Nadal Hunt to egzotyczny karabin snajperski Przeznaczenie 2′s Ostateczny kształta spośród wszystkich broni, które pojawią się w rozszerzeniu, to ta, która wzbudziła największe zainteresowanie ze względu na jej zdolność do przekazania mocy Złotego Pistoletu Łowcy w Twoje ręce, nawet jeśli jesteś Czarnoksiężnikiem lub Tytanem.
Najpierw musisz ukończyć kampanię nowego rozszerzenia, więc łagodne spoilery są przed nami. Po jego ukończeniu czeka na Ciebie kilka zadań.
W tym Przeznaczenie 2 Przewodnik po Still Hunt, omówimy wszystko, co musisz zrobić, aby zdobyć egzotyczny karabin snajperski Still Hunt Ostateczny kształt.
Jeśli szukasz innych Ostateczny kształt Egzotykito mamy włączone wyjaśnienia Ergo Suma I Mikrokosmos.
Jak zdobyć Still Hunt w Destiny 2
Odblokowanie Still Hunt wymaga Przeznaczenie 2: Ostateczny kształti obejmuje następujące kroki:
- Kompletny Ostateczny kształt kampania
- Rozpocznij misję „Przeznaczeni bohaterowie”, która ostatecznie przyniesie nagrodę Ergo Suma
- Ukończ Queens część 1, aby odblokować misję „Dzika karta”.
- Ukończ „Dziką kartę”, aby otrzymać Still Hunt
Poniżej znajduje się szczegółowy przewodnik krok po kroku dotyczący wykonania powyższych kroków.
Jak rozpocząć misję Still Hunt „Dzika karta”
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest ukończenie Ostateczny kształt kampania. Następnie, misja Destined Heroes stanie się dostępna w starej Wieży w Bladym Sercu.
Nagrodą za to zadanie jest tak naprawdę inna egzotyczna broń, tzw Ergo Suma miecz, ale wystarczy ukończyć pierwszą część zanim przejdziemy do osobnego zadania dla Still Hunt.
Po podjęciu zadania najpierw zostaniesz poproszony o wysłuchanie audycji radiowej z Savathun rozpoczniesz misję Queens Part 1.
Ukończ część Queens 1
W tej misji musisz zmierzyć się z Lucent Brood Savathuna, które atakują tyły Wieży. Przez całą misję będziesz tego zobowiązany aktywuj runy, uderzając je odpowiednim rodzajem obrażeń. Solar dla pomarańczowych run, Void dla fioletowych i Arc dla niebieskich run.
W przypadku pierwszych kilku sekcji odbywa się to poprzez złapanie a Miecz ula od Rycerza i użycie bloku do odparcia prawidłowych ataków każdą runą na obszarze. Rycerze używają ataków słonecznych, Czarodzieje mają Łuk, a Wrzaski lub Akolici przyniosą Pustkę.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480006/destiny_2_queens_part_one_shielded_runes.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Później znajdziesz runy osłonięte tarczami. Wystarczy, że trafisz kulę nad nimi za pomocą ataku dystansowego miecza Roju (Mysz 2, L2 lub LT), aby usunąć barierę i kontynuować grę normalnie.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480004/destiny_2_queens_part_one_fighting_savathun_throwing_elemental_orbs.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Niedługo będziesz walczył z samą Savathun. W tej sytuacji będziesz musiał użyć miecza, aby przełamać bariery wokół run, a następnie chwycić się kule żywiołów z pobliskich piedestałów. Rzuć kulami w odpowiadające im runy, aby przełamać tarczę Savathun, a następnie zabij ją, aby zakończyć misję.
Wróć do Wieży i podejmij zadanie
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480007/destiny_2_still_hunt_wild_card_quest.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Po ukończeniu pierwszej części Queens możesz wrócić do Wieży, aby kontynuować zadanie. Będziesz musiał porozmawiać z Micah-10, a następnie porozmawiać z Cayde-6. Cayde zleci ci zadanie „Dzika karta”.co ostatecznie nagrodzi cię egzotycznym snajperem Still Hunt.
Po to tutaj jesteśmy, więc na razie odłóżmy zadanie Destined Heroes na bok. Pamiętaj, aby wrócić do niego później po ten nowy miecz!
„Dzika karta” to długa misja, ale ma punkty kontrolne, więc nie martw się, jeśli nie uda ci się ukończyć wszystkiego za jednym razem. Podczas tej misji dołączysz do Cayde’a i Kruka, którzy tropią źródło Mrocznego Eteru niszczącego region.
Aby rozpocząć misję, zeskocz z chodnika przed starą Wieżą na dach poniżej, gdzie znajdziesz flagę rozpoczynającą właściwe zadanie.
Przewodnik po „dzikiej karcie”.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480008/destiny_2_wild_card_dark_ether_enemies.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Misja jest w większości prosta i oczywista, z kilkoma momentami drapiącymi się po głowie. Zaczniesz od sprawdzania oznaczonych miejsc, aż do rozbicia obozu w okolicy.
Po rozbiciu obozu wrócisz do poluj na skażonych wrogów Ciemny eter. Szukasz Screebów i Bestii Bojowych z niezwykłym białym dymem przypominającym aurę. Zbierz wystarczającą ilość, a zostaniesz wysłany, aby zlokalizować sygnaturę energetyczną.
