Informacje o łatce sezonu 11 Overwatch 2 wydane przez Blizzarda


Overwatch 2 Sezon 11 już nadszedł, a wraz z nim nowa mapa Push, tryb Community Crafted i nowa przepustka bojowa, której motywem przewodnim są japońskie superbohaterowie i potwory. Oczywiście istnieje długa lista aktualizacji i ulepszeń w zakresie balansu bohaterów, a postacie takie jak Cassidy, Ilari, D.Va i Kiriko dostają kilka godnych uwagi zmian.

Aby uzyskać pełny przegląd wszystkiego, co dzieje się w Overwatch 2nowego sezonu (i kiedy zacznie działać), sprawdź naszą pełną wersję zestawienie zawartości sezonu 11. Szczegółowe informacje na temat zmian w rywalizacji, aktualizacji bohaterów i poprawek błędów można znaleźć w pełnych informacjach o łatce od Blizzarda poniżej.


Informacje o aktualizacji detalicznej Overwatch 2 – 20 czerwca 2024 r

Sezon 11 – Super Mega Ultrawatch

Dołącz do Ultrawatch, aby przeżyć sezon pełen akcji! Przebierz się i walcz z siłami zła dowodzonymi przez upadłą cesarzową Ashe z Mitycznego Nieszczęścia i jej pomocnika BOB, a następnie zdobądź i dostosuj diaboliczny styl mrocznego maga Mythic Ashe do własnych potrzeb. Świętuj, gdy Overwatch osiągnie 100 milionów graczy, co oznacza długo oczekiwany powrót Pink Mercy wraz z nowym pakietem Rose Gold Mercy. W dniach 25 czerwca–8 lipca 2024 r. firma Blizzard przekaże 100% ceny zakupu (z wyłączeniem wszelkich obowiązujących opłat za platformę i podatków) na rzecz Fundacji Badań nad Rakiem Piersi. Kontynuuj świętowanie, odblokowując pakiet Aztec Sombra w ramach wyzwań i ciesz się zabawnym trybem Community Crafted, którego kuratorem są ukochani streamerzy.

Tryb stworzony przez społeczność

Zanurz się w nowym trybie tworzonym przez społeczność, oferującym kreatywne i chaotyczne zmiany balansu oraz zabawne ulepszenia bohaterów zaprojektowane przez Twoich ulubionych twórców treści. Emongg, Custa, TQQ i Eskay wnoszą swoje kreatywne akcenty odpowiednio do bohaterów czołgów, obrażeń pocisków, obrażeń trafień i wsparcia. Poznaj zwariowane umiejętności bohatera, takie jak Baptiste dzielący się swoim zestawem z Aną i Widmowa Forma Żniwiarza, która zyskuje dodatkowe żądło.

Aktualizacje mistrzostwa bohaterów

Wyostrz swoje kunai i opanuj swój cel, gdy w tym sezonie pojawią się kursy dla jednego gracza Hero Mastery zarówno dla Kiriko, jak i Soldier: 76. Ćwicz swój Szybki Krok i wzmocnij swój wizjer taktyczny, biorąc udział w nowych wyzwaniach w ograniczonym czasie wydarzeniu od 20 czerwca do 9 lipca. Dodatkowo zdobądź nowe nagrody i aż do 22 500 PD Przepustki Bitewnej.

• Dodano kursy mistrzowskie dla Żołnierza: 76 i Kiriko.

Reklama

• Usunięto tryb współpracy w ramach Rękawicy Mistrzostwa Bohaterów.

Nowa mapa: Runasapi

Wędruj w górę nowej mapy Runasapi Push do miasta ukrytego wysoko w peruwiańskich Andach. Przechadzaj się po targowiskach pełnych świeżych produktów i odwiedź Muzeum Historyczne i Pomnik Inti Warrior. Ta ekscytująca mapa Push jest pełna życia i stanowi wyzwanie, gdy eskortujesz TS-1 przez ciasne uliczki. Uważaj, ponieważ niektóre walki mogą toczyć się niebezpiecznie blisko stromych klifów, z których roztacza się widok na słoneczne pola uprawne poniżej.

Aktualizacje wyzwań

Cotygodniowe wyzwanie nadrobić zaległości

  • Wszystkie poprzednie, nieukończone wyzwania tygodniowe można ukończyć w dowolnym momencie danego sezonu.
  • Kiedy cotygodniowy reset ma miejsce we wtorki, nieukończone cotygodniowe wyzwania zyskują dodatkową kopię tego wyzwania. Jeśli cotygodniowe wyzwanie zostanie ukończone i zostaną mu jeszcze kopie, wyzwanie zostanie odświeżone i będzie można je ukończyć ponownie.

