Jak dział IT William Hill radzi sobie z dużymi wydarzeniami sportowymi


Bukmacherzy online muszą radzić sobie ze zwykłymi szczytami i spadkami związanymi z piłką nożną, wyścigami konnymi, sportami motorowymi i innymi ważnymi wydarzeniami sportowymi, ale niewielu wydaje się przyciągać poziom zakładów Grand National, a jeśli witryna jest przeciążona lub odpowiada zbyt długo, gracze przeniosą swoje interesy gdzie indziej.

Ludzie, którzy zwykle nie obstawiają zakładów, nie są pewni, czy cokolwiek wygrali lub ile wygrali, a jeśli rzeczywiście mają szczęście, mogą chcieć postawić zakład na coś innego, co odbędzie się tego dnia, na przykład mecz Premier League .

Wszystkie te działania stanowią ogromne obciążenie dla systemów informatycznych obsługujących serwisy bukmacherskie online. Monitorowanie wielu systemów zaplecza, źródeł danych i doświadczeń użytkowników jest niezbędne do utrzymania niezawodności witryny i zapewnienia, że ​​ludzie mogą stawiać zakłady, jakich chcą.

Stefan Wild, obserwowalność kierownik w Williama Hilla, kieruje 10-osobowym zespołem, który zajmuje się wszystkim, co dzieje się z działem IT w William Hill. „Dzięki obserwowalności możemy mieć oko na wszystkie nasze usługi” — mówi. „Aby to wesprzeć, firma wybrała New Relic jako platformę obserwowalności”.

William Hill wcześniej monitorował poszczególne węzły, które składały się na stos oprogramowania. To, jak mówi Wild, jest monitorowaniem monolitycznym. Bukmacher był w drodze do migracji obciążeń do chmury w ramach strategii modernizacji infrastruktury IT, która nie była w stanie dobrze poradzić sobie z ogromnym wzrostem liczby osób obstawiających zakłady podczas ważnych wydarzeń sportowych, takich jak Grand National. „Każda witryna bukmacherska jest mocno dotknięta przez Grand National, ponieważ trafiają do nas ludzie, którzy normalnie nie obstawiają, a jeśli nie otrzymują informacji zwrotnej od strony internetowej, idą gdzie indziej”, mówi.

Wyzwaniem dla Wilda i zespołu obserwowalności jest radzenie sobie z awariami, które występują tylko w okresach szczytu zakładów. „W przeszłości było to trochę koszmarem, ponieważ mieliśmy infrastrukturę, która nie była tak naprawdę zbudowana na jeden wielki dzień lub wielki tydzień, jaki mamy”, mówi. „Został zbudowany, aby obsłużyć obciążenie przez rok, co oznaczało, że poważnie borykaliśmy się z zapadającą się wokół nas infrastrukturą IT”. Oznaczało to, że trudno było określić, gdzie występowały awarie.

Reklama

William Hill nie monitoruje już poszczególnych węzłów. Firma potrzebowała dwóch lat na migrację z fizycznych maszyn do chmury w ramach swojej strategii transformacji cyfrowej, co wiązało się ze zmianą sposobu, w jaki zapewnia obserwowalność. „Nasza stara platforma monitorowania tak naprawdę nie działała tak, jak chcieliśmy, i nie nadążała za naszą podróżą do chmury” — mówi Wild.

William Hill używa teraz Nowy relikt jako platforma obserwowalności. Usługa została wybrana po szeroko zakrojonej, trzymiesięcznej ocenie wiodących dostawców narzędzi do obserwowania, zgodnie z oceną w raporcie Gartner Magic Quadrant dotyczącym platform do obserwowania.

Jedną z interesujących obserwacji Magic Quadrant firmy Gartner jest kwadrant „Visionary”, który pokazuje, w jakim kierunku zmierzają nowe i powstające funkcje technologiczne. Innowacje te są zwykle opracowywane przez firmy, które generalnie nie są znane ze swojej głębokości, zasięgu i zasięgu rynkowego w segmencie technologii objętym analizą firmy Gartner.

Mimo że New Relic może nie mieć wszystkich dzwonków i gwizdów oferowanych przez osoby sklasyfikowane jako wizjonerskie, Wild uważa, że ​​ustalone platformy obserwowalności niezmiennie stosunkowo szybko nadrabiają zaległości.

„Nie twierdzę, że te funkcje są kopiowane, ponieważ, spójrzmy prawdzie w oczy, wiele elementów platformy obserwowalności to podobny zestaw interfejsów, ale New Relic jest skłonny trzymać się wymogu” — mówi. „Jeśli na przykład złożymy prośbę o nową funkcję, New Relic potraktuje ją poważnie i niezmiennie bardzo dobrze na nią odpowie”.

Monitorowanie rzeczywistych użytkowników w New Relic służy do zrozumienia doświadczenia użytkownika końcowego. „Użytkownicy oczekują natychmiastowej odpowiedzi, nawet jeśli opóźnienie w witrynie może wynosić tylko pół sekundy” — mówi Wild. „Po prostu nie będą już używać technologii i pójdą gdzie indziej, gdzie jest to szybsze”.

Mówi, że kiedy Grand National był prowadzony jako wirtualny wyścig podczas pandemii Covid-19, William Hill uzyskał cenny wgląd w to, jak poradziłyby sobie systemy wdrożone do cyfrowej transformacji i migracji do chmury. W przypadku Wilda wirtualny Grand National zademonstrował odporność technologii informatycznych Williama Hilla.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Jak uzyskać bezpieczeństwo kwantowe iMessage

Apple ogłosiło poważną aktualizację zabezpieczeń dla iMessage – ochronę przed komputerami kwantowymi. Przeczytaj dalej, jak zapewnić bezpieczeństwo kwantowe iMessage na swoim iPhonie,...

AT&T przeprasza za awarię i twierdzi, że jej sieć znów jest w pełni sprawna

Dziś po południu AT&T potwierdziło, że przywróciło świadczenie usług mobilnych poważna awaria co zakłóciło działanie sieci dla klientów w całych Stanach Zjednoczonych przez...

Wszystkie Spider-Women Madame Web mają całkowicie szalone historie

Pani Web'S słabe początkowe wyniki w kasie sugeruje, że niewiele osób chce go zobaczyć w teatrze, nie mówiąc już o mówieniu...
Advertisment