HyperX jest podekscytowany, że może kontynuować naszą rolę partnera-założyciela w ramach serii gier VALORANT, aby wspólnie zapewniać lepsze wrażenia z gry” — powiedział Jessany van ‘t Hoff, szef globalnej współpracy w zakresie gier w firmie HyperX. „Gry to coś, czego doświadczamy w domu, z przyjaciółmi, oraz podczas specjalnych wydarzeń związanych z grami, takich jak turnieje VALORANT, a HyperX z dumą jest częścią tej entuzjastycznej społeczności”.
W ramach partnerstwa Riot będzie nadal zaopatrywać się w nagradzane produkty HyperX do gier na wszystkie globalne wydarzenia VCT, w tym:
- Inauguracyjny turniej VCT LOCK//IN, który właśnie zakończył się zdobyciem tytułu przez FNATIC i zapewnieniem dodatkowego miejsca dla regionu VCT EMEA na Mistrzostwach 2023
- VCT Masters, które przyjedzie w czerwcu do Tokio w Japonii, domu jednej z najbardziej namiętnych i najszybciej rozwijających się społeczności tego sportu
- VCT Champions, kulminacyjne wydarzenie sezonu, podczas którego koronowany zostanie pierwszy mistrz świata nowego VCT
- VALORANT Game Changers Championship, szczytowe wydarzenie przełomowej inicjatywy Riot, celebrującej najlepsze profesjonalne drużyny kobiet z całego świata
Rok 2023 oznacza nową erę dla VCT, ponieważ sport debiutuje w nowym modelu ligi i ekosystemie rywalizacji składającym się z trzech międzynarodowych lig – VCT Americas, VCT EMEA i VCT Pacific – które są domem dla 30 drużyn oraz ponad 20 lig Challenger z setkami drużyn na całym świecie.
„Jako partner-założyciel VCT, HyperX od samego początku był cennym atutem w rozwoju naszego sportu i cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą współpracę, ponieważ VCT rozpoczyna trzeci sezon w ramach nowej globalnej struktury ligowej” — powiedział Leo Faria, globalny szef e-sportu VALORANT w Riot Games. „My w Riot głęboko inwestujemy w budowanie długoterminowego zrównoważonego rozwoju w naszych globalnych e-sportach i cieszymy się, że HyperX i ich nagradzane produkty są ze sobą na przejażdżkę”.
Od premiery w 2020 roku VALORANT pozostaje jedną z najszybciej rozwijających się gier na świecie, a Wielki Finał VCT Champions 2022 przyciągnął rekordową liczbę 1,5 miliona widzów i średnią widownię na minutę wynoszącą 1,25 miliona, co stanowi wzrost o 34% w stosunku do poprzedniego roku .