Google jest gotowy zapełnić reklamami bezpłatne kanały telewizyjne przesyłane strumieniowo


Google twierdzi, że miesięcznie jest 20 milionów aktywnych urządzeń z Google TV i Android TV, co jest znaczącą liczbą do rozważenia przez reklamodawców. Zasięg może być jeszcze większy, jeśli uwzględnisz YouTube, który miesięcznie dociera do ponad 150 milionów aktywnych widzów w salonie. Użytkownicy Google Ads i Google Display & Video 360 mogą rozszerzyć swoje kampanie o sieć Google TV, zaznaczając nowe pole w sekcji YouTube i Google. Google Ads może rozprzestrzeniać się w sieciach Google TV i zawierać zasoby reklamowe należące do Google w aplikacjach innych firm.

Według Google widzowie bezpłatnych kanałów Google TV oglądają je średnio 75 minut dziennie. SZYBKIE kanały są szybkie dorastanie ponieważ jest to najbardziej zbliżona do płatnej usługi telewizji kablowej bez rachunku i chociaż treści są w większości powtarzane, czasami ludzie chcą po prostu starego szumu tła – idealnego miejsca na reklamy.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dom Smoka, sezon 2, poprawia makabryczne zabójstwa opisane w książce

Dom Smoka zawsze mówił o tym, jak najmniejsze decyzje mogą mieć nieprzewidziane konsekwencje, ale rzadko ten temat był tak jasny, jak...

iOS 18: 18 najważniejszych funkcji i zmian dla iPhone’a [Video]

W tym wstępnym, praktycznym przewodniku omawiam 18 moich ulubionych nowych zmian i funkcji z pierwszej wersji beta systemu iOS 18 dla iPhone'a. ...

Przeglądarka Chrome na Androidzie może czytać strony internetowe na głos z poziomu aplikacji

Google wprowadza nową opcję o nazwie „Posłuchaj tej strony”, która umożliwia odczytanie strony internetowej na głos w przeglądarce Chrome na Androidzie. Ta...
Advertisment