HBO Max zadebiutuje tańszym, wspieranym przez reklamy poziomem w czerwcu


WarnerMedia ma uruchomić warstwę obsługiwaną przez reklamy dla swojego Usługa streamingu HBO Max w czerwcu, a dyrektorzy mają nadzieję, że tańsza opcja pomoże zwiększyć liczbę subskrybentów.

AT&T nie podało dodatkowych informacji w wysłanym komunikacie prasowym, w tym ceny lub dokładnej daty premiery, ale zauważyło, że HBO Max pojawi się również na około 60 rynkach poza Stanami Zjednoczonymi w 2021 r. Dyrektor generalny WarnerMedia, Jason Kilar, mówił niedawno na konferencji Goldman Sachs o nowym poziomie obsługiwanych reklam, zwracając uwagę, że „większość ludzi na tej planecie nie jest zamożna”.

„Jeśli więc możemy się obudzić i wykorzystać cenę oraz być w stanie wymyślać i robić rzeczy elegancko za pomocą reklam, aby obniżyć cenę usługi, myślę, że to fantastyczna rzecz dla fanów” – powiedział. zgłoszony przez Różnorodność.

Dyrektorzy najwyraźniej mają dużą nadzieję, że poziom obsługiwany przez reklamy pomoże w szybkim wzroście liczby subskrybentów. AT&T podnosi cele dotyczące abonentów zarówno na 2021, jak i 2025 r., A firma spodziewa się, że koniec 2021 r. Z około 67-70 milionami abonentów na całym świecie i koniec 2025 r. Z liczbą od 120 do 125 milionów abonentów.

To ogromny wzrost w porównaniu z tym, co reklamowali wcześniej dyrektorzy – od 75 do 90 milionów – w październiku. HBO i HBO Max zakończyły 2020 rok z łącznie 41 milionów subskrybentów, ale z jedną wielką gwiazdką. Spośród 37,7 mln abonentów telewizji kablowej HBO mniej niż połowa faktycznie aktywowała swoje bezpłatne HBO Max Aktualizacja.

Dwa z największych problemów, które miały wpływ na HBO Max od samego początku, to cena i świadomość. Ponieważ firma próbuje wymyślić lepsze podejście do komunikowania, czym jest HBO Max (i czym różni się od HBO) i wkrótce dostępny jest tańszy plan, dyrektorzy wyraźnie oczekują, że sytuacja się poprawi. Oczywiście jest to uzupełnienie środków podjętych w celu zwiększenia liczby subskrybentów, w tym upuszczenia nowych filmów w 2021 r HBO Max tego samego dnia, kiedy są dostępne w kinach.

Reklama

Prawdziwe pytanie brzmi teraz, czy osoby na warstwie z reklamami będą musiały oglądać oryginalne programy HBO z reklamami. Dla każdego, kto nigdy nie miał doświadczenia z oglądaniem syndykowanego programu HBO w innej sieci, jest to z pewnością dziwne doświadczenie. Więcej informacji o planach Kilar ma ogłosić podczas dzisiejszego spotkania dla inwestorów i analityków AT&T.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

OpenAI ogłasza SearchGPT, swoją wyszukiwarkę opartą na sztucznej inteligencji

OtwórzAI ogłasza długo oczekiwane wejście na rynek wyszukiwarek, WyszukajGPToparta na sztucznej inteligencji wyszukiwarka z dostępem do informacji w czasie rzeczywistym w całym internecie.Wyszukiwarka...

X ujawnia incydent bezpieczeństwa, który spowodował, że Twoje „prywatne” polubienia stały się publiczne

Xserwis społecznościowy Elona Muska, wcześniej znany jako Twitter, niedawno wprowadzono zmianę, która sprawiła, że ​​polubienia stały się prywatnetak aby tylko właściciel konta mógł...

AirTagi firmy Apple są w sprzedaży za 23,99 USD za sztukę, co odpowiada ich najniższej cenie w historii

W ciągu ostatniego miesiąca byliśmy świadkami wysypu nowych lokalizatorów Bluetooth, począwszy od nadchodzącego modelu Motoroli Tagowanie Moto Do Portfel zgodny z funkcją Znajdź...
Advertisment