HBO Max zadebiutuje tańszym, wspieranym przez reklamy poziomem w czerwcu


WarnerMedia ma uruchomić warstwę obsługiwaną przez reklamy dla swojego Usługa streamingu HBO Max w czerwcu, a dyrektorzy mają nadzieję, że tańsza opcja pomoże zwiększyć liczbę subskrybentów.

AT&T nie podało dodatkowych informacji w wysłanym komunikacie prasowym, w tym ceny lub dokładnej daty premiery, ale zauważyło, że HBO Max pojawi się również na około 60 rynkach poza Stanami Zjednoczonymi w 2021 r. Dyrektor generalny WarnerMedia, Jason Kilar, mówił niedawno na konferencji Goldman Sachs o nowym poziomie obsługiwanych reklam, zwracając uwagę, że „większość ludzi na tej planecie nie jest zamożna”.

„Jeśli więc możemy się obudzić i wykorzystać cenę oraz być w stanie wymyślać i robić rzeczy elegancko za pomocą reklam, aby obniżyć cenę usługi, myślę, że to fantastyczna rzecz dla fanów” – powiedział. zgłoszony przez Różnorodność.

Dyrektorzy najwyraźniej mają dużą nadzieję, że poziom obsługiwany przez reklamy pomoże w szybkim wzroście liczby subskrybentów. AT&T podnosi cele dotyczące abonentów zarówno na 2021, jak i 2025 r., A firma spodziewa się, że koniec 2021 r. Z około 67-70 milionami abonentów na całym świecie i koniec 2025 r. Z liczbą od 120 do 125 milionów abonentów.

To ogromny wzrost w porównaniu z tym, co reklamowali wcześniej dyrektorzy – od 75 do 90 milionów – w październiku. HBO i HBO Max zakończyły 2020 rok z łącznie 41 milionów subskrybentów, ale z jedną wielką gwiazdką. Spośród 37,7 mln abonentów telewizji kablowej HBO mniej niż połowa faktycznie aktywowała swoje bezpłatne HBO Max Aktualizacja.

Dwa z największych problemów, które miały wpływ na HBO Max od samego początku, to cena i świadomość. Ponieważ firma próbuje wymyślić lepsze podejście do komunikowania, czym jest HBO Max (i czym różni się od HBO) i wkrótce dostępny jest tańszy plan, dyrektorzy wyraźnie oczekują, że sytuacja się poprawi. Oczywiście jest to uzupełnienie środków podjętych w celu zwiększenia liczby subskrybentów, w tym upuszczenia nowych filmów w 2021 r HBO Max tego samego dnia, kiedy są dostępne w kinach.

Reklama

Prawdziwe pytanie brzmi teraz, czy osoby na warstwie z reklamami będą musiały oglądać oryginalne programy HBO z reklamami. Dla każdego, kto nigdy nie miał doświadczenia z oglądaniem syndykowanego programu HBO w innej sieci, jest to z pewnością dziwne doświadczenie. Więcej informacji o planach Kilar ma ogłosić podczas dzisiejszego spotkania dla inwestorów i analityków AT&T.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Model AMD Radeon RX 7600 MBA można kupić w UE

Podstawowy poziom AMD Radeona RX7600 Procesor graficzny wprowadzony na rynek w maju ubiegłego roku —krytyczny odbiór był letni, a entuzjaści Team Red znaleźli...

Oferty: nowy 15-calowy MacBook Air M3 taniej o 95 USD, 24-calowy M3 iMac o 150 USD taniej i więcej

Nadszedł piątek, a wraz z nim śledzimy zauważalne spadki cen sprzętu Apple na początku weekendu. Dołącz do nowego Amazona, który jest na...

20 lat Gmaila – The Verge

Kiedy Gmail został uruchomiony z głupi komunikat prasowy 20 lat temu w przyszłym tygodniu wielu uważało, że to mistyfikacja. Usługa obiecywała gigantyczną...
Advertisment