Gra w Zelda: Znowu Breath of the Wild on Wii U jest jak sen


Jak Shigeru Miyamoto nigdy nie powiedział„Opóźniona gra jest w końcu dobra, ale zła gra jest na zawsze zła”. Ta koncepcja przesuwanych bierzeń zyskuje dodatkowy, przejmujący wymiar podczas rozważania The Legend of Zelda: Breath of the Wildponieważ opóźnienie tej gry wpłynęło na więcej niż jej jakość. Pierwotnie zaplanowane do wydania w 2015 roku jako ekskluzywny Wii U, Breath of the WildPrzejście na początku 2017 r. Przeniosło go do składu premiery dla Nintendo Switch. Przeszło od podparcia nieudanej konsoli do stania się grą zdefiniował przełączniki na nowo zdefiniowane Nintendo, dla zupełnie nowej ery.

Że Halo ułatwiło zapomnienie, że wersja Wii U Breath of the Wild faktycznie został wydany. Nie po raz pierwszy, Nintendo wybrało grę Zeldy, aby zagrać podwójną rolę Swan Song dla jednej pokolenia i zasłony dla innej (odpowiednio dla serii Zelda, z jej zajęciem zamkniętej pętli historii). W 2006 roku Księżniczka Zmierzch został wydany zarówno na wychodzącym GameCube, jak i nowym Wii. Przy tej okazji można było zobaczyć pęknięcia. Nowatorski kontroler ruchu Wii był niezręczny Księżniczka Zmierzcha celowy klasyzm gry kolidował z jasnymi, swobodnymi, starannie neutralnymi estetycznymi Nintendo z innymi tytułami premierowymi, takimi jak Sport Wii. Był to wyraźnie zatrzymanie gameCube w źle dopasowanej odzieży.

Nintendo nie miał zamiaru pozwolić temu samemu Breath of the Wild – Tym razem zoptymalizował grę dla nowej konsoli i zmodernizował ją do starego. Ostatnio strzelając wersję Wii U, znalazłem dokładnie tę samą grę, która zapaliła się w naszą zbiorową świadomość. Producent Eiji Aonuma, reżyser Hidemaro Fujibayashi i ich zespół zadbali o wyrzucenie wszystkiego, co mogło powiązać to z osobliwością sprzętu Wii U.

Ten wczesny zrzut ekranu z E3 2014 nie jest tak naprawdę czym Breath of the Wild Na Wii wyglądałeś jak – ale tak właśnie jest odczucia tak jak.
Zdjęcie: Nintendo

Jeśli już, to wersja Wii U wydaje się nie na miejscu, głównie ze względu na problemy z wydajnością. Nintendo skorzystało z niewielkiej ilości dodatkowej przestrzeni nadającej danej specyfikacji przełącznika, aby wyświetlić obraz o wyższej rozdzielczości po zadokowaniu, a także popchnąć silnik fizyki i szczegóły środowiska po punkcie, z którym Wii U był komfortowy. Głównie, Breath of the Wild Świetnie gra na Wii U, ale cierpi na bardzo niepewną liczbę klatek na sekundę, poddając bokoblinie rzeźniu opartym na fizyce, przesuwając głębokie widoki krajobrazu Hyrule lub odwiedzając gęsto szczegółowe lokalizacje, takie jak wioska Kakariko.

To nie jest nie do odtwarzania, ale nie to, czego oczekujesz od Nintendo; To, że firma była zadowolona z tego poziomu wydajności, mówi wiele o stopniu, w jakim już przeszedł z Wii U., gra wygląda również trochę mglisto i wypłukana w porównaniu z wersją Switch, niezależnie od tego, czy grana w 720p na dużym telewizorze, czy na dolnym ekranie Wii U Gamepad.

Reklama

W przeciwnym razie, Breath of the Wild Czy jest całkowicie bezkompromisowy na Wii U., czy to? Grając w grę w telewizji, z masywną płytą gamepadu w rękach, masz słabe, szczątkowe poczucie bardziej na zamówienie, które mogło być. Kiedy Link zbiera swoją łupkę szejkah i pobiera na nim mapę, wydaje się, że to celowe echo unikalnej funkcjonalności konsoli. Z pewnością mieliśmy otworzyć mapę na naszych okrążeniach podczas gry lub nawigacja w zapisie Link na ekranie dotykowym. W rzeczywistości Nintendo miał Wykazane funkcje ekranu dotykowego Do Breath of the Wild W 2014 roku, ale rozebrałem je, aby zapewnić całkowitą parzystość w wersji przełącznika – a ponieważ, jak powiedział Fujibayashi, patrzenie między dwoma ekranami może być rozpraszające.

Wii U Gamepad wyświetlający mapę z Zelda: Breath of the Wild; Ręka trzyma gamepad, a kolejne punkty na ekranie

Shigeru Miyamoto i Eiji Aonuma Breath of the WildWycięte funkcje ekranu dotykowe w filmie pokazanym podczas pierwszych nagród w grze w 2014 roku.
Zdjęcie: Nintendo

Gra Breath of the Wild na Wii U jest bardzo zabawne, ponieważ Breath of the Wild jest bardzo zabawny. ) Breath of the Wild powinien był być jego ukoronowaną chwałą. Zamiast tego ta wersja jest lekko sprytną refleksją żyjącą w cieniu ostatecznego arcydzieła, jaki stał się na innej konsoli. Sprzedał 1,7 miliona egzemplarzy na Wii U i 32,6 miliona na Switch.

Granie w tak znaną grę w tej nieznanej formie przyniosła mi do domu, jak proroczy był projekt Wii U. W tym czasie było to słabo zrozumiane, ale bez tego przełącznik nigdy nie mógł się wydarzyć. Wii U prawie właściwy pomysł na nieznacznie zły czas. Współczynnik formy Gamepada, który kiedyś czuł się tak bezbłędny, wydaje się całkowicie naturalny w erze pokładu parowego. A magia natychmiastowego przełączania rozgrywki z telewizora na tablet w rękach nie przyciemniła. Jest to cała koncepcja przełącznika, tylko z odwróconymi ról.

Pewnego dnia podziwiałem granie Breath of the Wild Wieczorem, ale nie chciałem ukrywać się przed rodziną w moim biurze, gdzie Wii U został podłączony. Z nagłym wstrząsem zachwytu, zdałem sobie sprawę – zapamiętane – że mogłem po prostu przynieść gamepad do sofy i kontynuować grę. Dzięki Wii U Nintendo wyobrażało sobie lepszy świat, w którym gra może zmieścić się w twoim życiu. Dzięki Switchu ten świat stał się rzeczywistością.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kutyczność jest skierowana

W zeszłym tygodniu Aravind Srinivas Aravind Srinivas unosił się Pomysł stworzenia lepszej wersji Siri dla użytkowników iPhone'a. Czy powinniśmy stworzyć wersję Siri, która działa...

Najlepsze zajęcia do wyboru w Oblivion Remastered

Wybór swojego klasa W The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered to ostatnia wielka decyzja, którą podejmujesz podczas tworzenia postaci. Przychodzi po wybraniu...

Adobe i Figma Tools otrzymują modelu generowania obrazu Chatgpt

Zaktualizowany generator obrazu Openai w Chatgpt przyniósł wzrost użytkowników do usługi AI dzięki jej możliwości tworzenia Obrazy w stylu studio Ghibli I Naprawdę...
Advertisment