Google przygotowuje się do hybrydowego powrotu do pracy biurowej


Google stawia na hybrydowy wzorzec pracy po ponownym otwarciu biur, dodając szereg funkcji do swojego produktu Workspace, aby połączyć personel pierwszej linii i pracowników zdalnych z pracownikami biurowymi.

Workplace, który zastępuje G Suite i Google Hangouts, obejmuje pakiet biurowy Google wraz z pamięcią masową w chmurze, wideokonferencjami, narzędziami do współpracy oraz zabezpieczeniami punktów końcowych i funkcjami zarządzania.

W poście na blogu opisując nową funkcjonalność, Javier Soltero, wiceprezes i dyrektor generalny Google Workspace, napisał: „Odkąd uruchomiliśmy Google Workspace w październiku ubiegłego roku, od wielu naszych klientów – od globalnych przedsiębiorstw po małe firmy – słyszeliśmy o nowych sposobach łączą się, tworzą i współpracują, często w różnych salonach, strefach czasowych i kontynentach. Ta odpowiedź napędza nas do realizacji naszej misji budowania przyszłości dzięki rozwiązaniu, które jest elastyczne, pomocne i inspiruje innowacje ”.

Branża technologiczna szykuje się do powrotu do pracy, który prawdopodobnie będzie się bardzo różnił od pracy przed pandemią. Niedawna ankieta firmy Gartner wykazała, że ​​90% respondentów planuje zezwolić na to pracownikom pracować zdalnie przynajmniej przez część czasu, nawet po powszechnym przyjęciu szczepionki Covid-19. Znajduje to odzwierciedlenie w Deloitte Trendy technologiczne 2021 raport, który sugeruje, że środowisko pracy będzie mieszane, w którym ludzie mogą czasami pracować z domu.

Retailer Toolstation przeszedł na Google w lutym 2020 r., Tuż przed pierwszą blokadą koronawirusa. Kiedy ogłoszono blokadę w całej Wielkiej Brytanii, zamknięto ją na jeden dzień, aby zmienić konfigurację operacji z 80% sprzedaży w sklepie na 100% kliknięć i odbiór online.

„Mamy dość mały zespół zarządzający i byliśmy w stanie zmienić model biznesowy na 100% e-commerce w jeden dzień” – powiedział Stuart McGrogan, główny architekt w Toolstation. „Było to możliwe dzięki Google Hangouts komunikować się z ludźmi ”.

Reklama

Z doświadczenia McGrogan wynika, że ​​przejście na Google było stosunkowo łatwe, ponieważ w centrali w Bridgwater Somerset wdrożyła MacBooki, co oznaczało, że nie było „kaca po WinTel”, takich jak złożoność migracji z Microsoft Active Directory. Firma miała wcześniej 120 licencji na Office 365, ale teraz została zmniejszona do 20, które są używane tylko w finansach. Wszyscy inni używają produktów Google do zwiększania produktywności w biurze.

McGrogan powiedział, że korzystanie z Google do współpracy umożliwiło również Toolstation zmianę sposobu rekrutacji pracowników. „Nie jesteśmy już ograniczeni do rekrutacji w promieniu 15 mil od biura, co otwiera pulę talentów”.

Firma zamierza rozszerzyć zakres wdrażania Google Workspace na 5000 pracowników.

Producent samolotów Airbus to kolejny klient Google korzystający z funkcji pracy zdalnej. „Airbus spędził ostatni rok, myśląc o tym, co właściwie oznacza powrót do pracy, i chcemy wesprzeć większą elastyczność dzięki Google Workspace w roli wiodącej.

W 2020 roku przeprowadziliśmy 5,6 miliona sesji Google Meet, a teraz mamy ponad 70 000 dysków współdzielonych, na których ludzie współpracują. Google Workspace zmienił sposób, w jaki ludzie pracują w firmie Airbus i będzie to trwało, ponieważ rozwiązanie wzmacnia hybrydową rzeczywistość pracy ”- powiedział Andrew Plunkett, wiceprezes Airbusa ds. Cyfrowego miejsca pracy.

Omawiając, w jaki sposób ten hybrydowy wzorzec pracy jest używany w Google, Soltero powiedział: „Szczególnie interesuje nas to, co nazywamy równością współpracy, czyli możliwością równego wkładu, niezależnie od lokalizacji, roli, poziomu doświadczenia, języka i preferencji dotyczących urządzeń. Eksperymentowaliśmy ze sposobami wypełnienia luki między tym, co osobiste, a tym, co „gdzie indziej”, popychając naszą technologię i fizyczne przestrzenie naszych kampusów, aby były bardziej inkluzywne. Szukamy sposobów na maksymalizację uczestnictwa w każdym możliwym miejscu – od osobistego biurka, przez sale konferencyjne, po obszary współpracy grupowej ”.

Wśród nowych funkcji jest Google Workspace Frontline, który otworzy kanały komunikacji i współpracy między pracownikami pierwszej linii a zespołami korporacyjnymi w sposób bezpieczny. Obejmuje aplikacje Google do komunikacji i współpracy Gmail, Czat, Dokumenty i Dysk, a także pomoc techniczną na poziomie biznesowym i zarządzanie zabezpieczeniami punktów końcowych.

Firma Google udostępniła również technologię asystenta głosowego w Workspace. Soltero powiedział: „Możesz zapytać Google, co jest następne w Twoim kalendarzu pracy, aby szybko dołączyć do spotkań lub wysłać wiadomość. Asystent Google jest obecnie dostępny dla Google Workspace na obsługiwanych urządzeniach mobilnych i jest w wersji beta dla inteligentnych głośników i inteligentnych ekranów, takich jak Nest Hub Max ”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YMTC twierdzi, że 3D QLC NAND oferuje wytrzymałość porównywalną z 3D TLC NAND

Jak podaje ITHome, firma twierdzi, że chipy flash YMTC X3-6070 3D QLC NAND oferują wytrzymałość porównywalną z chipami flash 3D TLC NAND oferowanych...

Praktyczne: jak korzystać z SharePlay w CarPlay z Apple Music

Jedna z dużych zmian w iOS 17 dla CarPlay użytkowników jest dodanie obsługi SharePlay dla Apple Music. Dzięki tej funkcji każda osoba...

Rozdanie TechPowerUp-Arctic: nie przegap szansy na wygranie kombinacji Coolers+Fan+TIM

Jeśli przegapiłeś, rozdanie TechPowerUp x Arctic trwa od 22 marca. Aż sześciu szczęśliwych zwycięzców może otrzymać kombinacje chłodnic procesora Arctic, wentylatorów obudowych i...
Advertisment