Cotygodniowe kamienie milowe

  • Cotygodniowe kamienie milowe to wyzwania, które można osiągnąć poprzez ukończenie innych cotygodniowych wyzwań.
  • Co tydzień odblokowywany jest nowy cotygodniowy kamień milowy. Wszystkie poprzednie cotygodniowe kamienie milowe można ukończyć w dowolnym momencie danego sezonu.
  • Cotygodniowe kamienie milowe postępują pojedynczo. Aby móc osiągnąć postęp w cotygodniowym kamieniu milowym, należy ukończyć wszystkie poprzednie cotygodniowe kamienie milowe.

Aktualizacje dotyczące gry konkurencyjnej

  • Procent rangi jest teraz wyświetlany na stronie Postępu rywalizacji, umożliwiając sprawdzenie dokładnego procentu bez konieczności rozgrywania kolejnego meczu.
  • Zmieniono nazwy modyfikatorów „Seria zwycięstw” i „Seria porażek” na „Trend zwycięstw” i „Trend porażek”, aby dokładniej pokazać, że te modyfikatory są obliczane na podstawie mocniejszego ważenia najnowszych gier, ale nie są to prawdziwe serie.
  • Dodano więcej parametrów dotyczących sposobu, w jaki system losujący obsługuje duże grupy, dzięki czemu może zapewnić krótszy czas oczekiwania w kolejce.
  • Do każdej strony na koniec gry dodano przycisk umożliwiający wyświetlenie ostatecznej tablicy wyników meczu.

Aktualizacje bohaterów

Ogólny

  • Czas powalenia w przypadku zderzenia dwóch umiejętności ładowania został skrócony z 2 do 1,7 sekundy.

Komentarz twórców: To skrócenie czasu ogłuszenia dotyczy powalenia, które ma miejsce, gdy dwie szarżujące umiejętności zderzają się i kończą się remisem (z Reinhardtem, Pięścią Zagłady, Brigitte, Maugą i Bobem). Kontratak i interakcja dwóch oddziałujących na siebie umiejętności szarży jest świetna, ale obu graczy zabrało trochę za długo z walki.

Czołg

D.Va

Dopalacze

  • Zwiększono obrażenia od uderzenia z 15 do 25.

Armaty fuzyjne

  • Zmniejszono rozrzut broni z 3,75 do 3,375 stopnia.

Komentarz twórców: Te zmiany poprawią skuteczność D.Vy przeciwko mniejszym celom, ponieważ w poprzedniej aktualizacji stała się mniej skuteczna przeciwko opancerzonym wrogom.

Królowa Junkera

Szał

  • Skrócono czas uruchamiania z 0,75 do 0,5 sekundy.

Postrzępione ostrze

Komentarz twórców: Pasywna odporność na odrzucenie czołgu wpływała na efekt przyciągania Królowej Złomiarza bardziej niż zamierzono. Na odległość może wpływać ich ruch, ale czołgi są teraz przyciągane na około 5-6 metrów, a nie tylko na 3 metry.

Orisa

Obrót oszczepem

  • Czas odnowienia skrócony z 9 do 8 sekund.

Komentarz twórców: W ostatniej rundzie zmian przeżywalność Orisy została zmniejszona bardziej niż to konieczne, dlatego częściowo cofamy wydłużenie czasu odnowienia Oszczepu.

Pirat drogowy

  • Zmniejszono podstawowe zdrowie z 650 do 600.

Odetchnij

  • Zmniejszono redukcję obrażeń z 50% do 40%.

Komentarz twórców: Już i tak potężna przeżywalność Wieprza znacznie wzrosła wraz z redukcją obrażeń od strzału w głowę z biernej roli czołgu, więc te zmiany mają pomóc to przywrócić.

Szkoda

Cassidy

Błysk

  • Zdolność granatu magnetycznego to teraz Flashbang.
  • Utrudnia wrogom zamiast ogłuszać ich na 1,2 sekundy.
  • Zwiększono redukcję prędkości ruchu z 30% do 50%.
  • Przeszkoda uniemożliwia teraz ruch w kucaniu.
  • 45 obrażeń wybuchowych.
  • 12 sekund odnowienia.

Martwe oko

  • Kara do prędkości ruchu zmniejsza się teraz w czasie z 70% do 35%.
  • Redukcja obrażeń skaluje się teraz w czasie z 40% do 0%.

