Instagram ogłosił, że wprowadza rozszerzenie Centrum informacyjne COVID-19 globalnie. Pomoże ludziom uzyskać więcej informacji na temat pandemii od organów ds. Zdrowia bezpośrednio na Instagramie. Pomoże ludziom uzyskać dostęp do wiarygodnych informacji od zaufanych ekspertów w dziedzinie zdrowia w oparciu o ich lokalizację, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Indiach i Chile. Pokaże, kto kwalifikuje się do szczepienia, informacje o profilaktyce od zaufanych organizacji zdrowotnych oraz treści obalające powszechne mity dotyczące szczepień.
Firma twierdzi, że w najbliższych tygodniach doda więcej informacji, które pomogą ludziom dowiedzieć się, gdzie mogą się zaszczepić, ile przypadków zachorowań na COVID-19 w ich okolicy i nie tylko.
Zaczniesz widzieć powiadomienia u góry swojego źródła treści. Instagram przekieruje Cię do nowego Centrum informacyjnego COVID-19, dzięki czemu możesz szybko uzyskać dostęp do wiarygodnych informacji bezpośrednio na Instagramie.
W nadchodzących tygodniach aplikacja społecznościowa wprowadzi również nową naklejkę Stories, aby pomóc ludziom. Ma na celu pomóc ludziom w okazywaniu wsparcia i udostępnianiu dokładnych informacji na temat szczepionki COVID-19. Naklejka będzie łączyć ludzi bezpośrednio z Centrum Informacyjnym.
Co więcej, Instagram zacznie usuwać posty, jeśli zawierają twierdzenia, które naruszają jego zasady dotyczące COVID-19 i szczepionek. W przypadku postów, które nie zostały obalone przez ekspertów w dziedzinie zdrowia, firma będzie ogólnie stosować etykiety informacyjne dotyczące szczepionek i COVID-19. Etykiety te kierują ludzi do bardziej wiarygodnych informacji od ekspertów w dziedzinie zdrowia, w tym WHO i CDC. Teraz te etykiety zapewnią więcej kontekstu na poziomie posta.
„Nadal rozszerzamy nasze wysiłki, aby zająć się błędnymi informacjami dotyczącymi szczepionek COVID-19, dodając etykiety do postów na Facebooku i Instagramie, które omawiają szczepionki”, napisał Facebook. „Na przykład dodajemy etykietę do postów, które omawiają bezpieczeństwo szczepionek COVID-19, z informacją, że szczepionki COVID-19 przechodzą testy bezpieczeństwa i skuteczności, zanim zostaną zatwierdzone”. Te etykiety są wprowadzane na całym świecie w języku angielskim, hiszpańskim, indonezyjskim, portugalskim, arabskim i francuskim, a firma doda kolejne języki w nadchodzących tygodniach.