Asystent Huawei – oparte na sztucznej inteligencji kompleksowe narzędzie, które pomaga użytkownikom znaleźć potrzebne usługi i informacje z jednego miejsca za jednym dotknięciem – otrzymuje wsparcie w postaci karty e-sportowej. Będzie dostarczać najświeższe wyniki, wyniki i wiadomości z najważniejszych wydarzeń w grach, lig i turniejów na całym świecie.
Według Global Esports Market Trends 2020 firmy Newzoo, całkowita globalna publiczność e-sportowa (entuzjaści i okazjonalni widzowie) wzrośnie do 495,0 mln w 2020 r., Co oznacza wzrost o 11,7% rok do roku. W Europie jest obecnie 92,6 mln użytkowników, a oczekuje się, że do 2023 roku osiągnie 113,3 mln. Jeśli chodzi o entuzjastów e-sportu, czyli osoby, które aktywnie śledzą e-sporty, w Europie jest obecnie 33,3 mln. Dlatego nowa funkcja ma pomóc wielu ludziom.
Huawei współpracuje wyłącznie z programistą SofaScore aplikacji na żywo, aby zintegrować nową dyscyplinę e-sportową z Asystentem. Rynek e-sportu szybko się rozwija w całej Europie, a globalne przychody szacuje się na 1,1 miliarda dolarów, a oglądalność na świecie to 495 milionów widzów w ciągu najbliższych trzech lat.
- CS: GO (Counter-Strike: Global Offensive);
- Dota 2 (Obrona starożytnych 2)
- LoL (League of Legends)
Integracja z Asystentem Huawei pozwoli użytkownikom przesuwać palcem w lewo, aby uzyskać dostęp do karty SofaScore Esports, a także wielu innych kart inteligentnych, które zapewniają przydatne powiadomienia i przypomnienia w oparciu o spersonalizowane potrzeby i określone scenariusze użytkowania. Użytkownicy mogą w szczególności oznaczyć gry, zespoły lub tematy e-sportowe, które chcą śledzić, a funkcja AI Tips w Huawei Assistant zapewni, że otrzymają wyniki i alerty w czasie rzeczywistym dotyczące tych wyborów.
Ponadto SofaScore zapewni również linki do transmisji na żywo z meczów w funkcji kart. Mogą być wyświetlane na wielu platformach, w zależności od ligi, gry, kategorii lub właściciela turnieju.