Kiedyś można było zaprenumerować magazyn oparty na ulubionej grze planszowej, błyszczącą broszurę wypełnioną przygodami, potworami i nowymi scenariuszami do wypróbowania ze znajomymi. Ale po cyfrowym restarcie Dragona zlikwidowano w lipcu 2022 r.który opuścił Games Workshop Biały karzeł aby w pewnym sensie samodzielnie nieść pochodnię fanom uwielbiającym periodyki i szukającym grywalnej zawartości. Horyzontynowa publikacja dostosowana do wielbicieli gier fabularnych, może pomóc to zmienić. Pierwszy numer ukaże się w październiku, a Polygon spotkał się ze współzałożycielami Hannah Rose I Clara Daly aby dowiedzieć się więcej.
Para poznała się podczas wspólnej pracy nad Odrodzenie ustawień kampanii Tal’Doreiten Krytyczna rola książka z ustawieniami od zespołu Wydawnictwo Darrington odcisk i od razu się polubiliśmy. Obaj mają doskonałe bona fides w przestrzeni TTRPG. Daly, wykształcony artysta, stał się głównym współtwórcą sztuki środowiskowej i krajobrazowej dla Kampania 3Tymczasem Rose jest najbardziej znana jako redaktorka i za swoją pracę nad Lochy i Smokiw tym hity takie jak Baldur’s Gate: Zejście do Avernus, Podróże przez Promienną CytadelęI Dzikie Poza Światłem Czarów. Cel Rose i Daly jest prosty: pomóc twórcom w ożywieniu większej liczby przygód i pomóc im dotrzeć do zapalonych fanów.
Każdy kwartalny numer będzie zawierał cztery główne artykuły, z których trzy będą dostosowane do piątej edycji D&D, a czwarty będzie skupiał się na serii niebędącej częścią D&D. Weźmy na przykład „Draco Ex Astris” napisany przez fizyka plazmy kosmicznej Imogen Gingell.
„Jej praca na co dzień to doktorat z astronomii na University of South Hampton” – wyjaśniła Rose. „Napisała artykuł o Gwiezdnych Smokach. Artykuł ten zawiera informacje o historii, blokach statystyk i działaniach w kryjówkach Gwiezdnych Smoków w całym ich cyklu życia, od proto-gwiezdnych wyrmlingów, przez sekwencyjne gwiezdne smoki, które zajmują swoje miejsce w rzędach kosmosu, po gigantyczne gwiezdne robaki, które ostatecznie giną w ognistym pożarze, który dramatycznie zmieni obszar wokół nich na lepsze lub gorsze”.
Inny element zgodny z D&D będzie zawierał opcje napędzanych runami środków transportu w klimacie science-fantasy, zatytułowany „Następny przystanek: przygoda”, napisany przez Erin Roberts. Obejmuje pojęcie czegoś zwanego Lorerider, który jest w stanie wymienić dobrze opowiedzianą historię na bilet na przejażdżkę, która może trwać dzień, miesiąc lub rok, w zależności od tego, jak gorąca jest ta plotka. To tylko kilka niesamowitych historii, nad którymi już pracuje duet, odkąd ogłosił projekt.
„Nie mówimy autorom, co mają pisać” – wyjaśniła Rose. „Zachęcam ludzi do przedstawiania własnych pomysłów, a następnie zestawiania problemów na podstawie […] jakie pomysły naszym zdaniem będą dla nas naprawdę fajne do rozwinięcia w oparciu o dostarczanie różnorodnych treści. Ta różnorodność oznacza, że w każdym numerze jest coś dla każdego, bez względu na to, jaką kampanię prowadzą, bez względu na to, na jakim etapie kampanii się znajdują, [and] „Bez względu na to, jakie są tematy kampanii”.
„Niezależnie od tego, czy zaczynasz zupełnie nową kampanię, czy też po prostu robisz jednorazową przygodę dla postaci na piątym poziomie, będziemy mieć rozproszone [of options]”, dodał Daly. „Bez względu na to, gdzie jest twoja kampania, możesz odebrać i wpaść”.
Rose i Daly podkreślili, że Horizons będzie płacić najwyższe ceny za swoje treści, mając na uwadze zapewnienie zrównoważonego rozwoju twórcom w branży TTRPG.
„To coś, o czym wiedzieliśmy [we wanted to do] od początku”, powiedziała Rose. „Rozpoczynamy własną firmę od podstaw, jesteśmy bardzo mali, ale byłam dość aktywna i głośna w czasie mojej pracy w branży na temat wynagradzania ludzi. […] Ludzie powinni zarabiać więcej niż najniższa krajowa za czas, który poświęcają na pracę!”
Oczywiście oczekuje się, że zawartość Horizons D&D będzie dużym magnesem, ale inne materiały magazynu również powinny mieć szerokie zastosowanie. W pierwszym numerze znajdą się treści dla Pionier autorstwa nagradzanego projektanta gier Ulica Dickeypodczas gdy materiał na nowy film Critical Role Świeca ciemna jest również w przygotowaniu.
Co najważniejsze, wszystkie elementy zawarte w publikacji zostały wielokrotnie przetestowane.
„Przechodzimy przez dwa etapy testów gry, co naprawdę pozwala nam wiedzieć, że ta zawartość będzie zrównoważona, że będzie łatwo użyteczna przy stole” – powiedział Rose. „Jestem wielkim zwolennikiem tego, aby nie pozostawiać [game masters] brelok, [of] nie ma luk w fabule, przez które musieliby się męczyć, żeby wypełnić wątki i odpowiedzieć na pytania, na które treść powinna odpowiadać za nich.”