„Intel nadal przesuwa kopertę na wysokiej jakości doświadczenia renderowania i wizualne, zapewniając korzyści twórcom na całym świecie, a osiągnięcie to jest terminowym uznaniem pasji i wytrwałości zespołu. Jesteśmy zaangażowani w dostarczanie najlepszych przełomów komputerowych dla twórców, deweloperów i graczy z naszymi produktami i oprogramowaniem Ecosytemem, a ta najlepsza nagroda jest manifestem, że nadchodzącą do życia Kapluty dla twórców, intrurów, intrurowych, intrelowych, intrelowych, intrelowych Prezydent, Graphics and GPU Research.
Ray Tacing jest podstawą nowoczesnego renderowania. Jest to potężny algorytm zdolny do tworzenia bardzo realistycznych obrazów, ale ma wysokie wymagania obliczeniowe. Podczas samodzielnego śledzenia promieniowania do produkcji obrazów bez szumów i artefaktów należy prześledzić dużą liczbę promieni, co często jest powolne i drogie. Dzięki wyrafinowanemu denoiserowi, takiej jak Intel Open Image Denoise, czasy renderowania można znacznie skrócić poprzez rozszerzenie renderera, co umożliwia śledzenie mniejszej liczby promieni bez poświęcania jakości obrazu.
Intel Open Image Denoise filtruje niechciany hałas związany z śledzeniem promieni za pomocą sieci neuronowych AI, przyspieszając podgląd w czasie rzeczywistym podczas procesu twórczego i ograniczając końcowe czasy renderowania. Ze względu na jego prosty, ale elastyczny interfejs API C/C ++ biblioteka można łatwo zintegrować z większością istniejących lub nowych rozwiązań renderowania. Ma również bogate wsparcie międzyświatowe, z optymalizacjami dla większości głównych architektury procesora i GPU z Intel, AMD, Nvidia, Apple i Arm.
Intel Open Image Denoise jest częścią zestawu narzędzi Rendering Intel i jest wydany na licencji Apache 2.0. Jego podstawowa technologia zapewnia szeroko przyjętej architekturze U-NET, która jest wysoce wydajna i zachowuje szczegóły, podnosząc jakość obrazów generowanych komputerowo w branży. Ponieważ biblioteka jest open source i za darmo, dołączony zestaw narzędzi szkoleniowych umożliwia użytkownikom szkolenie niestandardowych modeli Denoising przy użyciu własnych zestawów danych, umożliwiając większą elastyczność i wyższą jakość obrazu. Ponadto twórcy i studia mogą również ponownie trenować dołączone sieci neuronowe Denoising dla własnych renderatorów, stylów i filmów.
Biblioteka jest również zintegrowana z wieloma znanymi narzędziami renderowania, w tym Autodesk Arnold, Blender, Chaos V-Ray, Chaos Corona, Foundry Modo, Maxon Cinema 4D i innych.
Nagrody naukowe i techniczne zostały wprowadzone w 1931 r. W celu rozpoznania osiągnięć w kluczowej roli nauki i technologii w rozwoju produkcji ruchu. Akademia uhonoruje osiągnięcia naukowe i techniczne podczas corocznej ceremonii wręczenia nagród naukowych i technicznych 29 kwietnia.