Google wprowadza nowe funkcje AI Gemini dla użytkowników przestrzeni roboczej, które ułatwiają znalezienie informacji w PDF i odpowiedzi na formularz. Możliwości podsumowania plików z napędem Gemini w Dysku Google rozszerzyły się teraz na formularze PDF i Google, umożliwiając skondensowanie kluczowych szczegółów i spostrzeżeń na wygodniejszy format, który zapisuje użytkowników od ręcznego wykopywania plików.
Gemini będą proaktywnie Utwórz karty podsumowujące Kiedy użytkownicy otwierają plik PDF na swoim dysku i przedstawiają klikalne działania w oparciu o jego zawartość, takie jak „Projekt przykładowej propozycji” lub „Wymień pytania wywiadu na podstawie tego CV”. Użytkownicy mogą wybrać dowolną z tych opcji, aby Gemini wykonali pożądane zadanie w panelu bocznym napędu. Ta funkcja jest dostępna w ponad 20 językach i zaczęła się wprowadzać do użytkowników przestrzeni roboczej Google 12 czerwca, choć pojawienie się może potrwać kilka tygodni.
Podobne Funkcja Gemini dla formularzy Google Podsumowuje odpowiedzi na pytania krótkometrażowe lub akapitowe, odwołując się do tytułu, opisu, pytań i odpowiedzi w celu wyróżnienia kluczowych tematów i wyników. Opcja pojawi się na karcie odpowiedzi, gdy pytania otrzymają więcej niż trzy odpowiedzi. Ta funkcja uruchamia się tylko w języku angielskim „W tym czasie”. Ogólna dostępność użytkowników przestrzeni roboczej zacznie się wprowadzać 26 czerwca.
Jest też nowy Funkcja „Pomóż mi stworzyć” w formularzach Google To automatycznie tworzy formularze na podstawie opisów użytkowników. Użytkownicy przestrzeni roboczej mogą odwoływać się do dokumentów pomocniczych, arkuszy, slajdów lub pdfów w swoich podpowiedzi o włączenie tych szczegółów. Na przykład firma stolarska może zaimportować swój katalog produktu do funkcji, aby wygenerować formularz szacowania wyceny do wysyłania do klientów.
Ta funkcja jest dostępna w języku angielskim i rozpocznie się w regularnych domenach obszaru roboczego 7 lipca.