Rolka bojowa

  • Zmniejszono redukcję obrażeń z 75% do 50%.

Rozjemca

  • Zmniejszono obrażenia dodatkowego ognia „Fan the Hammer” z 50 do 45.

Komentarz twórców: Cofamy możliwość użycia granatu magnetycznego tak, jak poprzednia umiejętność Błyskawica Cassidy’ego, ale zachowa ona efekt Utrudniania zamiast pełnego ogłuszenia. Słyszeliśmy opinie na temat zdolności Granat magnetyczny i zgodziliśmy się, że choć fantazja o granatze samonaprowadzającym była fajna, to rozgrywka z chwili na chwilę często wydawała się zbyt nieprzewidywalna, czy wyląduje, czy nie. Efekt Przeszkody okazał się przydatnym narzędziem do przeciwdziałania bardzo mobilnym bohaterom bez konieczności powrotu do pełnego ogłuszenia i utraty przez wrogiego gracza zdolności do kontrataku.

Superumiejętność Deadeye zostanie dostosowana, aby zwiększyć jej elastyczność pod koniec czasu trwania, umożliwiając jej uzyskanie wartości poza kupowaniem czasu dla Cassidy’ego lub jego sojuszników, choć trzymanie jej przez długi czas może być bardziej ryzykowne, ponieważ redukcja obrażeń będzie zanikają wraz z karą do szybkości ruchu.

Mei

Miotacz endotermiczny

  • Zmniejszono rozmiar pocisku bazowego ognia dodatkowego z 0,15 do 0,12 metra.
  • Zwiększono obrażenia od ognia wtórnego z 75 do 85.

Komentarz twórców: Zadawane przez Mei obrażenia w czasie powinny być niskie w przypadku bohatera zadającego obrażenia, ponieważ zapewnia ona dużą użyteczność i przeżywalność dzięki swojemu zestawowi umiejętności, ale chcielibyśmy, aby dodatkowy sopel ognia był bardziej satysfakcjonujący, zwiększając obrażenia i nieco trudniejsze lądowanie w sposób ciągły.

Żniwiarz

Strzelby Piekielnego Ognia

  • Zmniejszono rozrzut broni z 6,5 do 6 stopni.

Krok cienia

  • Skrócono czas rzucania z 1,5 do 1,2 sekundy.

Komentarz twórców: Wraz z poprzednią zmianą dotyczącą sposobu, w jaki pancerz zmniejsza obrażenia, bohaterowie ze strzelbami, tacy jak Reaper, stracili pewną wartość, ponieważ większość ich planu gry skupiała się na wywieraniu nacisku na bohaterów z dużymi czołgami. Aby pomóc Żniwiarzowi stać się bardziej skutecznym przeciwko mniejszym celom, zwiększamy zasięg broni w strzelbach Piekielnego Ognia i skracamy czas, jaki wrogowie mają na reakcję na jego teleportację Kroku Cienia.

Pobyt

Railgun

  • Zmniejszono skalowanie obrażeń od ognia wtórnego z 30-130 do 1-100 obrażeń.
  • Drugi pocisk ogniowy nie wymaga już Overclockingu, aby przebić wrogich graczy.
  • Zwiększono liczbę strzałów na sekundę z głównego ognia z 14 do 16.

Podkręcanie

  • Zwiększono szybkość ładowania energii ze 100 do 120 na sekundę.

Komentarz twórców: Ta zmiana zmniejsza potencjał obrażeń wybuchowych drugiego strzału Railguna, aby zarówno zmniejszyć frustrację związaną z grą przeciwko tym zadaniom, jak i przenieść moc na trwałe obrażenia od ognia głównego. Powinno to złagodzić ucztę lub głód w Pobycie, który konsekwentnie trafia w wtórne strzały ogniowe.

Symetra

  • Podstawowe zdrowie zwiększone ze 100 do 125 (całkowite zdrowie zwiększone z 250 do 275).

Projektor fotonowy

  • Szybkość ładowania głównego ognia zwiększona o 25%.

Komentarz twórców: Aby umocnić Symmetrę jako zagrożenie z bliskiej odległości, zwiększamy jej zdrowie, aby lepiej przetrwała w tym zasięgu, a także zwiększamy szybkość, z jaką rosną jej obrażenia głównego promienia ognia.

Wsparcie

Illari

Pylon leczniczy

  • Zwiększono leczenie na pocisk z 30 do 40.
  • Leczenie pylonów jest teraz tylko o połowę tak skuteczne, gdy celuje się w Illari.
  • Zwiększono maksymalne zdrowie ze 100 do 125.

