Kierownik VFX, Sheldon Stopsack i nadzorca animacji, Kevin Estey, powiedział nam, że chociaż Wētā poradził sobie tylko z początkową pracą nad dżokejem-„Nasz dział był zaangażowany w projekt postaci dla zdecydowanej większości postaci, a dżokey z kurczaka był jedną z nich”, powiedział Stopsack-były obecne dla sesji wydajności ruchu. Oboje zgadzają się, że te sesje były świetną do oglądania.
„Mieliśmy szczęście, że byliśmy małą grupą obserwującą, jak umieszczamy, aby przechwytywać ruch na naszym etapie Mocap tutaj” – powiedział Estey. „Było dużo śmiechu, gdy Jared pracował z wykonawcami i aktorami kaskaderski [with Black and Momoa] kilka tygodni wcześniej. ”
Estey mówi, że ruchy małego zombie zostały zmapowane przez „jednego z ich mniejszych wykonawców kaskaderskich”, jeżdżąc „to, co zasadniczo stanowiło konia z koła na nim”. „Został wyściełany, aby kiedy wykonywali różne występy-zeskakując z tyłu, uderzając w przód, robiąc głowę-nikt nie zostałby ranny”-powiedział Estey. „Fajnie było zobaczyć, jak to gra.
„Część MOCAP była nieco tematem filmu – wiele rzeczy zostało improwizowanych, a było wiele eksploracji, grania z pomysłami” – mówi Stopsack. „Mieliśmy małe zombie podnoszące się i pompując tłum, i grając w muzykę – wszystkie małe zabawne rzeczy i naprawdę przyjemne, ponieważ załoga i my śmialiśmy się i odkrywaliśmy pomysły. Oczywiście tylko części trafiły do filmu, ale odzwierciedla to ideę filmu: po prostu dobrze się bawić i próbować znaleźć zabawne pomysły.”
„A także widzenie, jak Jared jako dyrektor lubi pracować” – powiedział Estey. „Możliwość zrobienia tego dla wszystkich sekwencji była naprawdę odświeżająca i dała nam szansę zobaczyć, jakim był reżyserem, jakie były jego twórcze pragnienia, jakie było jego poczucie humoru. Więc to naprawdę pomogło nam nadać ton”.
Wszystko to oznacza, że gdzieś tam znajduje się za kulisami aktora dżokeja z kurczakiem jadącym na zabawkowym koniu i tańcząc po linach. Jeśli mamy szczęście, może w końcu zobaczymy surowy film, kiedy Film Minecraft trafia do wydania cyfrowego.