Google jest gotowy zapełnić reklamami bezpłatne kanały telewizyjne przesyłane strumieniowo


Google twierdzi, że miesięcznie jest 20 milionów aktywnych urządzeń z Google TV i Android TV, co jest znaczącą liczbą do rozważenia przez reklamodawców. Zasięg może być jeszcze większy, jeśli uwzględnisz YouTube, który miesięcznie dociera do ponad 150 milionów aktywnych widzów w salonie. Użytkownicy Google Ads i Google Display & Video 360 mogą rozszerzyć swoje kampanie o sieć Google TV, zaznaczając nowe pole w sekcji YouTube i Google. Google Ads może rozprzestrzeniać się w sieciach Google TV i zawierać zasoby reklamowe należące do Google w aplikacjach innych firm.

Według Google widzowie bezpłatnych kanałów Google TV oglądają je średnio 75 minut dziennie. SZYBKIE kanały są szybkie dorastanie ponieważ jest to najbardziej zbliżona do płatnej usługi telewizji kablowej bez rachunku i chociaż treści są w większości powtarzane, czasami ludzie chcą po prostu starego szumu tła – idealnego miejsca na reklamy.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pokémon Go Jangmo-O Guide Day Day

Pokémon Go ma Dzień społeczności Jangmo-O wydarzenie na 21 czerwca od 14 do 17 w czasie lokalnym.Zgodnie z oczekiwaniami podczas wydarzenia z...

iPhone’y i iPady są teraz wyposażone w etykiety energetyczne UE

Jeśli mieszkasz w Unii Europejskiej i odwiedzasz dziś stronę Apple, zauważysz nowy fragment informacyjny obok iPhone'ów i iPadów: kolorowe etykiety energetyczne oceniające wydajność...

Meta rozmawiała z zakupem maszyn myślących, zakłopotania i bezpiecznej superinteligencji

W tym momencie łatwiej jest powiedzieć, które startupy AI Mark Zuckerberg nie spojrzał na pozyskanie.Oprócz Ilya Sutskever Bezpieczna nadintegencja (SSI), źródła mówią mi,...
Advertisment