Gigant kosmetyczny L’Oréal zwraca się do Databricks w celu wspierania personalizacji klientów w oparciu o dane w chmurze


Kosmetyczny gigant L’Oréal zwrócił się do Databricks, aby pomóc w zebraniu wszystkich danych przechowywanych na różnych platformach chmurowych, aby wesprzeć wysiłki mające na celu personalizację obsługi klienta.

Firma realizuje strategię wielochmurową wspierając platformę Beauty Tech Data Platform, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) i dane firmowe do opracowywania spersonalizowanych usług dla swoich klientów, aby ułatwić im znalezienie produktów w Internecie i w sklepie najlepiej dostosowanych do ich potrzeb. ich.

Od 2019 roku firma Databricks zapewnia L’Oréal w Ameryce Północnej swoją wiedzę specjalistyczną w zakresie tworzenia jezior danych, a obecnie na tej podstawie wykorzystuje wszystkie dane przechowywane na różnych platformach chmurowych, z których korzysta firma na całym świecie.

Centralnym elementem wdrożenia będzie Technologia Databricks Lakehousektóre według firmy jest w stanie zapewnić kompleksowy obraz drogi, jaką pokonują dane klientów L’Oréal, od wstępnego zapytania, przez zakup, aż po wysyłkę i dostawę.

Naveen Zutshi, dyrektor ds. informatyki w Databricks, powiedział, że Lakehouse to ujednolicona platforma zdolna do obsługi wszystkich danych, analiz i przypadków użycia sztucznej inteligencji, których L’Oréal może potrzebować, aby nadążać za zmieniającymi się wymaganiami i preferencjami konsumentów.

„Utrzymanie 360-stopniowego widoku klienta w celu zapewnienia jego lojalności i rozwoju nigdy nie było większym wyzwaniem dla głównych sprzedawców detalicznych, ale organizacje przekazujące dane, takie jak L’Oréal, przodują w przekształcaniu tego wyzwania w szansę” – powiedział Zutshi.

Reklama

Według Databricks zespół technologiczny L’Oréal doświadczył już znacznych korzyści ze współpracy z firmą, takich jak umożliwienie przyspieszenia czasu potrzebnego na przetwarzanie i analizowanie danych konsumenckich w czasie rzeczywistym.

„W ciągu zaledwie dwóch lat L’Oréal North America odnotowała 20% poprawę produktywności dzięki zmniejszeniu nakładów na konserwację, skróceniu czasu pracy i wykorzystaniu chmury” – stwierdziła firma w oświadczeniu.

Etienne Bertin, CIO grupy L’Oréal, powiedziała, że ​​celem partnerstwa jest pozycjonowanie L’Oréal jako lidera w rozwijającej się dziedzinie „technologii kosmetycznych”.

„L’Oréal działa w 150 krajach, sprzedając co roku ponad siedem miliardów produktów kosmetycznych ponad 1,2 miliarda konsumentów, dlatego posiadanie architektury danych, która jest ujednolicona, otwarta, niezależna od chmury, interoperacyjna, bezpieczna i skalowalna, jest integralną częścią naszego sukcesu – powiedział Bertin.

„Wykorzystanie Databricks Lakehouse wzbogaca naszą globalną platformę danych Beauty Tech i cieszymy się, że partnerstwo będzie ewoluować w nadchodzących latach”.

Samuel Bonamigo, starszy wiceprezes i dyrektor generalny na region EMEA w Databricks, dodał: „Nasza otwarta, niezależna od chmury platforma danych dla przedsiębiorstw już wykazuje wyraźny wpływ i nie możemy się doczekać rozwoju tego partnerstwa, zwłaszcza w regionie EMEA, w tym roku i poza.”

Bonamigo dodał: „W Databricks naszym zaangażowaniem jest pomaganie organizacjom w rozwiązywaniu najtrudniejszych na świecie problemów związanych z danymi i sztuczną inteligencją i jesteśmy dumni, że możemy wspierać L’Oréal na tej drodze”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Fallout 76 otrzyma nową ekspedycję w Atlantic City tej zimy

Fallouta 76 rozpoczęła się w Wirginii Zachodniej, ale Ekspedycje w grze pozwalają graczowi opuścić Appalachy i udać się do nowych miast...

Pobierz nowe tapety na iPhone’a 15 i 15 Pro tutaj

We wtorek Apple ogłosiło iPhone'a 15 i iPhone'a 15 Pro. Nowe urządzenia niosą ze sobą wiele zmian, takich jak odświeżony design, Dynamic...

Ochrona środowiska w Brazylii: więcej inwestycji, mniej „głupich decyzji”

W chwili, gdy przybyłem na brazylijski szczyt klimatyczny, poczułem się jak w domu. Kiedy otworzyłem drzwi do Forum na Uniwersytecie Columbia, usłyszałem,...
Advertisment