Honda mówi, że cała sprzedaż Acura EV będzie „100 procent online”, począwszy od ZDX


Honda restrukturyzuje swoją działalność, mając nadzieję na osiągnięcie 100-procentowej sprzedaży pojazdów elektrycznych do 2040 roku. W związku z tym firma ogłosiła, że ​​wszystkie samochody elektryczne marki Acura będą sprzedawane wyłącznie online, począwszy od SUV-a ZDX, który ma się ukazać w przyszłym roku.

Firma zmienia listę liderów i tworzy nowy dział zajmujący się sprzedażą, marketingiem i komunikacją dla rozwijającego się biznesu pojazdów elektrycznych. I pozycjonuje swoją luksusową i wydajną markę Acura jako „czubek włóczni” w przejściu na pojazdy elektryczne, co obejmuje ulepszone usługi oprogramowania, a przede wszystkim handel elektroniczny.

To wszystko zaczyna się od modeli RDX i RDX Type S, których przedsprzedaż rozpocznie się jeszcze w tym roku, a dostawy do klientów spodziewane są w 2024 roku. Precyzyjny samochód koncepcyjny w zeszłym roku będzie pierwszym modelem sprzedawanym wyłącznie online, powiedział starszy wiceprezes Hondy, Mamadou Diallo, który niedawno został awansowany na kierownika całej sprzedaży amerykańskiej Hondy.

Firma zmienia listę liderów i tworzy nowy dział zajmujący się sprzedażą, marketingiem i komunikacją dla rozwijającego się biznesu pojazdów elektrycznych

„To, co widzimy, to dostarczanie klientom [and] konsumentom wygodę zawierania transakcji tam, gdzie chcą” – powiedział Diallo, zauważając, że sieć dealerów Hondy pozostanie częścią tego procesu.

Przemysł motoryzacyjny powoli wdrażał sprzedaż online, a tradycyjni dealerzy pozostają najbardziej typowym punktem wejścia dla kupujących. Niektórzy producenci samochodów, tacy jak Tesla, unikają modelu dealerskiego na rzecz sprzedaży bezpośredniej konsumentowi – ale nie bez gwałtownego sprzeciwu ze strony dealerów, którzy zagwarantowali sobie prymat w ustawodawstwie w większości stanów w USA.

Reklama

„Niezależnie od tego, czy proces ten rozpoczyna się w twoim salonie, a następnie jest kontynuowany w salonie, czy zaczyna się w salonie, w którym ktoś chce dotknąć i poczuć samochód na podłodze salonu, nadal będziesz musiał wprowadzić te informacje” – powiedział Diallo.

Dotychczasowa strategia Hondy w zakresie pojazdów elektrycznych była określana przez partnerstwa z innymi producentami. Oba pierwsze samochody elektryczne producenta, Acura ZDX i Honda Prologue, będzie zbudowany na architekturze elektrycznej Ultium firmy General Motors dzięki współpracy z producentem samochodów z Detroit. Tymczasem Honda pomaga w uruchomieniu Pierwsza marka pojazdów Sony Afeela, z których pierwszy ma trafić do sprzedaży w Ameryce Północnej w 2026 roku.

Firma, która była zaskoczeni przez szybki wzrost popytu na pojazdy elektryczne, stara się dogonić swoich rywali w Europie i Ameryce Północnej. I ma dużo żelazka w ogniu, stawiając nie tylko na pojazdy czysto elektryczne, ale także motocykle elektryczne, motorowery, skutery, elektryczne pojazdy pionowego startu i lądowania oraz technologię wymiany akumulatorów.

W związku z tym Honda ogłosiła we wtorek, że utworzy nowy dział o nazwie Electrification Business Development Operations, aby skonsolidować wszystkie te oferty. Zmniejszy również liczbę operacji regionalnych z sześciu do trzech: w Ameryce Północnej, Chinach i „regionach stowarzyszonych”.

„W szczególności Honda będzie dążyć do dalszego przyspieszenia swojej działalności w zakresie elektryfikacji i tworzenia nowej wartości poprzez wykorzystanie szerokiej i rozszerzającej się gamy produktów i usług związanych z mobilnością” – podała firma w komunikacie prasowym.

Firma twierdzi, że wyda 30 hybrydowych pojazdów akumulatorowo-elektrycznych z ogniwami paliwowymi do 2030 r. I stawia sobie za cel agresywną sprzedaż swoich pierwszych pojazdów elektrycznych: 60 000 SUV-ów Prologue w USA w 2024 r.; 70 000 sztuk w 2025 roku; i 300 000 w 2026 r. Mówiąc szerzej, firma chce, aby do 2030 r. 40 procent jej sprzedaży stanowiły pojazdy elektryczne i napędzane ogniwami paliwowymi, 80 procent do 2035 r., i 100 procent do 2040 r. Pod koniec ubiegłego roku Honda ogłosiła, że ​​zbuduje Fabryka baterii o wartości 4,4 miliarda dolarów z południowokoreańską firmą LG Chem w Ohio.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

SilverStone Intros RM51 5U Rackmount Case, którą można przechylić w wieżę

SilverStone wprowadził RM51, obudowę rackową 5U przeznaczoną dla serwerów i stacji roboczych, którą można przechylić wzdłuż boku, aby używać jej jako obudowy typu...

GIGABYTE oficjalnie wprowadza na rynek dyski SSD AORUS Gen5 serii 10000 NVMe

GIGABYTE oficjalnie wprowadził na rynek swoje flagowe dyski SSD AORUS Gen5 z serii 10000 M.2 NVMe, które wykorzystują interfejs PCI-Express 5.0 x4. ...

Kim jest dzieciak kończący odcinek 5 Last of Us? Poznaj Sama z gier.

HBO Ostatni z nas kończy swój czwarty odcinek z cliffhangerem — Ellie (Bella Ramsey) i Joel (Pedro Pascal) budząc się...
Advertisment

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami?

Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie! Podaj swoje dane, a pozostaniemy w kontakcie. To takie proste!