HyperX i Riot Games rozszerzają globalną współpracę w ramach VALORANT Champions Tour


HyperX, zespół urządzeń peryferyjnych do gier w HP Inc. i lider marki w grach i e-sporcie, oraz Riot Games ogłosiły dziś przedłużenie wieloletniej współpracy partnerskiej dla VALORANT Champions Tour (VCT). Założona jako partner-założyciel VCT w 2021 roku, HyperX pozostaje oficjalnym partnerem w zakresie klawiatur, myszy i podkładek pod mysz do gier dla jednego z najszybciej rozwijających się e-sportów na świecie.

HyperX jest podekscytowany, że może kontynuować naszą rolę partnera-założyciela w ramach serii gier VALORANT, aby wspólnie zapewniać lepsze wrażenia z gry” — powiedział Jessany van ‘t Hoff, szef globalnej współpracy w zakresie gier w firmie HyperX. „Gry to coś, czego doświadczamy w domu, z przyjaciółmi, oraz podczas specjalnych wydarzeń związanych z grami, takich jak turnieje VALORANT, a HyperX z dumą jest częścią tej entuzjastycznej społeczności”.

W ramach partnerstwa Riot będzie nadal zaopatrywać się w nagradzane produkty HyperX do gier na wszystkie globalne wydarzenia VCT, w tym:

  • Inauguracyjny turniej VCT LOCK//IN, który właśnie zakończył się zdobyciem tytułu przez FNATIC i zapewnieniem dodatkowego miejsca dla regionu VCT EMEA na Mistrzostwach 2023
  • VCT Masters, które przyjedzie w czerwcu do Tokio w Japonii, domu jednej z najbardziej namiętnych i najszybciej rozwijających się społeczności tego sportu
  • VCT Champions, kulminacyjne wydarzenie sezonu, podczas którego koronowany zostanie pierwszy mistrz świata nowego VCT
  • VALORANT Game Changers Championship, szczytowe wydarzenie przełomowej inicjatywy Riot, celebrującej najlepsze profesjonalne drużyny kobiet z całego świata

Rok 2023 oznacza nową erę dla VCT, ponieważ sport debiutuje w nowym modelu ligi i ekosystemie rywalizacji składającym się z trzech międzynarodowych lig – VCT Americas, VCT EMEA i VCT Pacific – które są domem dla 30 drużyn oraz ponad 20 lig Challenger z setkami drużyn na całym świecie.

„Jako partner-założyciel VCT, HyperX od samego początku był cennym atutem w rozwoju naszego sportu i cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą współpracę, ponieważ VCT rozpoczyna trzeci sezon w ramach nowej globalnej struktury ligowej” — powiedział Leo Faria, globalny szef e-sportu VALORANT w Riot Games. „My w Riot głęboko inwestujemy w budowanie długoterminowego zrównoważonego rozwoju w naszych globalnych e-sportach i cieszymy się, że HyperX i ich nagradzane produkty są ze sobą na przejażdżkę”.

Od premiery w 2020 roku VALORANT pozostaje jedną z najszybciej rozwijających się gier na świecie, a Wielki Finał VCT Champions 2022 przyciągnął rekordową liczbę 1,5 miliona widzów i średnią widownię na minutę wynoszącą 1,25 miliona, co stanowi wzrost o 34% w stosunku do poprzedniego roku .



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pozew antymonopolowy Venmo przeciwko Apple został oddalony, z małą gwiazdką

Jakiś antymonopolowe pozew przeciw Jabłko przyniesiony przez Venmo została oddalona, ​​a sędzia stwierdził, że nie było dowodów na zachowanie antykonkurencyjne. The PayPalnależąca do niej...

Podcast: Czym jest rozproszone przechowywanie w chmurze i jakie są jego zalety?

W tym podcaście przyjrzymy się dystrybucji magazyn w chmurze z Enrico Signoretti, wiceprezesem ds. produktów i partnerstwa w firmie Łokieć. Mówimy o tym, jak...

Równoważenie przepisów i innowacji, aby zapewnić Wielkiej Brytanii pozostanie światowym liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji

Niedawne zatwierdzenie unijna ustawa o sztucznej inteligencji sygnalizuje kluczowy moment dla Europy i jej początkującego statusu światowego wyznaczającego standardy w dziedzinie sztucznej inteligencji....
Advertisment