Humble Bundle zebrało ponad 250 milionów dolarów na cele charytatywne na całym świecie


Humble Bundle, cyfrowy sprzedawca detaliczny z misją bycia siłą na rzecz dobra na świecie, ogłosił dzisiaj, że przekroczył doniosły kamień milowy: zebrał ponad ćwierć miliarda dolarów na cele charytatywne na całym świecie wraz ze swoją globalną społecznością graczy, książek, i miłośników oprogramowania, kierując część niemal każdej sprzedaży na różne szczytne cele. Dzisiejsze ogłoszenie zbiega się z publikacją raportu Humble 2023 Social Impact Report, w którym podkreślono wyniki zeszłorocznych darowizn, które przekroczyły 14,4 miliona dolarów i wsparły ponad 7500 organizacji charytatywnych w różnych kategoriach, w tym w pięciu głównych obszarach wpływu społecznego Humble: Zdrowie i dobre samopoczucie -bycie, pomoc w sytuacjach kryzysowych i klęsk żywiołowych, równość i włączenie społeczne, edukacja wysokiej jakości oraz zmiany klimatyczne i zrównoważony rozwój.

Założona w 2010 roku przez Jeffa Rosena i Johna Grahama, parę graczy poszukujących nowego sposobu na zbieranie pieniędzy dla różnych organizacji charytatywnych, firma Humble Bundle była pionierem modelu pakietów gier na cele charytatywne. Od tego czasu firma rozszerzyła swoją ofertę i skupiła się na czynieniu dobra, włączając je do każdego aspektu swojej działalności i działania. Jej społeczność również się rozrosła, pokazując, że bycie siłą na rzecz dobra leży u podstaw tego, czego ludzie oczekują od produktów i firm, które wspierają.

„Jesteśmy bardzo wdzięczni naszej społeczności oraz partnerom zajmującym się treściami i akcjami charytatywnymi za pomoc w wypełnianiu naszej misji zmiany życia i spraw najbardziej potrzebujących na całym świecie” – powiedziała Kamini Tiwari, wiceprezes Humble ds. wpływu społecznego. „Chociaż jesteśmy dumni, że przez lata zapewniliśmy finansowanie i świadomość niektórych z najpilniejszych kwestii społecznych i środowiskowych, zawsze potrzeba czegoś więcej; nie możemy się doczekać, aby w kolejnych latach nadal stawić czoła tym wyzwaniom wraz z naszą społecznością i partnerami dalej.”

Raport wpływu społecznego Humble 2023 podkreśla kilka bezpośrednich wyników zeszłorocznej zbiórki pieniędzy:

  • Wsparcie w czasach kryzysu: społeczność i partnerzy Humble pomogli zebrać ponad 5 milionów dolarów na pomoc w walce z niektórymi z najbardziej niszczycielskich tragedii na całym świecie, w tym powodziami w Libii, trzęsieniami ziemi w Maroku i regionie Türkiye-Syria, pożarami Maui, humanitarną kryzys w Izraelu i Gazie oraz konflikt w Sudanie, a także zapewnianie stałego wsparcia na Ukrainie i Haiti. Biorąc pod uwagę szybkie zapotrzebowanie na finansowanie w sytuacjach kryzysowych, Humble wraz z wieloletnim partnerem charytatywnym Direct Relief założył inicjatywę dotyczącą funduszy terminowych, umożliwiającą gromadzenie i przeznaczanie funduszy przed wystąpieniem kryzysu lub klęski żywiołowej, dzięki czemu można je wykorzystać szybciej niż kiedykolwiek.
  • Promocja zdrowia i dobrego samopoczucia: W 2023 r. firma Humble ponownie przeznaczyła znaczną część swoich łącznych funduszy na cele charytatywne, których praca bezpośrednio pomogła ludziom przetrwać – czy to z powodu chorób, braku bezpieczeństwa żywnościowego i wody, problemów ze zdrowiem psychicznym czy innych wyzwań. Współpracując z organizacjami charytatywnymi, takimi jak The Global FoodBanking Network, organizacja charytatywna: woda, Active Minds, Prevent Cancer Foundation, SpecialEffect, The Trevor Project i nie tylko, Humble pomaga zapewnić zrównoważone rozwiązania promujące globalny dobrobyt.
  • Zapewnianie dostępu do wiedzy: dzięki współpracy z partnerami charytatywnymi, takimi jak Room to Read, Little Free Library i First Book, firma Humble pomogła dostarczyć szkołom i bibliotekom 36 437 książek sprzyjających różnorodności. Ponadto wysiłki Humble wraz z Narodową Koalicją Przeciwko Cenzurze i Every Library wspierały ich skupienie się na różnorodności i reprezentacji, a współpraca z Fundacją Malala i buildOn pomogła pokonać bariery związane z płcią, ekonomią i umiejętnością czytania i pisania w edukacji i zasobach.
  • Fighting for Fairness and Equity: Humble w dalszym ciągu wspierało równość i włączenie społeczne, promując reprezentację za pośrednictwem funduszu Black Game Developer Fund oraz poprzez partnerstwo z organizacjami takimi jak Gameheads. Aby zaradzić brakowi dostępu kobiet do dyscyplin STEM, Humble wdrożyło strategię skupiania się na organizacjach charytatywnych, które chcą edukować i wzmacniać pozycję dziewcząt od najmłodszych lat aż po te, które wchodzą na rynek pracy, w tym Girls Who Code, NPower i Girls Make Games Scholarship Fundusz.
  • Stawiając czoła globalnemu ociepleniu: Humble zebrało w zeszłym roku ponad 1 milion dolarów na cele charytatywne zaangażowane w działania na rzecz osób, które w największym stopniu przyczyniają się do zmiany klimatu. Współpracując z organizacjami przodującymi w znaczących działaniach na rzecz środowiska, takimi jak One Tree Planted, Coral Guardian i Cool Effect, Humble zmobilizowało swoją społeczność do wspierania neutralizacji dwutlenku węgla, ochrony oceanów i życia wodnego oraz odnawiania lasów, aby uczynić świat zdrowszym, bardziej zrównoważone miejsce.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Razer demonstruje przyszłość gamingowej technologii dotykowej dzięki Sensa HD Haptics i Project Esther

Gracze uwielbiają oglądać transmisje na żywo, widzieć, jak ich ulubieni gracze wykonują niesamowite zagrania i wygrywają – ale co by było, gdybyśmy mogli...

Samsung opracowuje pierwszą w branży pamięć DRAM HBM3E 12H o pojemności 36 GB

Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanych technologii pamięci, ogłosiła dzisiaj, że opracowała pamięć HBM3E 12H, pierwszą w branży 12-stosową pamięć DRAM...

„Nieuczciwe” licencjonowanie chmury przez Microsoft pod lupą

Dziękuję, że dołączyłeś! Uzyskaj dostęp do swojego Profesjonalny+ Treść poniżej. 27 lutego 2024 r „Nieuczciwe” licencjonowanie chmury przez Microsoft pod lupą Udostępnij ten przedmiot w swojej sieci: W...
Advertisment