Instagram testuje „przerwy na reklamy”, które zmuszają Cię do zatrzymania się i obejrzenia reklamy przez pewien czas, zanim będziesz mógł kontynuować przewijanie. Kilka X I Reddit użytkownicy zgłosili, że widzieli tę funkcję, co potwierdził rzecznik Instagrama Matthew Tye Krawędź że przerwy na reklamy są testowane. Tye powiedział, że Instagram „dostarczy aktualizacje, jeśli wynik testu spowoduje jakiekolwiek formalne zmiany w produkcie”.
Jeden Redditor zauważyłem tę funkcję podczas przewijania historii i postów. Po pewnym czasie przewijania Instagram uniemożliwił im przejście dalej, dopóki nie obejrzeli reklamy. Jak pokazano na zrzucie ekranu, Instagram wyświetla ikonę „przerwy na reklamę” z licznikiem czasu, który pokazuje, ile czasu upłynie do ponownego rozpoczęcia przewijania.
Gdy użytkownik dotknął ikony, aby uzyskać więcej informacji o tej funkcji, Instagram wyświetlił komunikat: „Przerwy na reklamy to nowy sposób wyświetlania reklam na Instagramie. Czasami może być konieczne obejrzenie reklamy, zanim będzie można kontynuować przeglądanie.
Instagram wyświetla już sponsorowane posty i reklamy pomiędzy treściami, które przewijasz, niezależnie od tego, czy jest to Twój kanał domowy, czy Reels. Jednak umieszczanie między postami treści, których nie można pominąć, przenosi tę kwestię na inny poziom i wydaje się dość destrukcyjne. „Zawsze testujemy formaty, które mogą przynieść wartość reklamodawcom” – mówi Tye.
Oprócz Instagrama YouTube wyświetla także reklamy, których nie można pominąć przed filmami i w ich trakcie. Nawet się rozwinęło reklamy, których nie można pominąć, 30-sekundowe w zeszłym roku do swojej aplikacji telewizyjnej. Zarówno YouTube, jak i TikTok również umieszczają reklamy między swoimi krótkimi filmami, ale nadal możesz je przesuwać.