Jak zdobyć konia w Zelda: Echoes of Wisdom


Konie pojawić się w Legenda Zeldy: Echa Mądrości. Jazda na jednym przyspieszy Twoją podróż, ale zanim będziesz mógł zabrać je na przejażdżkę, musisz najpierw wykonać kilka zadań pobocznych: „Uciekający koń” i wtedy „Prezent Impy”.

Nasz Zelda: Echa mądrości przewodnik powie Ci, gdzie znaleźć Ranczo Hyrule i jak ukończyć zadania poboczne „Uciekający koń” i „Prezent Impy”, aby zdobyć konia Zeldy.

Lokalizacja rancza Hyrule w Zelda: Echa mądrości

Oba poboczne zadania związane z końmi w Echa Mądrości odbywać się w Ranczo Hyrule. Będziesz mógł do niego dotrzeć, gdy będziesz mógł swobodnie eksplorować świat na początku gry, ale zdobycie konia Zeldy będzie wymagało dotarcia do połowy gry.

Jak zdobyć konia i ukończyć „Uciekający koń”

Kiedy dotrzesz do Ranczo Hyrule po raz pierwszy zostaniesz poinformowany, że nie możesz pożyczyć żadnego z koni, ponieważ jeden z nich uciekł.

Reklama

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Porozmawiaj z mężczyzną po zachodniej stronie rancza, aby podnieść „Uciekający koń” zadanie poboczne. Powie ci, żebyś spojrzał na zachód.

Zelda: Echoes of Wisdom używając Spętania na uciekającym koniu

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Wyjdź przez bramę po południowej stronie rancza i skręć na zachód (w lewo). Stamtąd idź prosto na zachód. Wystarczy ekran lub dwa, a zauważysz zaginionego konia na filarze skalnym w małym stawie.

Użyj jakiejś kombinacji echa i Bind, aby złapać konia, a następnie zanieść go z powrotem na ranczo.

Po zwróceniu konia możesz pożyczyć konie z rancza, kiedy tylko chcesz.

Jak ukończyć „Dar Impy” i przywołać konia

Zelda: Echoes of Wisdom Impa w sali tronowej

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Po ukończeniu głównego zadania fabularnego „Wciąż brakuje” i zamknij szczelinę o godz Zamek Hyrule, Impa będzie w Sali Tronowej z zadaniem pobocznym dla Ciebie. Porozmawiaj z nią tam, a rozpoczniesz „Prezent Impy” zadanie poboczne.

Zelda: Echoes of Wisdom Hyrule Ranch

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Wróć do Ranczo Hyrule i znowu na zachód. Porozmawiaj ze znajdującą się tam kobietą. Niedługo potem przybiegnie chłopiec dowodzący twoim rumakiem i wskaże ci nową szczelinę w pobliskim plaster marchewki.

Kiedy dotrzesz na miejsce, wskocz do Rift. Musisz znaleźć cztery grupy przyjaciół Tri.

Zelda: Echoes of Wisdom wspina się po szczelinie pola marchewkowego

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Kieruj się na północ i wspinaj się po pionowej ścianie.

Zelda: Echoes of Wisdom – pierwsi przyjaciele

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Na górze skieruj się w lewo i przejdź przez szczelinę za pomocą a łóżko most (lub cokolwiek innego echo chcesz użyć), aby znaleźć pierwszych przyjaciół.

Zelda: Echoes of Wisdom – druga lokalizacja znajomych

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Idź dalej w lewo i zejdź na pływającą wyspę z czterema ogromnymi głazami. Używać Wiązać przesuwać głazy (lub zrzucać je z wyspy). Ten najbardziej na północ wysunięty kryje w sobie drugą grupę przyjaciół.

Zelda: Echoes of Wisdom trzecia lokalizacja znajomych

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Kontynuuj w dół i dookoła w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Gdy dojdziesz do małej polany ze skrzyniami, przesuń pierwszą, na którą trafisz, aby odsłonić schody.

Zelda: Echoes of Wisdom to trzeci przyjaciel

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Na dole schodów wyjmij bokobliny, aby znaleźć trzecią grupę przyjaciół.

Zelda: Echoes of Wisdom czwarta lokalizacja znajomych

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Idź dalej na wschód (w prawo), aż dojdziesz do przypominającej labirynt leśnej ścieżki z większą liczbą skrzyń. Najbardziej wysunięta na wschód skrzynia kryje w sobie następną drabinę.

Przycisk Zelda: Echoes of Wisdom, aby znaleźć czwartych przyjaciół

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Pierwszym krokiem w mini-lochu jest obejście go w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Przesunęliśmy platformę do kolumny po prawej stronie, a następnie umieściliśmy na niej łóżko i skrzynię. To powinno doprowadzić cię na sam szczyt. Przejdź w lewo i wskocz na przycisk.

Wracając na dół, odwróć platformę na lewą stronę (lub przywołaj jej echo). Wjedź nim na górę, a następnie zacznij niszczyć znajdującymi się tam skrzyniami caromadillo Lub bombowa ryba (lub bomby postaci Swordfighter). Gdy już skończysz, złap ostatnią grupę przyjaciół i zapieczętuj szczelinę.

Zelda: Echoes of Wisdom za pomocą wiązania na marchewce

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Po powrocie na zewnątrz koń Zeldy nadal będzie się ukrywał. Używać Wiązać na marchewce, aby zwabić ją z powrotem i zakończyć „Prezent Impy”.

Pamiętaj, aby złapać kolejną marchewkę za pomocą Binda, a następnie nauczyć się Echo marchewki. W ten sposób przywołasz swojego konia, gdziekolwiek się udasz (w przeciwnym razie będziesz musiał wracać na ranczo Hyrule za każdym razem, gdy będziesz chciał nowego konia).



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ludzie świętują swoje fikcyjne zauroczenia w nowym trendzie na TikToku

Ludzie w Internecie wyznają swoje niekonwencjonalne zauroczenia z dzieciństwa, a ja na przykład jestem z tego powodu szczęśliwszy. A nowy trend na TikToku...

Apple otwiera ogromne laboratorium badawcze w Chinach w obliczu ostrej konkurencji dotyczącej iPhone’a

Apple otworzyło nowe, ogromne laboratorium badawcze w Shenzhen w Chinach. Laboratorium zostało ogłoszone po raz pierwszy w marcuAle the Południowochińska poczta poranna raporty...

LIAN LI i PCMR wprowadzają na rynek kompaktową obudowę PC O11 Vision

LIAN LI Industrial Co. Ltd., wiodący producent obudów i akcesoriów do komputerów PC, wprowadził najnowszy model do swojej serii obudów PC O11 z...
Advertisment