HyperX wprowadza na rynek limitowaną edycję Keycap firmy Nexon MapleStory Orange Mushroom podczas wydarzenia doceniającego klientów HyperX Loot Drop III


HyperX, zespół urządzeń peryferyjnych do gier w HP Inc. i lider marki w grach i e-sporcie, ogłosił dziś nasadkę klawiszy HyperX Limited Edition — MapleStory Orange Mushroom, z serii MapleStory firmy Nexon, jako drugą spersonalizowaną nasadkę klawiszy HX3D, która pojawi się w 2023 r. Ponadto, Loot Drop III, globalne wydarzenie dla fanów i społeczności HyperX, które odbędzie się w dniach 13-27 marca i zapewni globalną możliwość nawiązania kontaktu z ambasadorami i osobistościami społecznościowymi HyperX. Loot Drop III będzie celebrować fanów poprzez działania na kanałach społecznościowych, w tym udział influencerów, uznanie fanów i nie tylko.

Orange Mushroom to jeden z oryginalnych potworów w wieloosobowej grze online MapleStory i jeden z pierwszych potworów, które gracze napotykają podczas przechodzenia przez Maple World. Tej ikonicznej postaci nie brakuje doświadczenia, jeśli chodzi o pojawianie się na ulubionych przez fanów przedmiotach kolekcjonerskich, takich jak koszulki i kubki do kawy. Teraz fani mogą dodawać swoje ulubione pomarańczowe grzybki do klawiatur jako drugie wprowadzone na rynek nakładki na klawisze z nadrukiem 3D HyperX z serii personalizacyjnych nasadek klawiszy HX3D. Nasadki na klawisze HyperX z limitowanej edycji — MapleStory Orange Mushroom będą dostępne do kupienia w piątek, 17–19 marca, w godzinach 9:00 czasu PST na stronie Hyperx.com, tylko w Stanach Zjednoczonych.

W ramach świętowania fanów gier, Orange Mushroom pojawia się wśród HyperX Loot Drop III. Ta dwutygodniowa globalna kampania obejmuje działania mające na celu docenienie społeczności i marcowe premiery produktów. Influencerzy HyperX będą uczestniczyć w działaniach podczas HyperX Loot Drop III, w tym w strumieniach influencerów i premierach produktów, a także możliwości gry przeciwko Team Liquid i XSET. Więcej informacji na temat HyperX Loot Drop III można znaleźć tutaj.

„W HyperX zawsze szukamy nowych, wyjątkowych sposobów angażowania i interakcji z fanami HyperX oraz celebrowania ich” — powiedziała Alina Riabinina, kierownik ds. wejścia na rynek w firmie HyperX. „Powrót do trzeciego roku, HyperX Loot Drop III wygląda tym razem trochę inaczej, z dwutygodniową kampanią, której celem jest okazanie uznania naszych klientów i zjednoczenie społeczności graczy poprzez ekskluzywne produkty i działania HyperX”.

W ciągu roku planowane jest wprowadzanie dodatkowych spersonalizowanych nakładek klawiszy i innych produktów drukowanych w 3D. Produkty drukowane 3D HX3D są produkowane na drukarkach 3D HP Inc. w ramach rozwijającej się współpracy z HP Inc., wykorzystując ich doświadczenie i wprowadzając synergię, innowacje i umiejętności drukowania w kolorze do gier. Produkty personalizacyjne HyperX są wytwarzane z ponownie użytego proszku nylonowego.

Ceny w witrynie HyperX.com mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Ceny u sprzedawców detalicznych mogą się różnić.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ottocast sprawia, że ​​rozrywka w samochodzie staje się niesamowita [Save 30%]

Jeśli Twój samochód ma fabrycznie zainstalowaną funkcję CarPlay lub Android, eksperci ds. bezprzewodowej rozrywki samochodowej pod adresem Ottocast chcesz doładować rozrywkę w samochodzie....

Technologia muzyczna z Geertem Bevinem z Moog Music

W tym odcinku Visioneers Zac Hall z 9to5Mac spotyka się z Geertem Bevinem, dyrektorem ds. rozwoju oprogramowania w Moog Music, aby przeprowadzić wnikliwą...

Apple powiadamia zwycięzców konkursu Swift Student Challenge 2024

Jak zgłoszono we wtorekFirma Apple powiadomiła dziś zwycięzców konkursu Swift Student Challenge 2024. Dla niewtajemniczonych konkurs zachęca programistów do pochwalenia się swoimi...
Advertisment