Wybuch

  • Zwiększono obrażenia z 10 do 25.

Komentarz twórców: Pylon Leczący Illari ma być przydatny do leczenia jej drużyny w stosunkowo bezpiecznych pozycjach bez konieczności większego skupienia, co pozwala jej albo wywierać nacisk głównym ogniem, albo leczyć punktowo seriami z bardziej ograniczonej wiązki leczącej ogniem dodatkowym. Aby to zachęcić, ma teraz lepsze zdrowie i skuteczność leczenia, ale jest mniej skuteczna, gdy Illari używa go do leczenia się.

Kiriko

Ochrona Suzu

  • Nie oczyszcza już ogłuszenia z powodu silnego powalenia.

Szybki krok

  • Czas odnowienia zwiększony z 7 do 8 sekund.

Komentarz twórców: „Twarde ogłuszenie poprzez powalenie” odnosi się do większości istniejących powaleń, podczas których gracz zostaje ogłuszony i leży na ziemi (takich jak Rozbicie Ziemi Reinhardta), z wyjątkiem efektu Strzałki Usypiającej Any, który jest usuwany po otrzymaniu obrażeń lub Ochronie Oczyszczenie Suzu.

Aktualizacje map

Kolos

  • Usunięto szybę i dodano schody przy pierwszym punkcie kontrolnym, aby zapewnić dodatkowe możliwości poruszania się po ścieżkach i walki.
  • Rozszerzono mapę o nową obniżoną sekcję i mega apteczkę za drugim punktem kontrolnym dla strategii flankowych/rotacyjnych
  • Dodano trasę przez budynek, która łączy punkt odrodzenia/końcowy z drugim punktem kontrolnym.
  • Początkowy budynek odrodzenia został cofnięty, aby zapewnić graczom więcej miejsca na płynne poruszanie się po obszarze z przodu. Ta zmiana nie wiąże się z dodatkowym czasem działania.
  • Schody i osłona otaczająca ostatni punkt zostały dostosowane, aby poprawić przepływ przestrzeni i pomóc drużynom bezpiecznie bronić ostatniego punktu.

Tryb gry Push

  • Skrócono czas meczu z 10 minut do 8 minut w trybie szybkiej gry.
  • Zwiększono prędkość robota pchającego o 10% podczas pchania barykady zarówno w trybie Szybkiej Gry, jak i Rywalizacji.

Poprawki błędów

Mapy

Numbani

  • Naprawiono elementy otoczenia, które umożliwiały przejście umiejętności przez nie.

Nowe śmieciowe miasto

  • Naprawiono oświetlenie w niektórych obszarach mapy.

Hollywood

  • Naprawiono obszary mapy, w których gracze mogli chwilowo utknąć.

Bohaterowie

Królowa Junkera

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Krzyk Rozkazujący Królowej Złomiarza odtwarzał dźwięk ponownie podczas korzystania z Teleportera.

Reinhardta

  • Szarża teraz prawidłowo zadaje obrażenia Ścianie Lodu i Drzewiu Życia.

Przedsięwzięcie

  • Naprawiono interakcję, która pozwalała Venture pozostać zakopana na czas nieokreślony. • Poprawiono opis Biegu Wiertła, aby odpowiadał jego funkcjonalności.
  • Naprawiono błąd z Wstrząsem Tektonicznym, który mógł pozwolić na naładowanie Ultimate Meter Venture w niektórych sytuacjach.

Zaria

  • Naprawiono interakcję, w której Zarya z Osłoną Cząsteczek stojąca na Teleporterze mogła uniemożliwiać członkom drużyny korzystanie z teleportu.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przed przeklętą aplikacją Sonos miał sprytny pomysł na audio iPhone

Na długo przed tym, jak Sonos zajął działalność w zakresie przeklętych aplikacji, firma Connected Audio marzyła o wydaniu głośnika Magsafe na iPhone'a. Dokumenter Sonos...

Nowy patent Nintendo najwyraźniej potwierdza magnetyczne radości

Ten kontroler gier jest odłączowo zamontowany na urządzenie ciała o wnęce, które zawiera pierwszy magnes i drugi magnes na dole wnęki, i który...

Nowe wideo pokazuje, że Apple opracowuje robota tabletu, który tańczy

Film pokazuje badacz wykonujący zadania z dwoma robotami, jeden oznaczony jako „Expressive”, a drugi oznaczony jako „funkcjonalny”, a ten pierwszy jest o wiele...
Advertisment