Granie w Concord przed zamknięciem serwerów to wyzwanie dla każdego


Fortnite jest „martwą grą” Liga Legend jest „martwą grą” Ostrzeżenia 2 jest „martwą grą” — przynajmniej tak mówią czasami ludzie w sieci. Pomimo że ludzie grają w gry, a deweloperzy je wspierają, długotrwały mem jest powszechny w grach, używany do wyśmiewania (zarówno gry I ludzie, którzy nazywają grę martwą), obrażają lub po prostu chcą być głupi — bardzo rzadko gra jest faktycznie martwa. Zgoda jest wyjątkiem.

Nowa strzelanka z bohaterami od Firewalk Studios i Sony Interactive Entertainment oficjalnie ukazała się na PlayStation 5 i komputerach z systemem Windows 23 sierpnia. Jednak w ciągu niecałych dwóch tygodni Firewalk Studios i wydawca wycofał grę ze sklepów i wkrótce zamknie swoje serweryDyrektor gry Ryan Ellis ogłosił we wtorek, że Zgoda serwery zostaną wyłączone 6 września, po czym studio ponownie przyjrzy się grze i „rozejrzy się po opcjach”. (Kierownik społeczności napisał na Zgodaoficjalny serwer Discord, że gra zostanie wyłączona o 13:00 czasu wschodniego.) Według Sony każdy, kto kupił grę, otrzyma zwrot pieniędzy. To nie jest coś, co widuje się zbyt często, ale nie jest to nic nowego; Sony podjęło Cyberpunk 2077 ze swojego sklepu w 2020 roku, ale gra nadal była grywalna gdzie indziej. Bardziej analogiczny jest Warner Bros.’ Multiwersum, który został wyłączony z sieci na około rok.

Harmonogram wyłączania Zgoda pozostało graczom zaledwie kilka dni, aby przeczekać resztę życia gry. Niewielu ludzi kupiło Zgodaale nie było to całkowitym fiaskiem: raport IGN szacuje, że grę kupiło 25 000 osóbW szczytowym momencie grało blisko 700 osób Zgoda jednocześnie na platformie Steam. (Liczba graczy korzystających z PlayStation 5 nie jest dostępna, co jest typowe dla gier na PlayStation). 2 września, czyli na dzień przed ogłoszeniem zamknięcia platformy, liczba ta spadła do 119 graczy jednocześnie korzystających z platformy Steam.

Nadal, dla Zgodakilku oddanych graczy, ostatnie dni były mieszanką chaosu i smutku. Po wejściu do gry w ostatnich godzinach, Polygon rozmawiał z pół tuzinem Zgoda gracze o swobodnej zabawie w grze, która znajduje się w przededniu jej końca.

Można by pomyśleć Zgoda rozkwitał, wchodząc do gry właśnie teraz. Nie było żadnej wzmianki o zamknięciu w samej grze i bardzo krótkie okresy oczekiwania na wejście do gier. Bawiłem się podczas meczów, podobnie jak podczas gry Nadzorować po raz pierwszy. Nikt nie dołączył do czatu drużynowego, co według jednego gracza było normalne — rozegrał ponad 100 meczów i nie komunikował się z ani jedną osobą, co według niego było dobrodziejstwem ze względu na problemy z toksycznością innych gier. Podczas gdy ja byłem jednym z zaledwie kilkudziesięciu graczy na komputerze z systemem Windows, na PlayStation 5 było ich najwyraźniej znacznie więcej. Jeden z graczy z Houston, Ahmed, powiedział Polygonowi, że mając nadzieję grać Zgoda przynajmniej raz jeszcze przed zamknięciem, ale nie udało się: Valve niemal natychmiast dokonało automatycznego zwrotu pieniędzy za grę, gdy Firewalk ogłosiło zakończenie jej produkcji.

Elżbieta, Zgoda gracz z Kanady powiedział Polygonowi, że poświęcił grze około 21 godzin — i uważa, że ​​była warta swojej ceny. „Granie Zgoda była świetną grą, pomimo swojej kłopotliwej reputacji”, powiedziała Elizibeth. „Szczegółowe mapy pełne uroku, skyboxy stworzone tak, aby naprawdę oddać ten międzygwiezdny klimat, a także mocny projekt dźwiękowy i unikalne podejście do strzelanek z bohaterami sprawiły, że gra ta nie przypomina żadnej innej strzelanki z bohaterami”.

