Invincible VS jest tworzony przez ex-Killer Instynct Devs w nowym studio


Invincible vs.nowa gra walki oparta na tagach 3V3 Robert Kirkman‘S Niezwyciężone komiksy i serial animowanysą opracowywane z myślą o tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś poważnym graczem w walce, czy po prostu kogoś, kto kopie Niezwyciężonyprogramista Quarter Up chce dać ci coś, co pokochasz, mówi producent wykonawczy Mike Willette.

„Przede wszystkim, [we’re] Budowanie turnieju, brutalną nadludzką grę walki z komponentem tagu ”-powiedział mi Willette w rozmowie wideo w maju, zanim opowie o skomplikowanych głębokości nowej gry jego zespołu. Ale Willette mówi również, że„ chce zrobić Invincible vs. Twoja pierwsza gra walki. ”

„Jedną z naszych mantr w kwartale jest to, że chcemy, aby każdy gracz wyglądał i czuł się jak badass”, chwali się Willette, mówiąc, że gracze, którzy uczą się kombinacji gry i Invincible vs.„Elastyczny system tagów powinien mieć tak samo zabawę, jak ci, którzy korzystają z komputerowych kombinacji automatycznych.

Willette wcześniej pracował nad odrodzeniem 2013 Instynkt zabójcy. W Quarter Up, pierwszym wewnętrznym studiu w Skybound Games, dołączają do niego niektóre z jego dawnych kohort KI, w tym dyrektor gry David Hall, główny projektant bojowy John Bautista i Brandon Meesak, nad którym pracuje Invincible vs.„Rolback Netcode.

Zdjęcie: Gry Quarter Up/Skybound

Willette powiedział, że zespół ćwierćp Instynkt zabójcy i nad „ostatnimi 10 latami o marzeniu [making] Nasz następny wojownik. ” Obejmuje to inwestowanie w głęboką i elastyczną kombinację i zespołowy system tagów, a także liczniki dla obu, oraz budowanie automatycznego systemu z uproszczonymi elementami sterującymi.

Reklama

„Jedną rzeczą, którą rozpoznaliśmy, jest to, że nikt nie chce oglądać gry dla jednego gracza ani uczestniczyć w jednej”, powiedział Willette, odnosząc się do niekończących się kombinacji w „Grach, w których raz się trafiasz, a ty lubisz, jak: O cholera, teraz obserwuję kogoś innego [play]. ”

Invincible vs. Zbędzie się obsada znajomych bohaterów i złoczyńców z franczyzy oraz nacisk na łączące się zespoły postaci.

„Naprawdę chcieliśmy egzekwować ten pomysł zespołów”, powiedział Willette – „W ramach naszego systemu znacznika Omni, w którym jesteś w ciągu kombinacji, możesz powstrzymać jedną z twoich asyst – nazywamy go aktywnym tagiem – wchodzą i kontynuować kombinację wraz z tobą. Możesz zrobić to w ziemi, możesz zrobić to w powietrzu. Miałeś w kombinacji. ”

Bulletproof kopnięci Niezwyciężone w żołądku na zrzucie ekranu z Invincible vs.

Zdjęcie: Gry Quarter Up/Skybound

Willette to wyjaśnił Invincible vs. Będzie miał miernik kombinacji, który opisał jako „jak wiadro, w którym trzymasz wszystkie swoje kombinacje, a kiedy będzie się pełne, ktoś porzuci twoją kombinację. Są pewne rzeczy, które możesz zrobić w tym strukturze, które pozwala ci trochę oszukiwać lub kontynuować kombinację. Więc kiedy aktywuję tag u partnera, cofam trochę tego kombi”.

Ale, jak wcześniej wspomniano, deweloperzy w Quarter Up nie chcą, aby gracze utknęli w niekończących się kombinacjach i bezradnie obserwowali, jak ich życie wyczerpuje się. „Istnieją inne sposoby na wyjście z sekwencji kombinacji” – mówi. „Podczas tych aktywnych sekwencji tagów możesz zrobić licznik. Więc nawet jeśli masz ostatnią postać, jeśli widzisz przychodzącą postać, istnieje sposób na zerwanie i wydostanie się z tego. Istnieją również sposoby na przynętę, a więc dostaniesz tę wzajemną oddziaływanie gier umysłu, gdy tylko aktywny tag pojawia się między dwoma stronami. Oprócz tego, egzekwowanie zespołu, egzekwowanie zespołu. [play]możesz faktycznie zadzwonić do jednej ze swoich asyst w swoim zespole, aby wejść i rozbić kombinację, ale poświęcasz zasoby i poświęcasz ich używanie przez 10 sekund. Ważesz ryzyko/nagrodę we wszystkich tych systemach w zależności od nich. ”

Willette to mówi Invincible vs.„Systemy„ pozwalają na momenty szumu ”i pochylą się w brutalność i przemoc Niezwyciężonej serii. Stek I Zasadniczo Sizzle. Fighting Arenas i same postacie zaprezentują zniszczenie walk superpeopolów, prowadząc do krwawych finalistów.

