Instacart wprowadza nowy sposób na zarabianie pieniędzy: robienie filmów z półek sklepowych „jedno przejście na raz”. Nowa możliwość zarabiania, o nazwie Store View, pozwoli Instacart ustalić, które produkty są dostępne, a także które z nich są niedostępne.
Instacart twierdzi, że widok sklepu pomoże również jej modele predykcyjne oszacować, kiedy sklep uzupełni konkretny produkt. „Jeśli złożysz zamówienie w nocy na wczesną dostawę następnego dnia, możemy przewidzieć, czy przedmiot prawdopodobnie wróci na półki, gdy sklep ponownie otworzy się, a następnie zweryfikować te informacje rano”, wyjaśnia Instacart.
Instacart potwierdził Testował tę funkcję na początku tego roku. W najbliższych tygodniach firma wprowadzi widok sklepu z wybranymi detalistami, ale planuje wprowadzić go do większej liczby sklepów w USA i Kanadzie w 2025 r.
W przyszłości Instacart mówi jego inteligentne wózki Caper będzie miał również możliwość śledzenia zapasów. Kamera skierowana na zewnątrz na wózkach Caper wkrótce da sklepom „zrozumienie zapasów aż do poziomu sklepu”, umożliwiając Instacart aktualizację poziomów zapasów tak często, jak co godzinę dnia.
Wraz z widokiem sklepu Instacart wprowadza czek w drugim sklepie w nadchodzących miesiącach, które Instacart rachunki jako sposób na „pozyskanie pozycji z innej lokalizacji” wybranego sprzedawcy. Jeśli zamówisz przedmiot, ale kupujący nie może go znaleźć w sklepie, Instacart automatycznie monituje drugiego klientów do sprawdzenia, czy jest on dostępny w innym sklepie. Drugi kupujący dostarczy następnie przedmiot „bez dodatkowej usługi lub opłaty za dostawę”, ale nie jest jasne, czy możesz je przechylić.