Hades II to idealna gra na Steamie


Teraz, gdy Hades II rozpoczął się okres wczesnego dostępuotwierając bardziej kompletną, ale wciąż wczesną wersję gry, walczę z tą potrzebą żeby się tym najeść — i przegrana. Szczerze mówiąc, mam słabego ducha, ponieważ pokochałem pierwszą Hades, co wprowadziło mnie w koncepcję roguelike’ów, gatunku, którego unikałem z pogardy dla powtórzeń. I to jest największy czynnik w mojej duchowej wojnie z grą: mam Pokład parowyco sprawia, że ​​niegranie w grę jest prawie niemożliwe.

Lekkie spoilery dot Hades II podążać.

Hades II jest zweryfikowany przez Steam Deck z wygodnym schematem sterowania, który przypomina mi grę na Switchu. Pobawiłem się trochę z mapowaniem przycisków, zamieniając przyciski doskoku i ataku. (Trudno jest dostosować, gdy schematy sterowania zmieniają się z konsoli na konsolę.) Ale w końcu wróciłem do domyślnego schematu sterowania, bo po co mieszać się z tym, co projektują bogowie?

Jedno co zauważyłem to to Hades II nie wydaje się obciążać mojej talii Steam w sposób, w jaki robią to inne gry. Podczas gry Opowieści Kenzery: Zau, system często się nagrzewał, co powodowało włączanie się wentylatora. (Nie doświadczyłem żadnych problemów z szybkością klatek ani skrajnego przegrzania; było to po prostu zjawisko, które wydarzyło się na tyle, że zwróciłem na to uwagę). Nie jest tak w przypadku Hades II, mimo że wydaje się, że jest to gra bardziej wymagająca graficznie.

Mam jeden problem z graniem Hades II na Steamie nie ma żadnego związku z grą. Jednym z nich jest stan, który nazywam „ręką szponiastą”. Z Hades II, Mam tendencję do grania, dopóki bateria decka się nie wyczerpie. Potem, kiedy w końcu odłożyłem deck, moje ręce nie mogły powrócić do pozycji spoczynkowej, sztywne i zwinięte, jakby nadal trzymały deck. Nie dzieje się tak w przypadku mojego Switcha, Xboxa, PlayStation ani gdy spędzam zbyt dużo czasu na myszy i klawiaturze na PC. Tylko mój Steam Deck.

Innym, być może zbyt wewnętrznym problemem związanym z baseballem, jest to, że nigdy nie pamiętam, jak robić zrzuty ekranu. Rozpieszczały mnie dedykowane przyciski do zrzutów ekranu na innych konsolach i nie pamiętam kombinacji przycisków potrzebnych do przechwytywania obrazu na pokładzie — a jest to coś, co bardzo chcę zrobić, ponieważ na wypadek, gdybyś nie słyszał, bogowie są gorący.

Reklama

Nadal nie posunąłem się zbyt daleko Hades IIi jestem pewien, że dzieje się tak dlatego, że nie wkładam w to serca. Dokonuję głupich, lekkomyślnych wyborów w grze, jednocześnie niezbyt mądrze wybierając boskie dobrodziejstwa i broń. Wielki topór, który właśnie odblokowałem, jest okropny. Zadaje potężny cios, ale jest po prostu zbyt ciężki, aby skutecznie nim władać, i wiedziałem o tym jeszcze zanim zacząłem z nim biegać. Ale mimo to odważyłem się ruszyć dalej i nie zaszedłem zbyt daleko, mimo że udało mi się niezawodnie dotrzeć do pierwszego bossa.

Mimo to nawet złe dotarcie Hades II nadal jest przyjemna i produktywna. W Twoim małym ogródku zawsze znajdziesz odczynniki, które możesz zebrać i uprawiać. Ponadto podarowanie znalezionego nektaru bogom i sojusznikom nagradza cię wyposażeniem, które zapewnia stałe premie. Więc choć tak naprawdę nie robię postępów, buduję solidny fundament siły, więc kiedy nadejdzie czas, aby zadać śmierć Chronosowi, będę gotowy.

Hades II czuje się stworzony na miarę Steam Deck i dziękuję za to bogom, bo nie cierpiałbym grać, gdyby tak nie było. Grałem pierwszy Hades wyłącznie na Switchu, więc może jestem po prostu rozpieszczany, oczekując mojego Hades doświadczenie, aby zawsze być przenośnym. O wiele wygodniej jest grać na Decku, gdzie mogę odpocząć na zewnątrz lub na kanapie, nie będąc przywiązanym do myszy i klawiatury. Hades II na Steam Deck pozwala mi skorzystać z ograniczenia wczesnego dostępu dostępnego wyłącznie na komputerze PC, nie rezygnując przy tym z jakości życia w grach, do której przywykłem.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YouTube Music umożliwia wyszukiwanie poprzez nucenie do telefonu z Androidem

W aplikacji YouTube Music na Androida dostępna jest funkcja, która będzie po części Shazamem i po części Twoim przyjacielem, gdy powiesz „hej, co...

9to5Mac Overtime 019: Spójrz na te ramki, stary

Jeff jest szefem produkcji treści wideo w 9to5. Początkowo dołączył do 9to5Mac w 2016 roku, tworząc filmy, solucje, poradniki, pisemne samouczki i...

Ława przysięgłych przyznaje Bungie zwycięstwo na mocy przełomowej decyzji przeciwdziałającej oszustwom

Wczorajsza decyzja jury przyznała Bungie (PDF) porządną sumę 63 210 dolarów. – powiedział doradca Bungie, James Barker, w oświadczeniu przesłanym e-mailem na...
Advertisment