Jak Square zabił Aerith z Final Fantasy 7 w 1997 roku


Jedna z największych teorii fanów krążących wokół Final Fantasy 7: Odrodzenie czy to Aerith – znana z tego, że w oryginale umarła Ostateczna fantazja 7 – może tym razem ujdzie swemu losowi. Trylogia remake’u Square Enix zbliża się do tego momentu w historii i… cóż, prawdę mówiąc, mamy kod recenzyjny i mógłbym zapytać kogoś, jak to się rozegra, ale wtedy nie mógłbym tu siedzieć i spekulować z resztą za darmo embargo i spoilerów.

Piszę więc to z głową w piasek i wracam myślami do śmierci Aerith w 1997 r. Jest to wygodny pretekst do ponownej promocji historii, którą opublikowaliśmy w 2017 r.

Wtedy biegliśmy Final Fantasy 7: Historia ustna, lekkomyślnie ekstrawaganckie spojrzenie za kulisy na to, co wydarzyło się przed, w trakcie i po powstaniu gry na PS1. Jeden z rozdziałów tej historii dotyczył śmierci Aerith i tego, jak do niej doszło za kulisami.

„Czy wiesz, że ludzie od lat podchodzą do mnie i mówią: «Zabiłeś Aerith!?»” – powiedziała. FF7 dyrektor wizualny postaci i bitew Tetsuya Nomura.

„Temat Ostateczna fantazja 7 było „życie” i poświęciliśmy Aerith, aby nadać temu tematowi wagę i głębię” – powiedział Nomura. „Jej śmierć to tragedia, ale gdybyśmy potem nagle zabili wszystkich innych, osłabiłoby to znaczenie jej śmierci”.

„Kiedy umiera postać w grze wideo, nikt nie uważa, że ​​jest to aż tak smutne” – dodał Nomura. „W końcu to tylko postacie w grze – możesz po prostu zresetować grę i spróbować jeszcze raz, albo zawsze możesz je w jakiś sposób ożywić. Poczułem, że ich życie po prostu nie miało większego znaczenia. Z „życiem” jako naszym tematem FF7, pomyślałem, że powinniśmy spróbować przedstawić postać, która naprawdę umiera na dobre i która nie może wrócić. Aby ta śmierć odbiła się echem, musiała to być ważna postać. Pomyśleliśmy więc, że zabicie bohaterki pozwoli graczom głębiej przemyśleć ten temat.

Reklama

Nie oznacza to jednak, że Nomura nie odgadł swojej decyzji.

„Długo po tym, jak podjęliśmy decyzję o zabiciu Aerith i rozwój sytuacji znacznie się posunął, odwiedzałem ją [composer Nobuo Uematsu] w jego pokoju. Tylko po to, żeby spędzić czas i porozmawiać o przypadkowych rzeczach. Któregoś dnia, pod koniec prac rozwojowych, odwiedziłem go i zapytałem: „Czy uważasz, że postąpiliśmy słusznie, zabijając Aerith?”

„Powiedział, że tak, tak myślał” – powiedział chwilę później Nomura.

„Odczułem ulgę, słysząc to”.

Co to oznacza Odrodzenie? Cokolwiek się stanie, można założyć, że nie będzie dokładnie tak jak ostatnim razem, ponieważ oczekiwania graczy są teraz częścią równania. Nie można zaskoczyć ludzi, robiąc dwa razy to samo.

Final Fantasy 7: Odrodzenieprzy którym Nomura pełnił funkcję dyrektora kreatywnego, ukaże się 29 lutego.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Team Group przedstawia dysk SSD MP44Q M.2 Gen 4 NVMe

Znana globalna marka pamięci Team Group Inc. stara się zapewniać konsumentom różnorodne i optymalne rozwiązania w zakresie pamięci masowej. Dziś z dumą...

Google zwalnia 28 pracowników po proteście dotyczącym izraelskiego kontraktu na chmurę

Poważne konsekwencje destrukcyjnego zachowaniaGooglersi,Być może widzieliście wczoraj doniesienia o protestach w niektórych naszych biurach. Niestety kilku pracowników sprowadziło wydarzenie do naszych budynków...

Obóz programistyczny Lambda School — obecnie BloomTech — w końcu zostaje ukarany

Dlaczego? Wśród innych oszukańczych praktyk „Bloom Institute of Technology” nie nazywał ich pożyczkami. Reklamowała sposób, w jaki studenci mogą znaleźć dobrze...
Advertisment