Halo Infinite nie pozwoli ci wybrać poziomów do powtórzenia — ale to się zmieni


Halo Infinite kampania rozpocznie się w środę, ale po pierwszej podróży przez historię nie będzie można powtórzyć misji bez rozpoczęcia od początku, Microsoft potwierdził, że Wielokąt. Jest to znaczące pominięcie, ponieważ oznacza to, że nie będziesz w stanie zdobyć przedmiotów kolekcjonerskich, które przegapisz za pierwszym razem. Oznacza to również Nieskończony jest pierwszy Aureola gra bez możliwości powrotu i łatwego powtórzenia rozdziału.

Jednak nie zawsze tak jest, ponieważ deweloper 343 Industries chce dodać tę funkcję w dalszej kolejności, powiedziało studio Pogranicze. „Nie ogłosiliśmy daty, ale nad nią pracujemy”, powiedział w wywiadzie zastępca dyrektora kreatywnego 343 Industries, Paul Crocker.

„Chcemy mieć powtórkę, która działa dobrze, a kiedy masz bardziej otwartą grę, staje się to o wiele trudniejsze” – powiedział. „Więc podjęliśmy decyzję o poprawie jakości kampanii dla jednego gracza, aby upewnić się, że jest tak silna, jak to tylko możliwe, abyśmy mogli następnie ponownie dodać inne funkcje”.

To frustrujące, że nie mogę ponownie grać w misje; Halo Infinite kampania ma kilka imponujących stałych fragmentów gry i świetne walki z bossami, z którymi chciałbym się zmierzyć bez przechodzenia przez całą historię innym razem. Jest jednak kilka elementów, które: robić przenosić między pełnymi powtórkami kampanii, według Crockera, w tym pady danych (zawierające dzienniki głosowe zorientowane na fabułę) i trudne do znalezienia czaszki, które w poprzednich grach pozwalały modyfikować niektóre aspekty doświadczenia (takie jak podwojenie wroga zdrowie).

Misje fabularne, które można odtwarzać, to nie jedyna rzecz, która została odsunięta na czas premiery; będziesz musiał poczekać co najmniej sześć miesięcy za uświęconą tradycją grania w kampanię we współpracy z przyjacielem, coś, co udało ci się zrobić od samego początku Aureola gra. Celem było „od pierwszego dnia”, aby gra była grywalna w trybie kooperacji i umożliwienie ludziom powtarzania misji, ale „musieliśmy po prostu ustalić, co możemy zrobić na czas”, powiedział Crocker.

Aureola nieskończona miał nieco skalisty rozwój. Pierwotnie miał on zostać wydany wraz z Xbox Series X / S w listopadzie 2020 r., Ale został opóźniony do 2021 r. po a ujawnienie rozgrywki który zrodził niesławny Craig mem. Tryb kuźni, który został wprowadzony w Halo 3 i pozwala graczom tworzyć mapy i gry dla wielu graczy, brakuje również Nieskończoność początek. I podczas gdy uruchomiono 343 Industries Halo Infinite darmowa wersja beta dla wielu graczy wcześnie, musiała odnieść się do krytyki gry system progresji oraz brak dedykowanych playlist.

Reklama

Mimo tych problemów dodatkowy czas na opracowanie opłacił się Halo Infinite kampania i multiplayer, które są całkiem dobre. To dobrze wróży funkcjom, które nie pojawią się w momencie premiery — nawet jeśli nie wiemy, jak długo będziemy musieli na nie czekać.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Arctic przedstawia wentylatory P14 RGB i P14 A-RGB

ARCTIC, jeden z wiodących producentów niskoszumowych chłodnic i komponentów do komputerów PC, rozszerza portfolio wentylatorów RGB o 140 mm warianty serii P z...

Krzyk kończy dominację kasową Spider-Man: No Way Home w odrodzeniu serialu

Spider-Man: Bez drogi do domu wbił się w serca kinomanów, nie raz, nie dwa, ale trzy razy. Zmieniło wyobraźnię branży...

Walmart poważnie podchodzi do metawersu

Wygląda na to, że Walmart przygotowuje się do skoku w metawersum. Ostatnie zgłoszenia znaków towarowych wskazują, że firma chce ustanowić...
Advertisment

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami?

Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie! Podaj swoje dane, a pozostaniemy w kontakcie. To takie proste!