Heroquest: First Light na nowo narekontuje lochy z 10 nowymi zadaniami


Gdy . Heroquest ponowne uruchomienie Został ogłoszony w 2020 roku, fani zostali zmuszeni do ponownego powtórzenia oryginalnej gry planszowej Dungeon Crawling Po raz pierwszy wydany w 1989 roku. Produkt, który pojawił się na rynku rok później, był hitem, pełnym wystawnych plastikowych scenerii, unikalnymi miniaturami i prawie słowem do słowa w ówczesnej 10-letniej kampanii 10-osobowej. Teraz oryginalny projektant, Stephen Baker (Battle MastersW HeroscapeW Krzyczki i katapult: wojna forteca), wraca Heroquest: Pierwsze światłonowy zestaw wprowadzający z nowymi zadaniami startowymi.

Wydanie ponownie uruchomionego w 2021 Heroquest był drogi. Zwolennicy, którzy uczestniczyli w kampanii crowdfundingowej Haslab, musieli ustalić co najmniej 99 USD, aby uzyskać kopię. Później, kiedy zestaw pudełkowy ostatecznie dotarł do sprzedaży detalicznej, był bliżej 150 USD. Dzisiaj możesz go regularnie znaleźć za około 100 USD. Pierwsze światłonatomiast jest po prostu 49,99 USD. Hasbro obniżył tę cenę, obejmując tylko cztery plastikowe miniatury bohaterów i wyjątkowy szef smoka. Wszystko inne jest pełnokolorowym kartonem.

Podczas gdy Hero Sculpts i Dragon Minis są nowe, prawdziwym skarbem w tym pudełku jest 10 nowych zadań, które znacznie zmieniają wyrafinowanie i ton gry.

Pierwotnie pierwsza misja w Heroquest był prawdziwym bólem w tyłku. To dlatego, że rzucił dosłownie każdy rodzaj potwora w pudełku na nowych graczy, którzy utknęli w dziale tylko sprzętu startowego i bez zbroi. Po przejściu przez początkowy garb, sprzedany w fikcji jako ostatni test podany przez twojego mentora, mentora, trudność nieco się wycofała. Potem byłeś w równowadze zadań, które stale rosło w trudnej sytuacji.

Nowy 10-pytany pakiet zawarty w Pierwsze światło jest dramatycznie inny. W rzeczywistości nieco wzmacnia narrację, pozwalając na więcej relacji między mentorem a graczami. Sir Ragnar, kiedy Damsesed na jedną misję ratunkową, odbywa większą rolę w mówieniu. Zadania obejmują również kilka mięsisty sztuczki, w tym tajemnicze teleportacje, bitwy filmowe i dodatkowe nazwane postacie wroga o unikalnych umiejętnościach. Jest nawet – westchnę! – A Drugi układ tablicy gry który oddziela pokoje z korytarzami, Wskazówka-styl. Krótko mówiąc, jest to prawie całkowita ulepszenie – wraz z kulminacyjną bitwą końcową. Jest to zupełnie inne wprowadzenie do tego, co jest teraz znacznie bardziej wyrafinowanym „systemem gier”.

Polygon skontaktował się z kultowym projektantem, aby dowiedzieć się więcej. Nasz wywiad e -mail został lekko zredagowany dla jasności.

Reklama

Polygon: Stephen, w szerokich pociągnięciach, jakie były twoje cele projektowe z zadaniami w ponownym uruchomionym wersji Heroquestwprowadzony na rynek w 2021 roku?

Stephen Baker: Oryginalny cel Heroquest było dać graczom wstępną grę ról, w której wszystko zostało zapewnione. Naśladował gry rólowe, takie jak Dungeons & Dragons z rolą Zargon dla mistrza lochu, ekranu i klasycznych bohaterów przygodowych. Zarząd, miniatury, drzwi i meble pomogły ożywić fantazję i zanurzyć graczy na świat. Chociaż istniał luźny związek między niektórymi zadaniami, było to wtórne do każdego zadania o unikalnym celu. Poszczególne zadania miały poczuć się wieczorną przygodą. Zawierająca mini-piętro z ustalonym zadaniem dla bohaterów. Dla każdego z nich starałem się znaleźć nowe sposoby korzystania z płyty i stworzenia unikalnego układu lochu. W miarę rozwoju zadań coraz częściej używałem pułapek i tajnych drzwi. Każde zadanie było wyzwaniem dla bohaterów do pokonania, mieszanką poruszania się po lochu, pracy jako zespołu i przezwyciężenia różnych potworów, a także dziwnego zaskoczenia i najlepszego szefa. Gra obejmowała również strony do projektowania własnych zadań. Od samego początku wierzyłem, że ta gra musi być wystarczająco prosta, aby gracze mogli to zrobić i stworzyć własne zadania i przygody. Zadania w pierwszych dwóch rozszerzeniach, Kellar trzyma I Powrót Pana Czarownicypodjął bardziej skupiony wysiłek, aby opowiedzieć zintegrowaną historię we wszystkich zadaniach.

