HSBC oferuje pomoc klientom w przejściu na bankowość cyfrową w miarę zamykania oddziałów


HSBC uruchamia program edukacyjny dla klientów, którego celem jest pomoc klientom w zdobyciu umiejętności i wiedzy wymaganej, aby stać się pewnymi użytkownikami usług bankowości mobilnej i online.

Ponieważ banki, w tym HSBC, tworzą przesuwanie cięć do sieci oddziałów i większe wydatki na kanały usług cyfrowych, potrzebują, aby klienci dołączyli do nich podczas transformacji.

HSBC @ Home, jak znana jest inicjatywa, pomoże klientom zacząć i budować zaufanie do zarządzania swoimi pieniędzmi za pomocą aplikacji mobilnej i usług bankowości internetowej.

Odbędą się wirtualne webinaria na żywo dla klientów, podczas których otrzymają szkolenie w zakresie korzystania z usług cyfrowych, bezpieczeństwa w Internecie i zarządzania pieniędzmi. Klienci będą kontaktowani i zapraszani na sesje.

Jackie Uhi, szef sieci HSBC w Wielkiej Brytanii, powiedział: „Ponieważ wielu ludzi traktuje technologię cyfrową jako swój główny kanał bankowy, niektórzy po raz pierwszy stworzyliśmy HSBC @ Home, aby pomóc budować zaufanie i poszerzać ich cyfrowe umiejętności.

„Program, który zostanie dostarczony w naszych oddziałach w Wielkiej Brytanii, obejmuje wszystko, od rejestracji w naszych usługach cyfrowych i czynności, które można zrobić za pośrednictwem aplikacji mobilnej i bankowości internetowej, po ochronę przed oszustwami.

Reklama

„Korzystanie z wideokonferencji do prowadzenia tych sesji pomogło nam dotrzeć do większej liczby klientów podczas pandemii, niż byłoby to możliwe w innym przypadku, i pokazuje, jak klienci mogą zarządzać swoimi finansami w podróży lub w zaciszu własnego domu” – dodał Uhi.

W styczniu HSBC ogłosił, że zamyka kolejne 82 oddziały, ponieważ pandemia Covid-19 wzmacnia strategię banku polegającą na przenoszeniu klientów do kanałów cyfrowych. Stwierdzono, że nawet bez skutków pandemii 90% wszystkich kontaktów z klientami odbywa się teraz przez telefon, internet lub smartfon. Stwierdzono również, że ponad 100 000 klientów tygodniowo kontaktuje się z bankiem w mediach społecznościowych.

HSBC podało, że w ciągu ostatniego roku zarejestrowało ponad 750 000 nowych aplikacji bankowości mobilnej i ponad miliard logowań cyfrowych na całym świecie. Dodał, że kanały czatu są coraz częściej używane przez klientów, z ponad 105 000 czatów tygodniowo.

HSBC poinformował, że planuje rozbudowę HSBC @ Home jeszcze w tym roku, mając nadzieję, że pracownicy banku będą przeprowadzać sesje twarzą w twarz. „Odbędą się one w naszych oddziałach, w lokalnych ośrodkach kultury i urzędach miejskich, a ostatecznie będą działać równolegle z naszą wirtualną ofertą” – powiedział Uhi.

W swoim najnowsze ogłoszenie o zamknięciu oddziaługdzie ogłosił zamknięcie 82 oddziałów, HSBC powiedział, że pandemia Covid-19 „skrystalizowała” jego „myślenie” w zakresie zmniejszenia zależności od sieci oddziałów w obsłudze klientów.

HSBC nie jest sam, z setkami – prawdopodobnie tysiącami – oddziałów przeznaczonych do zamknięcia w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

TSB ogłosiło niedawno, że w tym roku zamknie ponad 150 oddziałów, pozostawiając prawie 1000 miejsc pracy.

Po drugiej stronie Morza Irlandzkiego Bank of Ireland poinformował w tym tygodniu, że zamyka ponad 80 oddziałów w Irlandii, zmniejszając swoją sieć do 169, podczas gdy w Irlandii Północnej sieć zostanie zmniejszona z 15 do 13. Bank podał, że decyzja została podjęta dokonano w następstwie „sejsmicznej zmiany w kierunku bankowości cyfrowej w ciągu ostatnich 12 miesięcy” podczas pandemii Covid-19.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ponad 700 niesłusznych wyroków skazujących na zastępcę poczty uchylonych na mocy nowego ustawodawstwa

Ustawodawstwo wymagane do uchylenia wyroków skazujących na niesłusznie ściganych kierowników poczty zostało przyjęte przez parlament w ramach „czyszczenia” nierozstrzygniętych ustaw po ogłoszeniu wyborów...

ChatGPT, wyjaśnione – The Verge

Niektórzy autorzy to deklarowali debiut ChatGPT 30 listopada 2022 r. zapoczątkował nowy rozdział w historii, podobny do Oświecenie i Rewolucja przemysłowa. Inni byli...

Knives Out 3 ukaże się w 2025 roku, ale sprawę możemy rozwiązać już teraz

Rian Johnson, ten przebiegły diabeł, znów to zrobił: odszedł i stworzył kolejną tajemnicę w serialu, który rozpoczął się w 2019 r....
Advertisment