Niezwyciężone drwiny Thula z krwawą ręką w zrzucie ekranu z Invincible vs.

Zdjęcie: Gry Quarter Up/Skybound

Gry ćwierć i Skybound nie ujawniły pełnego listy dla Invincible vs. -Omni-Man, Invincible, Atom Eve, Thula i BulletProof zostały potwierdzone-ale Willette przyznał, że duży skład jest ważny dla myśliwca i że lista gry będzie nadal rosła. Invincible vs. jest „bardziej zgodny z produktem premium” i nie jest bezpłatny, jak mówi, oraz ćwiartki planów wspierania gry długoterminowej z większą liczbą postaci i treści.

Willette mówi, że tworzenie Invincible vs. W domu w wydawcy Skybound, a nie jako część zewnętrznego studia, daje wielkie zalety zespołu.

„Jestem wielkim fanem niezwyciężonym, zanim jeszcze zacząłem pracować nad projektem” – mówi. „Zalety, które tu mamy [having access to] Zespół kreatywny stojący za programem, Robert Kirkman, Corey [Walker]i Ryan [Ottley]. Mamy dostęp do wszystkich tych odniesień z programu i komiksów, które byłoby tak trudne do zdobycia, gdybyśmy byli tylko licencjonowanym produktem. Dlatego możemy prowadzić te rozmowy, takie jak, Czy Omni-Man jest cięty? Czy on krwawi? Skąd on krwawi? Moglibyśmy przejść do źródła i wymyślić te rzeczy, co jest naprawdę wyjątkowe. Zazwyczaj nie masz tych możliwości i nie dostajesz wielu biurokratycznych rzeczy, które zwykle blokują cię przed znalezieniem rzeczy i poruszania się naprzód. ”

Większe wyzwanie, Willette mówi: „Dowiedzi się, w jaki sposób możemy sprawić, że ludzie byli nie tylko fanami Niezwyciężonyale fani walki też. ”

Atom Eve strzela wiązkę energetyczną w kuloodpornym, a niezwyciężona slajd kopie z ekranu z Invincible vs.

Zdjęcie: Gry Quarter Up/Skybound

„Kochamy bohaterów i uwielbiamy gatunek, więc chcemy poślubić te rzeczy i uczynić cię fanem”, mówi, „do miejsca, w którym wybierasz [Invincible VS] W górę, będziesz grać i pomyślisz Nie zdawałem sobie sprawy, że ta postać jest taka zła. Będę nadal grać w tę postać. Potem chcę, żebyś ukończył grać w samouczkach i trenować do gry w Internecie i czucia się komfortowo. Nie musisz być najlepszy na świecie; Nie wszyscy są Justin Long. Nie wszyscy będziemy profesjonalistami, ale możemy grać i dobrze się bawić, i tam chcę, aby wszyscy się czuli. To tak, jakbym mógł wyjść do parku i rzucić piłkę. Mogę przejść do trybu online i bawić się z ludźmi Invincible vs. i czuj się niesamowicie. ”

Invincible vs. ma zostać wydany w 2026 roku na PlayStation 5, Windows PC i Xbox Series X.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Recenzja śmierci 2: znacznie bardziej przystępny, jeśli jesteś przygotowany

Długo zajęło mi docenienie Śmierć. Nie jestem nawet pewien, czy w pełni go dostałem po pierwotnej rozgrywce, która była równa części hipnotyzujące i...

Raport: Apple, aby ogłosić „niektóre” zmiany w App Store w UE, aby uniknąć dodatkowych grzywny DMA

W kwietniu Apple zostało ukarane grzywną w wysokości 500 milionów euro za naruszenie ustawy o rynkach cyfrowych w Unii Europejskiej. Jednak od ogłoszenia...

Śmierć Stranding 2 jest zbyt dobra, aby być kultową grą marzeń Kojimy

Hideo Kojima jest zirytowana, że ​​ludzie lubią Death Stranding 2: On the Beach. W ostatnim Wywiad z magazynem EdgeAuteur gier wideo ubolewał, że...
Advertisment