Tym razem naprawdę wydaje się, że dałeś wolniej zbadać przestrzeń projektową. Wydaje się, że każde zadanie przynosi nowe zmarszczki do gry, niektóre funkcje nie zawarte w podstawowych zasadach. Jak zbliżyłeś się do tego nowego zestawu zadań wprowadzających i jakie były twoje cele projektowe? Które zadanie w szczególności jesteście najbardziej podekscytowani ludźmi?

Fantastycznie było mieć możliwość napisania nowego Book Quest Do Pierwsze światło. Doug Hopkins z Avalon Hill poinformował mnie o wizji tej nowej wersji podstawowej gry; Wyjaśnił, że należy go ustawić w tym samym czasie co oryginalne zadania i byłby alternatywnym sposobem na założenie nowych bohaterów. Doug wyjaśnił, że tylko bohaterowie będą miniaturami, ale że powinien istnieć fajny szef i, co najważniejsze, tablica powinna być dwustronna.

Zdjęcie: Hasbro

Mój cel był taki sam jak wcześniej: uczyń każde zadanie coś innego. Tym razem jednak naprawdę chciałem grać z postaciami. Była okazja, aby wplatać wydarzenia z oryginalnych zadań w grze i opowiedzieć większą historię, gdy każde zadanie się rozegrano. Posiadanie wyjątkowej miniatury dla szefa było świetne i chciałem jak najlepiej ją wykorzystać. Doprowadziło to do pomysłu [the warlock] Qwindrak wtrąca się z przerażającą magią i powoli rosnąca władzy. Bohaterowie spotkaliby tego wroga więcej niż raz, a każde spotkanie byłoby okazją zarówno dla bohaterów, jak i Zargona, aby doświadczyć rosnącej siły Warlocka.

Chciałem też, aby zadania miały momenty filmowe i oprawić małe sceny, które gracze mogliby łatwo sobie wyobrazić. Chciałem pomóc ożywić potwory i dać im więcej głosu i celu w każdym zadaniu. Dla niektórych z nich była to również okazja do dodania nowego mechanika lub zwrotu zadań, który oderwał się od normalnej sekwencji gry lub użycia komponentów. Umożliwiają one poszukiwanie wydarzenia, które jest namacalną częścią gry zamiast jednej lub dwóch wierszy tekstu informujących graczy o tym, co się stało. Chcę uniknąć spoilerów i podobnie jak wszystkie zadania, ale moimi ulubionymi dwoma są Quest 2, „The Warlock of Tuel-Vor”, który jest nieco zainspirowany Quest 10, „Castle of Mystery” w oryginale Book Quest. Lubię też Quest 6 „The Ring of Return”, w którym bitwa rozwija się między przeciwnymi siłami potworów.

Minęło prawie 36 lat, odkąd napisałem oryginalne zadania. Znaczenie i oczekiwanie na opowiadanie historii wzrosło na przestrzeni lat. Mam nadzieję, że gracze, zarówno nowi i starzy, zagrają Pierwsze światło I doświadcz przygodów godnych bohaterów.

Heroquest: Pierwsze światło jest obecnie dostępny w Target. Gra została przeglądana za pomocą kopii dostarczonej przez Hasbro. Vox Media ma partnerstwa partnerskie. Nie wpływają one na treści redakcyjne, chociaż Vox Media mogą zarabiać prowizje na produkty zakupione za pośrednictwem linków partnerskich. Możesz znaleźć Dodatkowe informacje o polityce etyki Polygonu tutaj.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

EA Sports ujawnia F1 25, wprowadzając 30 maja na PC & Console

Zajmuj się sceną w EA Sports F1 25, wydając na całym świecie 30 maja na PlayStation 5, Xbox Series X | S i...

19 najlepszych ofert gier planszowych z Amazon Big Spring Sale

. Amazon Big Spring Sale jest w pełnym rozkwicie, zawierającymi Markdowns kontroleryW LegosW Gracze Blu-rayi wiele więcej. Jeśli jesteś na rynku nowej gry...

Apple zablokowane przed przedstawieniem w Google Antituster Hearing, w której stawką jest umowa wyszukiwania w wysokości 20 miliardów dolarów

DC Circuit Court of Appeals zablokował wysiłki Apple o interwencję w federalnym procesie antymonopolowym przeciwko Google, który zagraża lukratywnej umowie wyłączności w poszukiwaniu...
Advertisment