IBM wdraża GenAI, aby wspierać nowe funkcje Wimbledonu


IBM dodał funkcje do cyfrowego środowiska Wimbledonu organizowanego przez Lawn Tennis Club w oparciu o generatywną sztuczną inteligencję (GenAI). Platforma danych i sztucznej inteligencji IBM Watsonx, która jest wykorzystywana do obsługi funkcji Catch Me Up podczas mistrzostw tenisa ziemnego Wimbledon 2024, wyświetla karty zawodników przed i po meczu z historiami graczy generowanymi przez sztuczną inteligencję oraz analizami za pośrednictwem witryn wimbledon.com i Wimbledonu 2024 Aplikacja.

Catch Me Up został zbudowany przy użyciu Model wielkojęzykowy IBM Granite (LLM) aby dostarczać tekst wygenerowany przez sztuczną inteligencję, korzystając z możliwości platformy Watsonx. IBM powiedział, że model został przeszkolony w stylu redakcyjnym Wimbledonu i jest monitorowany przez All England Club.

Według IBM funkcja ta ma pomóc Wimbledonowi dotrzeć do nowych i istniejących fanów tenisa na całym świecie, a także zapewnić fanom dostęp do bardziej aktualnych, wyselekcjonowanych relacji z meczów singlowych kobiet i mężczyzn, które często odbywają się jednocześnie.

W tym roku Wimbledon wykorzysta również generatywną sztuczną inteligencję, aby zapewnić relacje z szerszej gamy meczów niż było to wcześniej dostępne, w tym wydarzeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ulepszenia stanowią część przeprojektowanego cyfrowego centrum meczowego, znanego jako IBM Slamtracker, które jest dostępne w aplikacji Wimbledon i na stronie wimbledon.com. Wykorzystując generatywną sztuczną inteligencję zbudowaną na platformie Watsonx, IBM Slamtracker oferuje podglądy meczów punktowane i recenzje po meczu w przypadku meczów pojedynczych kobiet i mężczyzn.

Chris Clements, dyrektor ds. produktów cyfrowych w All England Club, powiedział: „Dążymy do zapewnienia fanom najwyższej jakości wrażeń z Wimbledonu, zarówno osobiście, jak i cyfrowo.

„Generatywna sztuczna inteligencja pozwala nam skalować naszą zdolność do dostarczania fanom różnych typów treści, gdziekolwiek się znajdują, na świecie, w sposób dla nich spersonalizowany. Tegoroczna nowa funkcja Catch Me Up ułatwi fanom śledzenie kluczowych wątków pojawiających się podczas Mistrzostw”.

Reklama

Jak wynika z globalnej ankiety Morning Consult zleconej przez IBM, większość fanów tenisa pozytywnie ocenia sztuczną inteligencję. Aktualizacje w czasie rzeczywistym (36%), spersonalizowane treści (31%) i unikalne spostrzeżenia (30%) to trzy najczęściej wybierane przez fanów tenisa obszary, gdy proszeni są o ocenę technologii, które zapewniłyby im lepsze doświadczenia.

Do bardziej interesujących wyników badania należy stwierdzenie, że wzięło w nim udział około jednej trzeciej (31%) fanów tenisa na całym świecie korzystać z wielu urządzeń podczas oglądania wydarzeń sportowych, przede wszystkim, aby uzyskać więcej informacjioglądaj wiele meczów jednocześnie i wchodź w interakcję z innymi fanami.

Ponadto prawie połowa (47%) z nich codziennie lub co tydzień korzysta z dodatkowych treści dotyczących tenisa, a podsumowanie i personalizacja to dwie najważniejsze cechy treści sportowych.

Omówienie użycia Sztuczna inteligencja w partnerstwie IBM/Lawn Tennis AssociationJonathan Adashek, starszy wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w IBM, powiedział: „Nasze nowe badanie potwierdza, że ​​firmy zaczynają rozumieć pozytywny wpływ, jaki technologie takie jak generatywna sztuczna inteligencja mogą mieć na ich doświadczenia cyfrowe. IBM udostępnia także te same technologie z naszej platformy danych i sztucznej inteligencji watsonx klientom na całym świecie, w niemal każdym sektorze, aby sprostać ich unikalnym potrzebom biznesowym.

Mistrzostwa Wimbledonu odbędą się w dniach 1–14 lipca 2024 r.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Raport: Apple w aktywnych negocjacjach dotyczących praw do formuły 1 w USA w USA

Apple jest aktywne, aby nabyć prawa do nadawania sportu Formuły 1 na własnej platformie serwisowej streamingowej za pośrednictwem aplikacji Apple TV, zgodnie z...

Pobieranie próbek Koxia UFS ver. 4.1 Wbudowane urządzenia pamięci flash

Koxia Corporation, światowy lider w Memory Solutions, ogłosiła dziś, że zaczęła próbkować nowe Universal Flash Storage (UFS) Ver. 4.1 Wbudowane urządzenia pamięci, wzmacniając...

Asus ogłasza imprezę prezentów z okazji 30 lat kart graficznych

Asus ogłosił dzisiaj Okrzyki do 30 lat impreza prezentowa z okazji 30. rocznicy wydania pierwszej karty graficznej. Przez trzy dekady użytkownicy na całym...
Advertisment