Zlikwiduj Bestię Bojową Pożeracza
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480009/destiny_2_wild_card_fighting_devourer_of_tainted_light.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Zbadaj zaznaczony obszar, a rozpoczniesz walkę z bossem z nakręconą Bestią Wojenną zwaną Pożeracz Skażonego Światła. Walka nie jest zbyt trudna, jednak Bestia Bojowa potrafi przyjąć cios. Zmniejsz go, a ostatecznie wycofa się za dużą tarczę. Tarcza nie blokuje Ci wejścia, więc podążaj za nią i kontynuuj walkę z bestią i jej towarzyszami.
Pożeracz powtórzy ten proces kilka razy, dopóki go nie pokonasz. Gdy już sobie z tym poradzisz, wrócisz do obozu na pogawędkę z Cayde’em i Crowem. Pomedytuj w namiocie, a kilka godzin później obudzi cię atak Pochwyconych. Walcz z nimi i zniszcz ich Plagi.
Zniszcz Plagę i punkt obserwacyjny Shanka
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480010/destiny_2_wild_card_destroying_blights.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
W okolicy znajdują się cztery Plagi, których nie można uszkodzić. Zamiast, musisz pokonaj wszystkich pobliskich Schwytanych aby usunąć Plagę. Wszystko znaczy wszystko, jeśli chociaż jeden Schwytany przeżyje, Plaga pozostanie. Użyj radaru, aby znaleźć podstępnych Thralli, którzy prześlizgują się przez szczeliny.
Gdy rozprawisz się z czterema Plagami, pojawią się dwie kolejne. Tutaj działa ta sama metoda, z tą różnicą, że Schwytani są wzmocnieni przez silniejszych Strach wrogowie, a mianowicie Subjugatory, Pustaki i Grimy. Wyeliminuj wszystkich wrogów w każdej Pladze, a następnie wróć do obozu, aby kontynuować misję.
Po kolejnej sesji medytacyjnej udasz się na obserwację. Podążaj za znacznikiem na ekranie do klifu, a następnie zejdź do jaskini poniżej. Zostaniesz poproszony o wprowadzenie skrótu i pojawisz się ponownie w kolejnej małej jaskini.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480011/destiny_2_wild_card_fighting_hoarder_of_tainted_light.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Stąd masz trzy wąskie okna, przez które możesz patrzeć. Nie możesz opuścić tego obszaru, tak jakbyś to zrobił, zostaniesz zabity i będziesz musiał zacząć od nowa. Twoim zadaniem jest wyłapywanie Shanksa latającego po obszarze na zewnątrz, aż pojawi się „Mega Shank”.
Zabij wystarczającą liczbę Shanków i… Zbieracz Skażonego Światła pojawi się. Aby zniszczyć jego tarczę, wystarczy zabić grupę zwykłych Shanków. Wkrótce Shanks zaczną wchodzić do twojej małej jaskini, więc przygotuj się na długą i krótką bitwę. Gdy Mega Shank zostanie opuszczony, skończyliśmy tutaj i przechodzimy do następnego kroku.
Jak pokonać Lii’liksa, Żniwiarza Świadka
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480012/destiny_2_wild_card_fighting_liiliks_harvester_of_the_witness.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Po kolejnym powrocie do obozu wyruszamy w ostatni etap misji „Dzika Karta”. To przenosi nas do ciemnej jaskini pełnej Screebów. Ostrożnie idź przed siebie, oczyszczając drogę.
Dotrzesz do pomieszczenia, w którym możesz podłożyć flagę rajdową, to tam odnajdziemy brakującą beczkę i finałowego bossa misji. Lii’liks to obrzydliwość pogardy i do tego trudny. Na tej małej przestrzeni będziesz z nim walczył, podobnie jak z dużą ilością Pogardy i Schwytanych, więc dobrze wykorzystaj filary jako osłonę.
Boss ma trzy sekcje paska zdrowia; na każdym etapie stanie się odporny na obrażenia i opuści obszar. Kiedy to się stanie, otrzymasz zadanie napełniając beczkę Ciemnym Eterem żeby to narysować. Wyeliminuj rabusiów Screebs i porzucą okruchy Ciemnego Eteru, ty potrzeba ich 10 aby sprowadzić szefa z powrotem.
Zrób to trzy razy, aby wygrać walkę. Po scence przerywnikowej i kolejnej pogawędce w obozie będziesz musiał wrócić do Wieży. Porozmawiaj z Cayde-6, aby ukończyć zadanie „Dzika karta” i otrzymać nowy, egzotyczny karabin snajperski Still Hunt.
Co robi Still Hunt?
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25480013/destiny_2_still_hunt_golden_gun.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Still Hunt to egzotyczny karabin snajperski Solar, który pozwala każdemu władać Złotym Pistoletem. Wyjątkowa zaleta Zemsta Cayde’a daje ci licznik, który zapełnia się po każdym precyzyjnym trafieniu, które wycelujesz i każdej podniesionej Kuli Mocy.
Gdy licznik się zapełni, możesz to zrobić przytrzymaj przycisk przeładowania, aby aktywować Złoty Pistolet. Oprócz tego, że jest karabinem snajperskim, broń ta działa dokładnie tak samo, jak Golden Gun Super. W przypadku myśliwych działa nawet z egzotycznym hełmem Celestial Nighthawkzamieniając Twoje trzy strzały w jeden, znacznie potężniejszy atak.
Ta broń nie jest dostępna wyłącznie dla Łowców, więc Czarnoksiężnik i Tytani również mogą wziąć udział w zabawie ze Złotym Pistoletem. Oddani rewolwerowcy mogą połączyć tę broń ze zwykłym Złotym Pistoletem, aby uzyskać potworne obrażenia wybuchowe.
Wszystko zrobione? Jeśli szukasz innych Ostateczny kształt Egzotykito mamy włączone wyjaśnienia Ergo Suma I Mikrokosmos.