Według Marka Marka Gurmana na biuletynieApple po raz kolejny rozważa zarabianie aplikacji MAPS z reklamami wyszukiwania. Firma już to robi z aplikacjami wiadomości i akcji. Celem jest zwiększenie wewnętrznej firmy reklamowej.
To nie jest pierwszy raz, kiedy Apple przyjrzał się temu pomysłowi. Gurman donosi, że Apple przeglądał zintegrowane reklamy wyszukiwania kilka lat temu, w których firmy mogły zapłacić za korzystniejszy ranking wyszukiwania:
Kilka lat temu pracownicy Apple badali integrację reklam wyszukiwania z aplikacjami MAPS. Działałoby to podobnie jak Mapy Google, w których firma mogłaby zapłacić Apple, aby ich restauracja lub miejsce wydawały się wyższe w wynikach wyszukiwania.
Teraz pomysł powrócił w umyśle Apple. W niedawnym spotkaniu pojawiła się idea monetyzacji ponownie, szczególnie z reklamami wyszukiwania. Gurman podnosi także pomysł niektórych lokalizacji, które pojawiają się „bardziej widoczne na mapie”.
Nie ma żadnej harmonogramu, gdy mogą się wyszukiwać reklamy Apple Maps. Inżynieria takiego wysiłku jeszcze się nie rozpoczęła. Jednak firma z pewnością planuje, w jaki sposób mogą podejść do takiej zmiany.
Co sądzisz o reklamach wyszukiwania w aplikacji Apple Maps? Daj nam znać w komentarzach.
Moje ulubione akcesoria Apple na Amazon:
Śledź Michaela: X/TwitterW BluesyW Instagram
FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.