Hades 2 powoduje opóźnienie w Rogue Prince of Persia, twórcy są z tego powodu wyluzowani


Za tydzień (miesiąc? rok?), kiedy wiele osób będzie z tego powodu bardzo zgorzkniałych firmy zajmujące się grami zdecydowali się wyjaśnić swoje decyzje publiczności, oto rzadkość — oświadczenie o opóźnieniu gry, które pokazuje taką pokorę, uczciwość i pasję do medium, że zostało to przyjęte wyjątkowo dobrze.

Oświadczenie pochodzi z Evil Empire, the Martwe komórki programista tworzy teraz gra typu roguelike Prince of Persia dla Ubisoftu — a przyczyną opóźnienia, jak pokornie przyznaje Evil Empire, jest to niespodzianką w tym tygodniu jest wydanie wczesnego dostępu Hades 2gorąco oczekiwana kontynuacja klasyki roguelike.

Zbuntowany Książę Persji Premiera miała nastąpić w przyszłym tygodniu, 14 maja (również we wczesnym dostępie, na PC). Evil Empire twierdzi, że gra będzie nadal dostępna w maju, a nową datę premiery ogłosi w poniedziałek 13 maja.

To mądra decyzja, ale naprawdę uderzająca jest hojność i szczerość, z jaką Imperium Zła sformułowało swoją decyzję, a także bezczelne użycie formatu żółtej skrzynki (często wspominanego podczas Cyberpunka 2077kręta podróż do wydania i nie tylko).

„Widzieć, jak wszyscy i ich mama grają [Hades 2] (w tym cały nasz zespół… i ich mamy), zdecydowaliśmy, że zanim wypuścimy grę, pozwolimy ludziom się przy tym pobawić Zbuntowany Książę PersjiOpublikowano Imperium Zła.

„Chociaż mamy pełne zaufanie Zbuntowany Książę Persji, nie codziennie gra z tego samego gatunku co Ty, będąca jedną z najbardziej oczekiwanych nadchodzących gier roku 2024, zostanie wypuszczona do wczesnego dostępu na tydzień przed planowanym zrobieniem tego samego. Nie jesteśmy na tyle dumni, aby zignorować konsekwencje tego i naprawdę wierzymy, że to krótkie opóźnienie jest najlepszą decyzją dla nas i naszej podróży we wczesnym dostępie.

Reklama

„Dzięki temu możemy także udoskonalać grę, dodawać jeszcze więcej fajnych rzeczy i usuwać uporczywe błędy przed premierą. Łatka pierwszego dnia była już dość obszerna, więc zyskanie więcej czasu na jej przetestowanie i dodanie większej liczby rzeczy przed dniem premiery znacznie obniżyło już poziom stresu naszego producenta i reżysera gry!

„W pełni rozumiemy, że jest to irytująca wiadomość dla wszystkich, którzy chcieli zagrać w tę grę, zwłaszcza tak blisko oczekiwanej premiery. Możemy tylko podnieść ręce do góry, przeprosić i mieć nadzieję, że zrozumiecie. Warto będzie poczekać! Dziękuję za Twoją cierpliwość.”

Czy to nie miłe? Evil Empire udzieliło wsparcia innemu deweloperowi, wykazało entuzjazm dla konkurencyjnej gry, skromnie zrozumiało swoją rolę w hierarchii, przeprosiło – a co najważniejsze, było całkowicie otwarte wobec fanów na temat przyczyn takiego stanu rzeczy. To także zasługa wydawcy Ubisoftu, który prawdopodobnie dał zielone światło tej decyzji i sposobowi jej przekazania.

Rzadko zdarza się ogłoszenie opóźnienia, które raczej buduje dobrą wolę niż ją niszczy, ale to jest fantastyczny przykład.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YouTube Music umożliwia wyszukiwanie poprzez nucenie do telefonu z Androidem

W aplikacji YouTube Music na Androida dostępna jest funkcja, która będzie po części Shazamem i po części Twoim przyjacielem, gdy powiesz „hej, co...

9to5Mac Overtime 019: Spójrz na te ramki, stary

Jeff jest szefem produkcji treści wideo w 9to5. Początkowo dołączył do 9to5Mac w 2016 roku, tworząc filmy, solucje, poradniki, pisemne samouczki i...

Ława przysięgłych przyznaje Bungie zwycięstwo na mocy przełomowej decyzji przeciwdziałającej oszustwom

Wczorajsza decyzja jury przyznała Bungie (PDF) porządną sumę 63 210 dolarów. – powiedział doradca Bungie, James Barker, w oświadczeniu przesłanym e-mailem na...
Advertisment