Google twierdzi, że miesięcznie jest 20 milionów aktywnych urządzeń z Google TV i Android TV, co jest znaczącą liczbą do rozważenia przez reklamodawców. Zasięg może być jeszcze większy, jeśli uwzględnisz YouTube, który miesięcznie dociera do ponad 150 milionów aktywnych widzów w salonie. Użytkownicy Google Ads i Google Display & Video 360 mogą rozszerzyć swoje kampanie o sieć Google TV, zaznaczając nowe pole w sekcji YouTube i Google. Google Ads może rozprzestrzeniać się w sieciach Google TV i zawierać zasoby reklamowe należące do Google w aplikacjach innych firm.
Według Google widzowie bezpłatnych kanałów Google TV oglądają je średnio 75 minut dziennie. SZYBKIE kanały są szybkie dorastanie ponieważ jest to najbardziej zbliżona do płatnej usługi telewizji kablowej bez rachunku i chociaż treści są w większości powtarzane, czasami ludzie chcą po prostu starego szumu tła – idealnego miejsca na reklamy.