Gracze twierdzą, że port Nintendo Switch w Mortal Kombat 1 jest wadliwy i brzydki


Mortal Kombat 1 oficjalnie rozpoczyna się we wtorek, ale fani bijatyk, którzy zapłacili za edycję premium gry, już tak gra we wczesnym dostępie od 14 września. Gracze, którzy wybrali wersję na Nintendo Switch Mortal Kombat 1 zgłosili bardzo widoczne problemy techniczne z grą, w tym nierówną liczbę klatek na sekundę, długie czasy ładowania i twarze bez wyrazu.

Chociaż właściciele Switcha spragnieni przemocy w stylu Mortal Kombat prawdopodobnie spodziewali się gorszego graficznie portu gry, a la Mortal Kombat 11płacą tę samą cenę (69,99 USD za wersję podstawową i 109,99 USD za wersję premium) za wersję Mortal Kombat 1 doświadczenia na Switchu. Co gorsza, właściciele Switcha nie będą mieli natychmiastowego dostępu do pełnej wersji Tryb Inwazji przez „kwestię tygodni”, wydawca Warner Bros. Games ostrzegło na swojej stronie pomocy technicznej.

„Aby zapewnić graczom Switcha jak najlepsze wrażenia w momencie premiery, dostępne będzie jedynie wprowadzenie do Inwazji” – oświadczyli wydawcy. „Pełna zawartość Sezonu 1 Inwazji będzie dostępna na Switchu w ciągu kilku tygodni. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować dla graczy na Switchu i pracujemy nad wprowadzeniem tej aktualizacji tak szybko, jak to możliwe. ”

Mortal Kombat 1 for Switch zostało opracowane wspólnie przez Shiver Entertainment i Sabre Interactive i wydaje się, że twórcy włożyli trochę magii, aby przenieść dzieło NetherRealm Studios na przenośną konsolę Nintendo. MK1pełna lista zawodników, Kameo Fighters i Fatality są dostępne w wersji na Switcha. Istnieją jednak poważne degradacje graficzne, zwłaszcza w wersji puste, wyłupiaste twarze obsady.

I choć wydaje się, że port Switch ma na celu wydajność 60 klatek na sekundę, liczba klatek na sekundę w grze poważnie spada, gdy na ekranie jest więcej niż dwóch wojowników. W materiale z recenzji z YouTuber Chris w kolorze, możesz zauważyć, że gra zawiesza się, a czasami zawiesza, gdy pojawia się wiele postaci i efektów wizualnych. W przypadku bijatyki, w której oznaczanie postaci wspomagających, znanych jako Kameo Fighters, ma kluczowe znaczenie dla mechaniki gry, te spadki liczby klatek na sekundę będą miały poważny wpływ na rozgrywkę.

Recenzja wersji na Switcha przeprowadzona przez Chris in Color pokazuje również długi czas ładowania – ponad 30 sekund przed meczem – i usterki graficzne, takie jak migotanie obiektów w tle sceny. Gracze korzystający z wczesnego dostępu zgłaszali także poważniejsze błędy, jak np postacie poruszające się poza płaszczyzną 2D I rozciągnięty, pływające głowy pojawiające się po Fatality.

Reklama

Wydano NetherRealm i Shiver Entertainment dziesiątki poprawek i aktualizacji dla Mortal Kombat 11, poprawiając stabilność i wydajność w okresie dwóch lat. Wersja na Switcha z pewnością może zostać ulepszona w nadchodzących tygodniach i miesiącach – ale dla fanów MK, którzy mają nadzieję zagrać Mortal Kombat 1 w podróży, jeśli nie złożyli jeszcze zamówienia w przedsprzedaży, może warto poczekać dłużej, aby zobaczyć, jak się sprawy potoczą.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

MINISFORUM wprowadza na rynek płytę BD770i ITX z procesorem AMD Ryzen 7 7745HX

MINISFORUM wprowadza dziś na rynek płytę główną BD770i ITX „Mobile on Desktop”, która jest wyposażona w 8-rdzeniowy procesor AMD „Zen 4” Ryzen 7...

W przyszłym roku LG wyrzuci ze swoich telewizorów technologię ATSC 3.0

ATSC 3.0 to kolejna główna wersja formatu nadawanej telewizji. (Wersja 2.0 była pomyślana jako aktualizacja kompatybilna wstecz, która ostatecznie została anulowana na...

Microsoft kończy aktywację systemu Windows przy użyciu kluczy Windows 7 i 8

Przez ponad dziesięć lat od premiery systemu Windows 8 system Windows skrywał niezbyt dobrze strzeżoną tajemnicę; możesz aktywować instalację za pomocą klucza...
Advertisment