Grubhub nawiąże współpracę ze Starbucks, aby od tego miesiąca dostarczać napoje i jedzenie klientom w USA – aplikacja do dostawy jedzenia ogłoszony 6 czerwca.
Starbucks będzie dostępny za pośrednictwem aplikacji mobilnej i strony internetowej Grubhub najpierw w Pensylwanii, Kolorado i Illinois, począwszy od tego miesiąca, a następnie do sierpnia rozszerzy działalność na cały kraj. Klienci będą mogli kupić większość napojów i potraw dostępnych w menu Starbucks, a także personalizować swoje zamówienia.
Nie jest to jedyne duże partnerstwo, jakie Grubhub nawiązał ostatnio, które mogłoby zapewnić firmie przewagę. Zeszły tydzień, dodał Amazon Grubhub na swoją stronę internetową i aplikację, dzięki czemu GrubHub Plus jest na stałe darmowy dla członków Prime. Grubhub Plus to miesięczny program członkostwa aplikacji do dostawy jedzenia o wartości 9,99 USD, który zrzeka się opłat za dostawę w przypadku zamówień od sprzedawców takich jak Starbucks.
Tymczasem wiadomość pojawia się także po Starbucksie zgłoszone spadek sprzedaży w tym samym sklepie w kwietniu po raz pierwszy od 2020 roku. Jednocześnie w minionym kwartale spółka odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży w segmencie dostaw w USA, podszept były dyrektor generalny Starbucks Howard Schultz wezwał do strategicznego przeglądu i „wynalezienia na nowo” swojej mobilnej platformy zamówień i płatności.
„Nasze nowe partnerstwo z Grubhub pomoże napędzać ten rozwój poprzez zwiększenie dostępności produktów Starbucks dla dziesiątek milionów klientów Grubhub” – powiedziała Meg Mathes, wiceprezes ds. doświadczeń cyfrowych w Starbucks.