Pole Gwiazd‘S Konstruktor statków umożliwia dostosowywanie i modyfikowanie plików statki kosmiczne tyle ile chcesz. Obejmuje to wyposażenie ich w imponującą gamę broni. Czasami jednak napotkasz błąd dotyczący przydziału grup broni. Obejmują one „nieprzypisana broń,” „brak przydziału broni”, I „maksymalna liczba broni”.
Nasz Pole Gwiazd pokaże Ci przewodnik po grupach broni i przypisywaniu broni jak przypisać broń do grupy — i nauczę Cię, jak naprawić pojawiające się błędy.
Jakie są przydziały i grupy broni?
Zasadniczo przypisanie broni — i przypisanie broni do grup — oznacza po prostu przypisanie broni statku do przycisków, które z niej strzelają. Dowiesz się o tym najczęściej, gdy wystąpi błąd w pliku Konstruktor statkówKontrola lotu.
Zdjęcie: Bethesda Game Studios/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon
Podobnie jak w przypadku innych aspektów budowania niestandardowego statku kosmicznego w Konstruktorze statków, istnieje kilka ograniczeń dotyczących uzbrajania statku kosmicznego. Po pierwsze, technicznie rzecz biorąc, twój statek nie musi tego robić każdy bronie. Ale kiedy zaczniesz je dodawać, oni Posiadać zostać przydzielonym do grupy.
Ale nie możesz po prostu dodawać broni. Jesteś ograniczony tylko do trzech rodzajów broni – takich jak lasery, armaty i wyrzutnie rakiet. Typ to w zasadzie nazwa broni — na przykład lasery dwóch różnych marek liczą się jako dwa typy. Możesz mieć tyle instancji każdego typu, ile zmieścisz na swoim statku, ale jesteś ograniczony do trzech typów.
Jak naprawić przypisanie broni
Kiedy dodajesz lub usuwasz broń w Konstruktorze Statków, Kontrola lotu może zgłosić błąd nieprzydzielona broń Lub brakujące przypisanie broni. Oznacza to, że twój statek ma broń, która nie jest przypisana do przycisku ani klawisza.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24901870/Starfield_weapon_assignments.png?resize=696%2C392&ssl=1)
Zdjęcie: Bethesda Game Studios/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon
Aby to naprawić, otwórz plik Kontrola lotu menu i przejdź do Bronie patka. Tutaj zobaczysz listę trzech grup broni — W0, W1I W2 — może mieć twój statek. Na konsolach są one mapowane na lewy spust, prawy spustoraz Przycisk Y odpowiednio.
Każdy wpis grupy to menu rozwijane zawierające listę rodzajów broni, które masz podłączone do swojego statku. Będziesz musiał przypisać tyle grup broni (przycisków), ile masz rodzajów broni, naciskając Przycisk (na konsoli Xbox) nad tym, co chcesz przypisać.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24902048/ship_assign_nominal.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Zdjęcie: Bethesda Game Studios/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon
Kiedy pomyślnie przypiszesz swoją broń do grupy, zobaczysz małe niebieskie pole wyboru ze znacznikiem wyboru “nominalny.”
Możesz także zobaczyć maksymalna liczba broni błąd. Dzieje się tak, gdy masz więcej niż trzy typy. Będziesz musiał usunąć (przynajmniej) jeden typ.