iPhone 13 mini vs iPhone 14 Plus: jak wygląda porównanie sprzedaży?


Szereg raportów zasugerowali iPhone 14 Plus sprzedaje się gorzej niż oczekiwał Apple. To powiedziawszy, nowe dane sugerują jednak, że urządzenie sprzedaje się lepiej niż to, co zastąpiło – iPhone 13 mini. Oto, co pokazują te dane…

Sprzedaż iPhone’a 13 mini i iPhone’a 14 Plus

Wiadomość pochodzi od analityków ds Pokaż konsultantów ds. łańcucha dostaw, na podstawie ankiety dotyczącej łańcucha dostaw przesyłek paneli iPhone’a w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Zgodnie z raportem, dostawy paneli wyświetlaczy dla serii iPhone 14 są o 2% wyższe niż dla serii iPhone 13 w tym samym okresie.

Raport wyjaśnia:

W pierwszym kwartale 2023 roku dostawy paneli iPhone’a 14 osiągnęły 37 mln sztuk w porównaniu z serią iPhone’a 13 z 40 milionami sztuk w pierwszym kwartale 2022 roku. W ciągu 11 miesięcy iPhone 14 Pro Max nadal prowadził w ofercie z 36% udziałem, następnie iPhone 14 Pro z 28%, iPhone 14 z 25% i iPhone 14 Plus z 11%.

Co więcej, linia iPhone’a 14 Pro nadal dominuje w ofercie iPhone’a, nawet w porównaniu z sukcesem iPhone’a 13 Pro. „Oczekuje się, że skumulowany udział modeli iPhone 14 Pro do kwietnia wyniesie 63% w porównaniu z 53% udziałem modeli iPhone 13 Pro” — czytamy w raporcie.

Być może najciekawsze jest jednak to zestawienie dostaw paneli według modelu dla iPhone’a 13 i iPhone’a 14:

Reklama
  • iPhone 14: spadek o 36%
  • iPhone 14 Plus kontra iPhone 13 Mini: wzrost o 59%
  • iPhone 14 Pro: wzrost o 22%
  • iPhone 14 Pro Max: wzrost o 23%

Sugerowałoby to, że iPhone 14 Plus sprzedaje się znacznie lepiej niż iPhone 13 mini. Mówi się, że oba urządzenia sprzedawały się znacznie gorzej, niż przewidywał Apple, ale najwyraźniej nawet niska sprzedaż iPhone’a 14 Plus przewyższa iPhone’a 13 mini.

Ujęcie 9to5Mac

Kiedy patrzę na te dane, przychodzą mi do głowy dwie rzeczy. Po pierwsze, być może jest teraz zbyt wiele iPhone’ów na sprzedaż. W świecie, w którym Apple przechowuje modele iPhone’a przez kilka lat po ich pierwszym wydaniu, być może sprzedaż czterech „okrętów flagowych” to po prostu za dużo.

Po drugie, myślę, że my (a może nawet Apple) czasem zapomnieć że nie każdy iPhone może być bestsellerem. iPhone 14 Plus może nie osiągać celu sprzedaży Apple, ale Apple wciąż sprzedaje ich miliony. Apple musi zdecydować, czy posiadanie niszowego iPhone’a w ofercie jest w porządku. Jeśli nie, może lepiej byłoby ograniczyć flagową ofertę iPhone’ów.

Co sądzisz o obecnej strategii Apple dotyczącej iPhone’a? Czy skład jest zbyt ciasny? Daj nam znać w komentarzach.

Podążaj za szansą: Świergot, InstagramI Mastodont

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Philips Speech i Sembly AI współpracują nad wprowadzeniem rozwiązania do transkrypcji spotkań AI

Firma Philips Speech by Speech Processing Solutions rozszerzyła swoją ofertę rejestratorów dźwięku we współpracy z Sembly AI, wprowadzając technologię AI do automatycznego nagrywania...

Użytkownicy Apple Pay na Węgrzech skarżą się na nieautoryzowane obciążenia

Wygląda na to, że użytkownicy Apple Pay na Węgrzech będą mieli w środę problemy z platformą. Z wielu raportów wynika, że ​​Apple...

Dirac i Bluesound współpracują przy przygotowaniu wybranych urządzeń do obsługi Dirac Live

Dirac i Bluesound ogłosiły współpracę w celu zintegrowania rozwiązania Dirac Live do korekcji pomieszczenia firmy Dirac z wybranymi urządzeniami Bluesound. Szwedzki pionier...
Advertisment