Gucci zaistniał w środku Roblox trochę bardziej trwałe. Marka modowa wcześniej współpracowała ze światem wirtualnym w celu uzyskania bardziej krótkotrwałych doświadczeń, jak surrealistyczny Gucci Garden z zeszłego roku, a teraz wypuszcza bardziej trwałą przestrzeń o nazwie Gucci Town. Przestrzeń obejmuje centralny ogród, który łączy ze sobą różne obszary, w tym miejsce na mini-gry, kawiarnię i wirtualny sklep, w którym gracze mogą oczywiście kupić wirtualny sprzęt Gucci dla swoich Roblox awatara. (Firma twierdzi, że wirtualne stroje wykorzystują Robloxnowy “odzież warstwowatech.)
Gucci mówi, że w zeszłym roku ponad 20 milionów graczy odwiedziło ogród, mimo że był dostępny tylko przez dwa tygodnie, i spodziewa się, że nowa przestrzeń będzie z czasem ewoluować. „Punktem wyjścia przy projektowaniu doświadczenia zawsze była społeczność” – powiedział Nicolas Oudinot, wiceprezes ds. nowych firm Gucci. Pogranicze. „Zgodnie z tym wyobrażamy sobie przyszłe wydarzenia jako otwarty dialog między Gucci a powracającymi gośćmi. Wschodzących twórców treści i talenty z Roblox społeczność będzie na pokładzie, podczas gdy my nasycimy ekosystem nowymi pomysłami i bodźcami wizualnymi, ponieważ nasze kreatywne komunikaty nieustannie się zmieniają, ewoluując zgodnie z kalejdoskopową wizją dyrektora kreatywnego Alessandro Michele.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/23590720/Mini_Games_Heights_Gucci_Town_on_Roblox.png?w=696&ssl=1)
Choć może wydawać się to dziwne, jest to również coś w rodzaju naturalnej ewolucji dla Gucci, który ostatnio zrobił wiele gier w przestrzeni gier wideo. Oprócz zwalniania Roblox doświadczenia, firma modowa nawiązał współpracę również z organizacją e-sportową 100 Thieves, aby zdobyć plecak i Microsoft za bardzo drogi Xbox. W rzeczywistości wiele znanych nazwisk w modzie nawiązało podobną współpracę, w tym: Balenciaga z Fortnite, Burberry z Honor królóworaz Longchamp z Pokemon Go.