Reklama

Doświadczenie Zgoda zmieniło się, gdy Firewalk Studios ogłosiło zamknięcie. Teraz ludzie polują na osiągnięcia — konkretnie na Experienced Freegunner, które wymaga od gracza osiągnięcia 100 poziomu. Byłoby to nie lada wyczynem, gdyby udało się to zrobić w ciągu zaledwie dwóch tygodni. W czwartek wskaźnik osiągnięć na Steamie wynosił 0,4%, co oznacza, że ​​ułamek ułamka ludzi tam dotarł. Problemem dla osób, które chcą cieszyć się końcem Zgoda czy doświadczenie w rolnictwie oznacza, że ​​ludzie nie są Właściwie granie w grę.

„Od czasu ogłoszenia zamknięcia, to co kiedyś było zabawne i angażujące, zamieniło się w większość graczy, którzy musieli walczyć pojedynczymi postaciami, aby zdobyć osiągnięcia tak szybko, jak to możliwe” – powiedziała Elizibeth. „Jak na ironię, tryb gry Rivalry, który niedawno przyniósł ogromny bonus PD za mecz, stał się niemal natychmiastową kolejką. Wcześniej znalezienie meczu na liście odtwarzania było niemal niemożliwe, teraz jest [able to] wskakuj i graj. Na pierwszy rzut oka brzmi to wspaniale, ale gry kończą się tak szybko, jak się teraz okazuje, ponieważ wiele osób rzeczywiście skacząc na własną zgubę jak lemingi, aby szybko zdobyć doświadczenie.”

Porównała to doświadczenie do Odwiedźmy babcię na łożu śmierci„Kiedyś ludzie zamieniali się postaciami, aby zmaksymalizować bonusy załogi i zastosować jakiekolwiek pozory strategii, teraz ludzie trzymają się jednej postaci, aby ją zmielić do maksymalnego poziomu lub po prostu rzucają się w otchłań, aby zakończyć mecz i zdobyć więcej rang Freegunner, zanim babcia kopnie w kalendarz” – powiedziała Elizibeth.

Większość graczy, których spotkałem w moich meczach (jako gracz zaczynający od poziomu 1), miała niższe poziomy, od 1 do 15 — była to mieszanka osób, które podobnie jak ja zaczynały grę tuż przed jej zakończeniem, oraz innych, którzy spędzili fragment więcej czasu. Tempo gier było szalone, jak to jest naturalne w strzelankach akcji, co znalazło odzwierciedlenie w gorączce łowców trofeów Lub wyścig, aby skonsumować jak najwięcej treści przed zamknięciem. Tak czy inaczej, czas spędzony przez graczy, z którymi rozmawiałem, był ogólnie przyjemny.

I dlatego, kiedy Zgoda zostanie zamknięte na czas nieokreślony w piątek, kilku graczy planuje zatonąć wraz ze statkiem.

„Odpowiadając na pytanie, dlaczego wciąż gram… To dlatego, że gra jest przyjemna i świetnie się bawiłem, grając w nią” – powiedział jeden z Zgoda gracz, Kevin, powiedział. „Nigdy nie czekałem dłużej niż 90 sekund na grę i zawsze dobrze się bawiłem w każdą grę, w którą grałem. Dlaczego miałbym nie kontynuować, skoro sprawia mi to przyjemność?”



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wielka Brytania jednoczy narody, aby omówić kwestię likwidacji globalnej luki w umiejętnościach cybernetycznych

Rząd Wielkiej Brytanii chce rozpocząć globalny dialog z wiodącymi krajami z całego świata, aby omówić najlepsze sposoby radzenia sobie z globalnymi zagrożeniami cybernetycznymi...

Już wkrótce możesz zacząć widzieć komentarze na Instagramie w Threads

Zdaniem Alessandro Paluzziego, który często stosuje inżynierię wsteczną w aplikacjach społecznościowych Meta w celu znalezienia nowych funkcji, Instagram może wprowadzić możliwość udostępniania komentarzy...

Kuo: popyt na iPhone’a 16 Pro niższy niż oczekiwano, zamówienia przedpremierowe na iPhone’a 16 Plus wzrosły o 48%

Według nowej analizy przedsprzedaży Ming Chi-Kuo, Apple odnotowuje mniejszy popyt na iPhone'a 16 Pro i iPhone'a 16 Pro Max niż oczekiwano. iPhone 16...
Advertisment